در اورژانس مارس جلسات تغذیه متعهد به استفاده از زرادخانه کامل

واشنگتن - مقامات فدرال رزرو متعهد در دو اورژانس نشست ماه گذشته خود را به استفاده از زرادخانه کامل برای تقویت ا

توسط MINERALNEWS در 20 فروردین 1399

واشنگتن - مقامات فدرال رزرو متعهد در دو اورژانس نشست ماه گذشته خود را به استفاده از زرادخانه کامل برای تقویت اقتصاد ایالات متحده در حال به زانو در آورده coronavirus شیوع.

ساعت از دو جلسه شنبه منتشر شد نشان می دهد که تغذیه مقامات نگران شد در اثر این ویروس در حال حاضر با داشتن ایالات متحده در فعالیت های اقتصادی است. آنها همچنین با اشاره به پتانسیل برای آسیب بیشتر به کسب و کار و خانواده های ناشی از دستورالعمل های دقیق قرار داده و در محل در سراسر کشور به تلاش برای محدود کردن ویروس گسترش یافته است.

دقیقه تحت پوشش دو اورژانس تغذیه جلسات: برای اولین بار برگزار تلفنی در مارس 3, هنگامی که آن را برش آن معیار سیاست نرخ یک و نیم درصد و نادر یکشنبه جلسه در 15 مارس هنگامی که آن را قطع نرخ دوباره توسط یک درصد است.

آخرین کاهش نرخ بازگشت نرخ ارز که تحت تاثیر طیف وسیعی از مصرف کننده و وام کسب و کار به یک رکورد کم از صفر تا 0.25% که در آن آن را به حال شده است به مدت هفت سال در پی بحران مالی 2008.

فدرال رزرو نیز به ارمغان آورد یک تعداد برنامه های وام دهی آن گذشته استفاده می شود به نگه داشتن پول در سیستم مالی پس از بحران سال 2008. این برنامه طراحی شده برای ارائه پشتیبانی برای انواع بازارهای مالی از وجوه بازار پول به بدهی شرکت های بزرگ.

"اعضا تاکید کرد که فدرال رزرو آماده شد خود را به استفاده از طیف گسترده ای از ابزار برای حمایت از جریان های اعتباری به خانواده ها و کسب و کار" در دقیقه گفت.

ضرورت بحران تاکید شد که توسط این واقعیت است که تغذیه منتظر نیست تا زمانی که آن جلسه به طور منظم برنامه ریزی شده برای ماه مارس 17-18. آن را به جای نقل مکان کرد و دو بار بین جلسات به کاهش نرخ بهره و راه اندازی دیگر برنامه های وام دهی.

نیم-نقطه برش به اتفاق آرا تصویب شد در حالی که درصد کامل-نقطه برش در 15 مارس تصویب شد با یکی مخالفت. Loretta مستار, رئيس جمهور از کلیولند تغذیه مخالفت با گذشته قطع با این استدلال که کوچکتر نیم نقطه قطع خواهد رزرو فضا برای کاهش بیشتر در صورت نیاز به جای هل دادن سیاست های رای تمام راه را به نزدیک صفر است.

بانک فدرال جلسه بعدی برنامه ریزی شده است برای مارس 28-29. رئیس فدرال جروم پاول برنامه ریزی شده است برای ارائه یک سخنرانی پخش در روز پنج شنبه. اقتصاددانان امیدوارند که این سخنان را ارائه سرنخ به آنچه که بانک فدرال بعدی حرکت می کند ممکن است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن