اروگوئه سرسختانه 112 استرالیا زلاند جدید از کشتی

مونته ویدئو, اروگوئه - Uruguay تخلیه 112 استرالیا و زلاند نو جمعه از یک کشتی کروز است که مهار کردن این کشور آم

توسط MINERALNEWS در 23 فروردین 1399

مونته ویدئو, اروگوئه - Uruguay تخلیه 112 استرالیا و زلاند نو جمعه از یک کشتی کروز است که مهار کردن این کشور آمریکای جنوبی را به ساحل پس مارس 27 با بیش از نیمی از آن مسافران و خدمه با آلوده جدید کروناویروس. مقامات می گویند evacuees خواهد بود پرواز به استرالیا در اوایل روز شنبه.

حداقل شش آمریکایی پنج, انگلیسی شهروندان و مسافران از کشورهای دیگر نیز 83 خدمه باقی می ماند روی گرگ مورتیمر یک کشتی توسط استرالیا شفق اعزامی در حالی که ترتیبات برای تخلیه ساخته شده است.

"اولویت ما باقی مانده است به پیاده همه در اسرع وقت و با بیشترین امنیت" شفق اعزامی گفت: در بیانیه ای در روز جمعه.

نشانه ای از یک بالکن در گرگ مورتیمر گفت: "با تشکر از شما اروگوئه." این کشور تا به حال در ابتدا حاضر به مسافران اجازه کردن کشتی کروز پس از مقامات گفت که 128 از 217 نفر در هیئت مدیره تا به حال آزمایش مثبت برای جدید کروناویروس. آنها بعد از ارسال تیم پزشکی به کشتی برای اطمینان از سلامت مردم و نظارت بر وضعیت از طریق WhatsApp.

بسیاری از خدمه و مسافران باید علائم خفیف هستند و پایدار کارینا Rando مدیر کل اروگوئه عمومی وزارت بهداشت گفت: آسوشیتد پرس.

"ما در یک لحظه در این بیماری همه گیر است که اجازه می دهد تا ما را تخلیه کنند. ما باید تخت های مراقبت ويژه پزشکان در دسترس هستند و ما در حال قرار دادن مراقبت از جامعه ما در معرض خطر" Rando گفت. "ما لجستیکی و حرفه ای ظرفیت برای خدمت به این مردم است."

این گرگ مورتیمر رفتگان مارس 15 در سفر به قطب جنوب و جنوب گرجستان بود که با عنوان "در شاکلتون جای پای" یک مرجع به قطبی اکسپلورر که منجر انگلیسی اعزامی به منطقه و در آنجا درگذشت و در سال 1922.

پس از ورود در اروگوئه ساحل, هشت گردشگران تخلیه شدند و محبوس در مراکز بهداشتی و درمانی در مونته ویدئو. پنج تن از آنها را از بيمارستان مرخص شده و سه نفر از کسانی که عودت خواهد شد.

از تخلیه مسافران عودت خواهد شد با استفاده از یک راهرو انسانی با امنیت زیستی اقدامات بی سابقه ای برای این کشور آمریکای جنوبی.

بعد جمعه آنها را در محور چهار اتوبوس به مونته ویدئو را Carrasco فرودگاه همراهی می کردند توسط پلیس و پرسنل پزشکی. در باند فرودگاه به مسافران و توشه خود را خواهد بود ضد عفونی قبل از سوار شدن.

یک refitted هواپیما توسط چارتر هواپیمایی سلام پرواز آنها را به ملبورن استرالیا که در آن مسافران را متحمل خواهد شد 14 روز در قرنطینه این شرکت اعلام کرد. پرواز است که انتظار می رود به ترک اروگوئه در حدود 2 صبح شنبه به وقت محلی.

در اروگوئه سرزمین اصلی وجود دارد 494 تایید موارد جدید کروناویروس و هفت مرگ و میر. برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب