کارولینای شمالی رئیس پلیس آتش سوزی سه افسر بیش نژادپرستانه نظرات گرفتار

بزرگنمایی این تصویر شهر ویلمینگتون N. C. اخراج افسران جیمز گیلمور و کوین Piner و بدنی جسی مور پس از

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

شهر ویلمینگتون N. C. اخراج افسران جیمز گیلمور و کوین Piner و بدنی جسی مور پس از بررسی فیلم از یکی از خود را کنترل اتومبیل را به آنها نشان داد ساخت نژادپرستانه و توهین به اظهارات. اندرو Caballero-رینولدز/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو Caballero-رینولدز/خبرگزاری گتی ایماژ

اداره پلیس در ویلمینگتون, N. C. اخراج سه افسر پلیس بعد از محققان می گویند فیلم از یکی از ماشین های گشت زنی را به آنها نشان داد تبادل نژادپرستانه و گاهی اوقات تهدید اظهارات.

کسانی که شامل یکی از افسران گفت که او آماده بود برای یک "جنگ داخلی" در برابر مردم سیاه و سفید.

روز دوشنبه ویلمینگتون اداره پلیس اخراج افسران جیمز گیلمور و کوین Piner و بدنی جسی مور پس از یک روال بررسی تصویری توسط گروه باعث تحقیقات.

محققان می گویند تصویری دستگیر مبادلات توسط ماموران به آنها نشان داد ساخت توهین و اظهارات نژادپرستانه است. دو نفر از آنها — مور و Piner — گفته شد که اسیر با استفاده از n-کلمه چند بار. محققان همچنین گفت گیلمور با اشاره به عدن را با عنوان "پرستش سیاه" و Piner گفت که او انتظار دارد که یک "جنگ داخلی" و برنامه ریزی برای خرید یک تفنگ.

در بیانیه ای در روز چهارشنبه رئیس دانی ویلیامز گفت: ماموران نقض کرده بخش قوانین در این مکالمات ضبط شده.

"وجود دارد رفتارهای خاصی است که باید به منظور به یک افسر پلیس و این سه افسر نشان داده اند که آنها آن را ندارند" ویلیامز گفت. "هنگامی که من برای اولین بار یاد گرفتم از این گفتگو من شوکه شده بود غمگین و بیزارند. وجود دارد هیچ جایی برای این رفتار است."

ویلیامز همچنین گفت که او توصیه کرد که از افسران سابق بود فاقد شرایط لازم برای re-استخدام شهر شد و به اطلاع مقامات دولتی مسئول برای تصمیم گیری اگر یک افسر می تواند به حفظ دولت و صدور گواهینامه.

ویلیامز همچنین اعلام کرد که وزارت کار با دادستان منطقه به بررسی امکان هر گونه تعصب آنها ممکن است نشان داده اند که در پرونده های جنایی.

Hanover County District Attorney بنجامین دیوید NPR گفت که یک دادستان در ابتدا شناسایی 89 موارد مربوط سابق ماموران به بررسی می شود. او گفت که در حالی که نقد و بررسی در حال انجام است تا در حال حاضر به پایین پرتاب موارد است.

"ما ساخته شده است که برای تعیین این سه افسران ما نه قصد تماس با آنها را در آینده برای هر مورد" دیوید NPR گفت.

ویلیامز اعلام کرد تنها یک روز پس از ادای سوگند به عنوان شهر رئیس پلیس.

او گفت بود "به چالش کشیدن بعد برای من چون خود را به عنوان رییس جمهور — یکی از اولین کارهای عمده ای است که به اعلام فسخ از سه جانباز افسران پلیس برای سوء."

"در حالی که فسخ یک کارمند است هرگز آسان – بار وجود دارد که آن را بسیار لازم است" ویلیامز اضافه شده است.

یک بازرسی معمول کشف اظهارات نژادپرستانه

این تحقیقات که منجر به شلیک سه افسر پلیس آغاز شد و با یک روال ممیزی.

با توجه به تحقیقات داخلی پلیس گروهبان انجام یک بررسی ماهانه از پلیس فیلم کشف اظهارات در 4 ژوئن. نزدیک به دو ساعت طول تصویری از یک دوربین در Piner را گشت وسیله نقلیه بود که "به طور تصادفی" فعال می شود. پس از گوش دادن به این ویدئو برای یک زمان کوتاه گروهبان شنیده "بسیار نژادپرست" نظرات از افسران.

این ویدئو با توجه به اسناد و مدارک نشان می دهد Piner درگیر شدن در دو جداگانه گفتگو با گیلمور و سپس تماس تلفنی با مور. این بحث شامل کلمات نژادپرستانه و نظرات توهین ویلمینگتون افسران پلیس و مقامات و قدرتهای جهانی.

اولین مکالمه آغاز می شود تقریبا 46 دقیقه این ویدئو, این تحقیقات گفت, را نشان می دهد و گیلمور و Piner درگیر شدن در یک گفتگو در مورد ضد نژادپرستی تظاهرات اتفاق می افتد در سراسر کشور و در ویلمینگتن.

به عنوان مشخص شده توسط محققان Piner گفت: تنها نگرانی از این گروه است "زانو به پایین با سیاه مردمی" در حالی که گیلمور اضافه شده که معترضان در حال "پرستش سیاه پوستان است."

در یک مکالمه تلفنی در مورد نیم ساعت بعد بین Piner و یک افسر دیگر یک بحث در مورد بازداشت از روز قبل می شود یک گرافیک گفتگو در مورد آماده سازی برای خشونت علیه مردم سیاه و سفید با توجه به تحقیقات.

طی تماس مور با استفاده از کلمات "n*****" و "negro" به بحث در مورد یک زن او را دستگیر کردند. هنگامی که بحث در مورد دستگیری مور نیز گفت: "او نیاز به یک گلوله در سر خود را به سمت راست و سپس" و شکایت در مورد یک افسر که دلسرد او را از شکستن پنجره ماشین خود را.

مور همچنین با اشاره به یک قاضی که به عنوان یک "negro دادرس."

بعد از آن در گفتگو Piner گفت: او را "آماده" برای یک جنگ داخلی. به گفته محققان Piner گفت: با استفاده از n-کلمه است که "ما فقط میخوام بیرون بروید و شروع به کشتار آنها."

"به خدا من نمی توانم صبر کنید" Piner گزارش شده است که گفت.

Piner نیز گفت: با توجه به محققان است که او قصد دارد به خرید یک تفنگ حمله و که جامعه نیاز به یک جنگ داخلی به "قرار دادن 'em بازگشت حدود چهار یا پنج نسل است."

سابق افسران را انکار کند ساخت این سخنان در ضبط

با توجه به بخش Piner گیلمور و مور تایید آن صدای خود را بر روی ویدئو دستگیر و آنها را انکار کند اظهارات.

در مصاحبه با محققان هر سه آنها گفت: آنها تخلیه با استناد به آنچه که آنها به نام فعلی آب و هوا برای پلیس. آنها همچنین محروم بودن نژادپرست است. مور همچنین گفت: نظرات ثبت شد زمانی که او بود-وظیفه تماس Piner از خانه خود را.

ویلیامز گفت که ویلمینگتون مقامات نیز انتخاب شد به بسیاری از اسناد و مدارک در مورد مکان و گفت که آن را "ضروری برای حفظ اعتماد عمومی در اداره شهر و اداره پلیس است."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن