رژیم صهیونیستی نیویورک. Cuomo: در حال حاضر زمان برای 'اساسی تعریف' از پلیس

بزرگنمایی این تصویر در ژوئن 12, فرماندار نیویورک اندرو کومو (مرکز) نشانه به قانون یک بسته از پلیس پا

توسط MINERALNEWS در 27 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

در ژوئن 12, فرماندار نیویورک اندرو کومو (مرکز) نشانه به قانون یک بسته از پلیس پاسخگویی اقدامات است که دریافت جدید حمایت پس از کشتن جورج فلوید. Kevin P. کولین/دفتر فرماندار نیویورک Andrew M. کومو از طریق AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Kevin P. کولین/دفتر فرماندار نیویورک Andrew M. کومو از طریق AP

قانونگذاران در نیویورک گذشت یک جارو بسته از پلیس اصلاحات لوایح که برخی از اولین ایالت تغییرات به اجرای قانون پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس در روز یادبود.

اقدامات هفته گذشته شامل جدید شفافیت در سوابق انضباطی و آن را یک جنایت را برای پلیس به استفاده از chokeholds. روز دوشنبه کومو امضا صورتحساب نیاز به افسران به گزارش ظرف شش ساعت از زمانی که آنها در آتش سلاح های خود نیاز به دادگاه برای جمع آوری اطلاعات دموگرافيک و نیاز به پلیس به پزشکی و بهداشت روانی و توجه به افراد در بازداشت هستند.

و همچنین رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو با صدور یک فرمان اجرایی نیاز به هر دولت محلی در همکاری با اعضای جامعه — به طراحی مجدد دولت بیش از 500 نفر از نیروهای پلیس توسط مارس سال 2021 و یا خطر از دست دادن بودجه دولت است.

کومو شده است فرماندار از سال 2011 و قبل از آن به عنوان دولت و دادستان کل. اما تا به حال او می گوید در یک مصاحبه با همه چیز در نظر گرفته, او و دیگر دموکرات ها ندارد, سیاسی و حمایت مردمی به تصویب اصلاحات.

در حال حاضر او می گوید: در زمان های مختلف.

"ما باید افرادی که به درستی ابراز خشم در قتل آقای فلوید. و ما تا به حال خشم اما هرگز مانند این. و آن را یک لحظه به ایجاد تغییر واقعی" او می گوید. "تغییر می آید زمانی که مردم خواستار تغییر و دولت عمل می کند در آن لحظه. به دست گرفتن لحظه carpe شتاب. و این چیزی است که ما در حال تلاش برای انجام."

در اینجا گزیده ای از این مصاحبه.

هنگامی که شما امضا ممنوعیت chokeholds شما گفت: وجود اعتماد بین پلیس و شهروندان است. آیا شما فکر می کنم این اقدامات چندان دور به اندازه کافی برای ایجاد این اعتماد یا بیشتر وجود دارد که باید انجام شود ؟

من فکر می کنم بیشتر باید انجام شود. من فکر می کنم بیشتر باید انجام شود. من فکر می کنم این یک اساسی تعریف از آنچه ما می خواهیم به عنوان یک نیروی پلیس. و پلیس نیروی کار نخواهد کرد مگر در مواردی وجود دارد یک رابطه احترام و اعتماد با جامعه. و آنچه در جامعه در حال حاضر گفت: در سراسر این کشور "ما نمی خواهیم این نوع از نیروی پلیس." و اگر آنها نمی خواهند آن, آنها نباید آن را داشته باشد.

هجده بستگان افرادی که کشته شده توسط پلیس نیویورک نوشت: شما در نامه سرگشاده ای گفت: خوب نیست برای شما به سعی کنید به گرفتن اعتبار برای جنبش و کار و یا به تظاهر شما بوده ام به یک قهرمان برای پلیس اصلاحات. آنها در نوشتن [که] در طول سال شما بوده ام یکی از سازگار ترین موانع. چگونه می توانم شما را در پاسخ به آن ؟

مردم می گویند بسیاری از مسائل اما برخی از اقدامات است که ما در واقع به قانون مصوب, من در حال حاضر انجام شد که عملیات اجرایی. ما ساخته شده دادستان کل ویژه دادستان برای پلیس به کشتار مردم غیرمسلح. من که پنج سال پیش توسط فرمان اجرایی.

زمانی که شما مدیر اجرایی, شما می توانید انجام کارهای اجرایی عمل است. شما نمی توانید قانونگذاری آن مگر اینکه شما در این حالت یک مجمع و مجلس سنا که در حال حاضر به تصویب آن است. مردم تمایل به فکر می کنم که یک فرماندار, [a], مدیر اجرایی, می توان یک دیکتاتور. آن کار نمی کند که راه در یک دموکراسی است. بنابراین شما می توانید عملیات اجرایی, اما شما نیاز به حمایت سیاسی برای به دست آوردن یک بدن قانونگذاری در واقع با تصویب این اصلاحات.

آیا شما به حمایت از شورای شهر نیویورک پیشنهاد برای برش از یک میلیارد دلار از NYPD بودجه ؟

من فکر نمی کنم آن را فقط در مورد برش بودجه فقط در مورد تصویب قانون اینجا و یا وجود دارد. من فکر می کنم آن زمان برای نشستن و طراحی مجدد کل اداره پلیس. قبل از اینکه شما قطع بودجه "X" و مقدار آن را انجام دهید دیگر در راه است. چگونه بسیاری از پلیس آیا شما می خواهید ؟ آیا شما آنها را می خواهید به انجام? آنچه که استفاده از زور سیاست ؟ چگونه می توانم به شما پایان دادن به تعصب در اداره پلیس? چه نوع انضباطی روش آیا شما می خواهید ؟ چه نوع ملکی انجمن نقد و بررسی آیا می خواهید ؟ پاسخ تمام سوالات فوق و نه فقط یک یا دو. این لحظه ای است برای تغییر. اما بعد از آن شما باید برای پاسخ به این سوال. ما درک می کنیم که مردم خوشحال هستند. در حال حاضر به دنبال آن است که آنچه شما می خواهید در مورد آن انجام?

گوش دادن به مصاحبه کامل در لینک صوتی بالا.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب