دو آتش سوزی خانه در لس آنجلس ترک سه نفر کشته

یک دختر نوجوان کشته شد و یکی دیگر را به بیمارستان منتقل در گرو شرایط پنج شنبه پس از دختران نمی تواند فرار خود

توسط MINERALNEWS در 29 فروردین 1399

یک دختر نوجوان کشته شد و یکی دیگر را به بیمارستان منتقل در گرو شرایط پنج شنبه پس از دختران نمی تواند فرار خود را سوزاندن خانه چون هر دو از اتاق خواب خارج شد مسدود شده است.

لس آنجلس آتش نشانی آتش نشانان اعزام شدند در 10:34 a. m. و وارد سه دقیقه بعد به آتش سوزی در 1100 بلوک شرق خیابان فرانکلین در پومونا با توجه به آژانس.

بیست و سه آتش نشانان مبارزه سنگین آتش در پایین طبقه از دو طبقه آپارتمان پیچیده است.

دختران به دام افتاده بودند در اتاق خواب خود را پس از آتش مسدود شده راه خود را به جلوی درب خانه خود را, و آنها نمی توانند فرار از طریق پنجره اتاق خواب به دلیل آن مسدود شده بود با مبلمان و بیرونی نصب شده تهویه مطبوع واحد با توجه به آتش نشانی.

تبلیغات

یک سوم قربانی یک زن نسبی دچار جراحات جزئی و در نظر گرفته شد به یک بیمارستان آتش سخنگوی وزارت. آتش زدم در حدود ساعت 11 صبح

House fire in Walnut

دو نفر کشته و سه آتش نشان مصدوم در آتش خانه پنج شنبه در گردو.

(لس آنجلس تایمز)

پیش از آن در روز آتش نشانان اعزام شدند به دو طبقه اصلی مصرف شده توسط فروغ در 600 بلوک از شمال Rocking Horse جاده در گردو.

حدود 10 دقیقه به مبارزه با آتش, حادثه فرماندهان درخواست دوم زنگ واگذاری که دو برابر تعدادی از آتش نشانان در صحنه است.

تبلیغات

به عنوان همکاران خود شیلی یک گروه از آتش نشانان اختصاص داده شده به جستجو برای مردم داخل خانه یافت می شود دو قربانی.

هر دو از آنها را "فراتر از کمک لس آنجلس آتش نشانی امدادگران و مرده در صحنه" با توجه به آژانس.

آسمان کرنل های آتش سخنگوی وزارت گفت که با توجه به اطلاعات اولیه جمع آوری شده در دو قربانیان دانشجویان است. خود جنس هنوز رتبهدهی نشده است شناخته شده است.

خود را در اتاقی یک دانش آموز ارز خارجی گفت: آتش نشانان که او نمی دانست هر کس دیگری بود, صفحه اصلی, کرنل گفت. دانش آموز تصور می شود حدود 18, ندارد, هر کجا به ماندن در دوشنبه شب بود. آتش نشانان تماس صلیب سرخ برای اطمینان از او پناهگاه کرنل گفت.

تبلیغات

یک خانواده چهار طبقه بالا زندگی می کردند و قادر بودند به با خیال راحت فرار از خانه, او گفت:.

سه آتش نشان دچار جراحات جزئی در حالی که مبارزه با فروغ و گرفته شد به یک بیمارستان است. یک آتش نشان دچار سوختگی جزئی به گردن و شانه در حالی که یکی دیگر از سوزانده شد در گوش او. سومین آتش نشان دچار یک نامشخص مصدومیت کرنل گفت.

چرا که اکثر این شهرستان را 10 میلیون نفر اقامت در خانه در میان coronavirus وقوع خطر آتش سوزی خانه افزایش یافته آتش, مقامات گفت.

سروان. ران Haralson یک county fire گفت خانواده ها باید زمان را به تمرین خود را در خانواده تمرین آتش و اطمینان حاصل شود که وجود دارد دو راه خروج و که هر کس در خانواده می داند که چگونه به فرار از طریق آنها.

تبلیغات

علاوه بر این, آن را ضروری است که خانواده ها باید دود و مونواکسید کربن بوده و است که کودکان در خانه می دانم آنچه را که آنها صدا مانند.

"بچه ها بگویید و یا هر کس دیگری در خانه, 'زمانی که شما از شنیدن این این به معنی وجود یک آتش سوزی وجود دارد دود و ما نیاز به بلند شدن و ما نیاز به فکر کردن در مورد ما خروجی'" Haralson گفت.

همانطور که از 5 p. m. روز شنبه, آتش نشانان باقی مانده در صحنه گردو خانه آتش است. علت همچنان تحت بررسی است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب