آلاسکا معدن طلا شرکت به آرامی شروع مجدد برنامه حفاری

بتل آلاسکا - Donlin طلا اعلام کرد قصد دارد برای راه اندازی مجدد آن برنامه حفاری به عنوان دولت شل coronavirus م

توسط MINERALNEWS در 20 خرداد 1399

بتل آلاسکا - Donlin طلا اعلام کرد قصد دارد برای راه اندازی مجدد آن برنامه حفاری به عنوان دولت شل coronavirus محدودیت.

شرکت معدنی گفت: در حال حاضر حفاری برنامه است که بزرگترین آن در 12 سال اما عملیات متوقف شد در ماه مارس به عنوان دولت صادر بهداشت محدودیت در سفر و موظف قرنطينه خارج از دولت و کارگران, آلاسکا, انرژی, میز گزارش روز دوشنبه.

Donlin اعلام برنامه های تابستانی به چرخش 60 نفر در دو خدمه کار سه هفته و سپس سه هفته ،

این شرکت گفت: این نیاز کارکنان به کروناویروس آزمایش غربالگری قبل از ورود در معدن و دوباره زمانی که آنها را ترک.

در علاوه بر این به غربالگری این شرکت انتظار دارد که برای استفاده از پروازهای چارتر به کارگران حمل و نقل به و از معدن و نیاز به کارگران برای حفظ شش فوت (1.8 متر) از راه دور در مناطق خوردن و چهارم زندگی می کنند.

این شرکت امیدوار به ساخت یکی از بزرگترین معادن طلا در جهان و به تازگی شروع به حفاری برای نمونه به گسترش معدن را عامل زندگی است.

پس از تکمیل ساخت و ساز از معدن شرکت مقامات بر این باورند که تولید می تواند آخرین 27 سال یا بیشتر بسته به اندازه از سپرده.

Donlin طلا سخنگوی Kristina Woolston گفت: این شرکت همچنان به استخدام کارکنان. به عنوان بخشی از قرارداد اجاره با دو آلاسکا بومی منطقه ای شرکت های بزرگ که خود زمین و مواد معدنی حقوق Donlin باید اولویت بندی سهامداران استخدام.

Donlin است ارائه دقیق آمار و ارقام از تعداد افرادی که از خارج از منطقه به کار در معدن اردوگاه.

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است. اکثریت قریب به اتفاق مردم بهبود می یابند.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن