نیواورلئان' 1st, سیاه زیربخش رسما تاریخی

NEW ORLEANS - اولین زیربخش ساخته شده برای متوسط و بالا-کلاس سیاه ساکنان نیواورلئان — و یکی از اولین بار در کشو

توسط MINERALNEWS در 23 تیر 1399

NEW ORLEANS - اولین زیربخش ساخته شده برای متوسط و بالا-کلاس سیاه ساکنان نیواورلئان — و یکی از اولین بار در کشور — در حال حاضر در ثبت ملی اماکن تاریخی.

این فوق العاده است به رسمیت شناختن ملی از محله تاریخی اهمیت پس از سالها کار گرچن برادفورد جمهور Pontchartrain پارک محله ارتباط گفت: پنج شنبه.

"به محض این که این مسائل با COVID-19 بیش از ما در حال رفتن به یک جشن بزرگ" او گفت: در یک مصاحبه تلفنی.

Pontchartrain پارک در سال 1955 افتتاح شد. اگر چه دادگاه عالی ایالات متحده بود به حکم یک سال پیش از آن که تفکیک مدارس دولتی شد و بر خلاف قانون اساسی تبعیض نژادی بود و هنوز هم به شدت اجرا قانون در لوئیزیانا و دیگر ایالت های جنوبی.

"ما تنها می تواند رفتن به پارک شهر یک روز در هفته" برادفورد گفت. "هنگامی که Pontchartrain پارک محله تاسیس شد ما تا به حال یک پارک که در آن ما می توانید بروید و بازی در هر روز است."

پارک زمین گلف طراحی شده توسط Joseph M. Bartholomew, آفریقایی آمریکایی که تا به حال طراحی دوره های آموزشی در سراسر کشور و همچنین در پارک شهر و متیری باشگاه کشور.

"این اولین زمین گلف عمومی او طراحی شده که در آن او اجازه داده شد به بازی" اشاره کرد انتشار اخبار دوشنبه از دولت از توسعه فرهنگی است.

خانه ها و خیابان ها طراحی شده بودند مانند کسانی که در مجاور سفید زیربخش با مزرعه-سبک خانه های گسترده ای چمن وآمد.

"آن طراحی و ساخته شده است به عنوان نوع از رویای آمریکایی از مالکیت خانه گفت:" دانیل Del Sol, مدیر اجرایی حفاظت منابع مرکز نیواورلئان که مشغول به کار با محله های انجمن در این پیشنهاد است.

"این اولین برنامه ریزی محله که من می دانم" در نیواورلئان برای آمریکایی های آفریقایی تبار, او گفت:. "مردم در نظر Treme یکی از قدیمی ترین آفریقایی محلات در کشور است. Pontchartrain پارک متفاوت است که در آن یک حومه-style توسعه است."

ساکنان آن شامل شهر اولین, سیاه, شهردار, هلندی Morial و پسرش مارک Morial که همچنین انتخاب شد شهردار و رئیس دادگستری Bernette جانسون از لوئیزیانا دیوان عالی کشور است. برنده جایزه گرمی نوازنده ترنس بلانچارد بازیگر وندل پیرس و سابق آژانس حفاظت از محیط زیست مدیر لیزا جکسون نیز در زندگی وجود دارد.

دل سل گفت: Pontchartrain پارک 22 منطقه در نیواورلئان قرار داده می شود در ثبت نام اداره پارک های ملی خدمات. آن پذیرفته شد ژوئن 23. دیگران شامل, فرانسوی, سه ماهه, حومه شهر Marigny, Bywater ایرلندی کانال و گردشگاه ریج که شامل Treme.

دل سل گفت: مردم نگران است که طوفان کاترینا که آب گرفتگی محله تا 10 فوت (3 متر) عمق ممکن است نابود شده و بیش از حد به اجازه محله واجد شرایط.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

زیربخش تا به حال بیش از 1000 خانه در اوایل 1960s. نزدیک به 800 باقی مانده 636 یا بخشوده شد توسط کاترینا یا بازسازی شد و از جمله به اندازه کافی دوره مواد و جزئیات به دفعات مشاهده شده به عنوان تاریخی, Del Sol گفت: در یک ایمیل.

"ما هیجان زده به یاد بگیرند که به اندازه کافی موجود پارچه باقی مانده و روح تابآوری نشان داده شده پس از طوفان قدردانی شد با خدمات پارک های ملی," او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب