گرجستان فرماندار خواستار انتخابات برای پر کردن لوئیس' ترم جاری

آتلانتا - جورجیا فرماندار روز دوشنبه به نام یک انتخابات ویژه برای پر کردن مانده از Rep. John Lewis' ترم جاری پ

توسط MINERALNEWS در 7 مرداد 1399

آتلانتا - جورجیا فرماندار روز دوشنبه به نام یک انتخابات ویژه برای پر کردن مانده از Rep. John Lewis' ترم جاری پس از دیرین کنگره و رهبر جنبش حقوق مدنی را مرگ در ژوئیه 17.

انتخابات ویژه برای سپتامبر. 29 به سختی یک ماه قبل از رای دهندگان بازگشت به پای صندوق های رای در ماه نوامبر به انتخاب لوئیس' جایگزینی برای دو سال آینده.

مطابق با قانون دولت رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ صدور یک فرمان اجرایی خواستار یک انتخابات ویژه در آتلانتا-بر اساس 5th کنگره منطقه که لوئیس به حال نشان داده از سال 1987. ویژه انتخابات باز خواهد شد به تمام داوطلبانی که واجد شرایط از هر حزب و هر چند منطقه خم به شدت دموکراتیک است.

هر پیروزی می تواند کوتاه مدت به عنوان لوئیس' ترم جاری به پایان می رسد در ماه ژانویه است.

بعد از دو سال مدت پر خواهد شد توسط یک انتخابات در نوامبر. 3. در رای گیری که در مسابقه هستند دولت دموکراتیک بهداشت ، Nikema ویلیامز که به تازگی معرفی شده توسط دولت و رهبران حزب به جای لوئیس در انتخابات و جمهوری خواه آنجلا استانتون-پادشاه یک تلویزیون واقعیت شخصیت عفو در اوایل سال جاری توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برای نقش او را در یک ماشین به سرقت رفته حلقه.

معلوم نیست که آیا ویلیامز خواهد شد که سنگین مورد علاقه در ماه نوامبر خواهد وارد انتخابات ویژه. او سخنگوی نیست بلافاصله پس از بازگشت از یک متن و یا تلفن پیام دوشنبه.

وجود خطرات برای ویلیامز در هر دو سناریو. Sidestepping ویژه انتخابات می تواند باز او را به انتقاد که او ducked منطقه را پس از رای دهندگان حزب دموکرات رهبران نامزد خود را برای ماه نوامبر نژاد. اما اگر ویلیامز جهش به ویژه انتخابات و شکست خورده است که او را ناخواسته جوش و رفتن به ماه نوامبر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن