مالدیو می بیند سریع سنبله در coronavirus بیماران

نر مالدیو - مالدیو یک اقیانوس هند ، مجمع الجزایر کشور با یکی از شلوغ ترین پایتخت شاهد یک افزایش سریع در corona

توسط MINERALNEWS در 20 اردیبهشت 1399

نر مالدیو - مالدیو یک اقیانوس هند ، مجمع الجزایر کشور با یکی از شلوغ ترین پایتخت شاهد یک افزایش سریع در coronavirus موارد بیش از چند هفته گذشته.

مقامات بهداشت پیش بینی می کند که بیش از 77,000 مردم — و یا یک چهارم از کسانی که در حال حاضر زندگی در این کشور می تواند تبدیل به یکی از آلوده با بیش از 5000 احتمالا نیاز به مراقبت های ویژه درمان است.

آمار و ارقام رسمی روز شنبه نشان داد 766 موارد از جمله 743 که هنوز هم فعال است. اکثریت قریب به اتفاق بیماران در حال ساکنان نر پایتخت. سه نفر فوت کرده اند تا کنون.

مالدیو شناخته شده برای آن لوکس توریستی تفریحی, گزارش نخستین مورد از COVID-19 در ماه مارس تا اواسط آوریل به نظر می رسد که حاوی ویروس در جدا توچال سلیمان که تبدیل شده بود به قرنطینه مرکز.

مرد بسیار متراکم مسکن بیش از 150 ، 000 نفر در یک 5.8-مربع-کیلومتر (2.3-مایل مربع) منطقه است. دولت تا به حال گرفته شده و اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از این ویروس از ورود سرمایه تعلیق در بدو ورود ویزا و غربالگری افراد ورود از طریق فرودگاه و ورود از جزایر دیگر.

اما یک بیمار در نر که منبع عفونت است هنوز رتبهدهی نشده است شناخته شده است باعث یک انفجار در تعدادی از موارد است. شش ساکنان جزایر از جمله مرد و در حال حاضر تحت مستند.

"مانع اصلی در حال حاضر این است که سریع گسترش این بیماری در میان مهاجرت کارگران مهاجر در متراکم محل اقامت. بسیاری از آنها مستند نشده, نیست, گزارش, علائم یا بدون علامت" گفت: محمد Mabrook Azeez سخنگوی ملی عملیات اضطراری مرکز.

"فاصله فیزیکی اقدامات لجستیکی مشکل در جایی مثل نر در هر وضعیت," او گفت:.

وجود دارد حدود 60000 کارگران مهاجر عمدتا از بنگلادش کار به عنوان کارگران ماهر در نر با توجه به Azeez. آنها همچنین در خدمت به عنوان منبع اصلی پیک برای تحویل ملزومات است.

خود متراکم چهارم زندگی شده اند باعث گسترش سریع این ویروس با حداقل 416 بنگلادش با مهاجران تست مثبت, Azeez گفت. دولت قصد دارد به انتقال برخی از 3000 اتباع بنگلادش به جزایر دیگر در مالدیو به فعال اجتماعی فاصله, او گفت:. همچنین برنامه ای برای بازگرداندن 1,500 ثبت نشده بنگلادش کارگران است.

نیما حسن, یک مرد ساکن شد و در انزوا با یک تب در انتظار نتایج آزمایش در خانه او بود.

"حتی با یک تب خفیف آن را کردم شما overthinking. آیا من به بیماری ؟ آن را تحویل مردی که کاهش روز دیگر? ما به اندازه کافی دقیق?" او گفت:. "ما امن نیست در داخل چهار دیوار؟"

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

___

فرانسیس گزارش از کلمبو سریلانکا ،



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن