بازگشت به مدرسه برای واقعی ؟ تگزاس مقامات می گویند بله

بزرگنمایی این تصویر مربی تیم فوتبال باب شروط (راست) و دوم ایمنی کامرون کانلی خوش آمد می گوید هر یک ا

توسط MINERALNEWS در 30 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مربی تیم فوتبال باب شروط (راست) و دوم ایمنی کامرون کانلی خوش آمد می گوید هر یک از دیگر پنج شنبه در بازگشایی قدرت و تهویه اردوگاه مارتین در دبیرستان در آرلینگتون تگزاس. مقامات دولتی می گویند که آنها برنامه ریزی برای باز کردن مدارس به صورت حضوری آموزش در پاییز. LM اوترو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
LM اوترو/AP

خواهد شد و دانش آموزان در واقع رفتن به مدرسه این سقوط ؟ در تگزاس مقامات دولتی می گویند بله.

تگزاس آموزش و پرورش کمیسر مایک Morath تایید شنبه که دولت مدارس دولتی را برای دانش آموزان به بازگشت در صورتی که مایل.

"این خواهد بود امن برای تگزاس, مکان عمومی, مدرسه, دانش آموزان, معلمان و کارکنان برای بازگشت به مدرسه و دانشگاه به صورت حضوری آموزش در این پاییز" کمیساریای در بیانیه ای گفت. "اما نیز وجود داشته باشد انعطاف پذیری برای خانواده ها با نگرانی های بهداشتی به طوری که کودکان آنها را می توان تحصیل از راه دور, اگر پدر و مادر را انتخاب."

او نمی ارائه هر گونه اطلاعات در مورد اینکه آیا دانش آموزان را ملزم به پوشیدن ماسک و اینکه آیا وجود دارد خواهد بود اجتماعی فاصله احتیاطی.

"راهنمایی دقیق این که چه خواهد شد شبیه صادر خواهد شد توسط [تگزاس سازمان آموزش و پرورش] در اوایل هفته آینده" Morath گفت.

تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت گفته است که در فرد تحصیل است یک اولویت برای او.

"من به شما بگویم که هدف من این است که برای دیدن دانش آموزان در کلاس های درس در صندلی تعامل شخصا با معلمان و همچنین دانش آموزان دیگر" ابوت به خبرنگاران گفت: اوایل این هفته. "این بسیار مهم زیست محیطی تنظیم برای هر دو دانش آموزان برای معلمان و پدر و مادر. و بنابراین ما بر این باوریم که دانش آموزان در مدارس است که بهترین نتیجه است."

اگر دانش آموزان را به مدرسه بازگشت در فرد نشانه های وجود دارد که آن را ممکن است یک سواری پر از دست انداز.

بسیاری از بازیکنان در دانشگاه تگزاس تیم فوتبال جلسهای را هفته گذشته در آستین به صورت داوطلبانه تمرینات عضو ایستگاه کوت گزارش. امروز این دانشگاه اعلام کرد که 13 بازیکن باید آزمایش مثبت یا فرض مثبت برای COVID-19. بازیکنان در حال حاضر خود جدا.

نه هر کس فکر می کند آن را عاقلانه برای سالن برای پر کردن با دانش آموزان و کارکنان بنابراین به زودی به عنوان تعدادی از جدید کروناویروس موارد در تگزاس همچنان به رشد.

Zeph نحوی است که رئیس جمهور از معلمان اتحادیه تگزاس عقبی.

"این برای تلفن های موبایل مانند آنها تحت تصور غلط است که اسد در حال رفتن به عقب به حالت عادی طبق معمول گفت:" کوت. "و رک و پوست کنده من فقط نمی بر این باورند که ما در زمان عادی."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب