"من نمی خواهم به یک برچسب' می گوید: مرد سیاه و سفید که می ترسید که بدون محاکمه اعدام در ایندیانا

بزرگنمایی این تصویر "مردم شروع به جیغ و فریاد آنها را به اجازه رفتن به من می گوید:" Vauhxx بوکر که م

توسط MINERALNEWS در 19 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

"مردم شروع به جیغ و فریاد آنها را به اجازه رفتن به من می گوید:" Vauhxx بوکر که می گوید او حمله توسط یک گروه از مردان سفید پوست در جولای 4. بوکر دیده می شود در اینجا صحبت کردن در یک جامعه جمع آوری و در برابر نژادپرستی که در آن معترضان خواستار اتهامات در این پرونده است. جرمی هوگان/SOPA تصاویر/LightRocket از طریق آ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جرمی هوگان/SOPA تصاویر/LightRocket از طریق آ

یک مرد سیاه و سفید گزارش یک حمله توسط مردان سفید پوست در ایالت ایندیانا پارک باعث شده FBI بررسی است. Vauhxx بوکر یک فعال سیاسی و عضو Monroe County کمیسیون حقوق بشر می گوید: مردان او را ضرب و شتم و تهدید او را با طناب دار. این حادثه تا حدی بود که در فیلم ضبط شده توسط شهود – که بوکر اعتبارات با صرفه جویی در او.

"به همین دلیل من امروز اینجا هستم به سادگی است چرا که این مردمی آنها نه تنها توقف و تماشای فیلم و من اعدام," او می گوید NPR, Mary Louise کلی در یک مصاحبه همه چیز در نظر گرفته شود. "آنها درگیر شد. آنها فعال شد شرکت کنندگان است. آنها با قرار دادن خود در معرض خطر زمانی که آنها پا به جلو برای من است."

این حادثه صورت گرفت در چهارم جولای به عنوان بوکر و برخی از دوستان بودند پیوستن به یک گروه به تماشای ماه گرفتگی در دریاچه مونرو در نزدیکی بلومینگتون. طرح خود را به دیدار با Indiana state park زمین.

اما به عنوان بوکر و دیگران ساخته شده راه خود را به نقطه یک مرد سفید پوست آنها را متوقف کرده و گفت آنها در عبور از زمین های خصوصی. آنها عذرخواهی برای هر گونه نفوذ او گفت و ادامه داد: برای این دریاچه است. بوکر می گوید: این سازمان از این رویداد پس از آن به او گفت که مرد نیست در واقع خود را در نزدیکی ملک بوکر گروه تا به حال مورد استفاده برای دسترسی به پارک. و سپس دیگری وجود دارد روبرو می شوند.

"ما بعدا متوجه شدیم که این افراد تا به حال مسدود کردن ساحل با قایق و خود ATVs این ادعا که آن نیز خود را زمین" بوکر نوشت on Facebook. "مردمی که سعی در عبور از آنها فریاد زد: سفید قدرت" در آنها است."

بوکر و دیگران رفت و به صحبت کردن با مردان, اما او می گوید که این گفتگو به سرعت تفویض. به عنوان بوکر راه رفتن دور یک مرد – سپس یکی دیگر و یکی دیگر می گوید – مجموعه بر او.

این زمانی است که مردان کشیده بوکر به درخت او می گوید:, و اضافه کرد که در یک نقطه یکی از مردان شروع به پریدن کرد در گردن او.

بوکر ارسال شده ویدئوها و حساب خود را از این حادثه در Facebook – یک پست که به اشتراک گذاشته شده است صدها نفر از هزاران بار. در آن بوکر گفت: او می ترسید او را بدون محاکمه اعدام پس از گروهی از مردان سفید پنجه او و برگزار شد او را در کنار یک درخت.

چندین بار بوکر می گوید او شنید که کسی گفت: "یک طناب دار."

به عنوان <url> نشان می دهد اغتشاش گرفت.

"مردم شروع به جیغ و فریاد آنها به من اجازه رفتن" بوکر می گوید. "وجود دارد یک نقطه زمانی که من در زمین احساس می کنم آنها را لگد زدن به من و من تلاش به نفس است که من می شنوم یک زن در میان جمعیت فریاد زدن در خارج," آیا او را بکشند.' و در آن دوم, من می دانم که او صحبت کردن در مورد من: آیا کشتن من."

در آن لحظه بوکر می گوید او نمی تواند کمک کند اما فکر می کنم صحنه هایی از سال های اخیر است که در آن مردم سیاه و سفید فوت کرده اند در حالی که شاهدان فریاد زد برای خشونت متوقف شود.

"من تو را دیدم چهره جورج فلوید در ذهن من," او می گوید. او بعدها می افزاید: "من نمی خواهم به یک برچسب."

مردان سفید برگزاری بوکر در نهایت به او اجازه دهید برود. او می گوید: یک پزشک بعد از تشخیص او را با جزئی ضربه مغزی و آسیب های دیگر.

بوکر و گروه خود را از این حادثه گزارش به ایندیانا اداره منابع طبیعی و او می گوید او تیری است که ماموران تصمیم گرفتند به گزارش یک فایل به جای هر گونه دستگیری با وجود ویدئوها و شهود اظهارات.

"هیچ دلیلی وجود دارد که در سال 2020 است که یک گروه از مردان سفید باید قادر به accost هر کسی اجازه دهید به تنهایی پایین نگه داشتن یک مرد سیاه و ضرب و شتم او تماس گرفته و به صورت یک طناب دار. نه یک طناب — طناب دار," او می گوید.

بوکر می گوید: DNR افسران به نظر می رسید مشغول این سوال که آیا او و گروه او تا به حال تجاوز در مالکیت خصوصی با وجود تلاش به آنها اطمینان می دهم که مردان در سوال خود را ندارد و مجاور زمین.

ایندیانا بخش از منابع طبیعی آن می گوید: اجرای قانون بخش "است و مجدانه با Monroe County دادستانی برای اطمینان از قانونی قطعنامه" و این که این حادثه هنوز در دست بررسی است.

در واقع وجود دارد در حال حاضر دو, تحقیق در این حادثه یک محلی و یکی در سطح فدرال.

به "اف بی آی تحقیقات مربوط به حمله Vauhxx به عنوان یک جنایت نفرت" بوکر را وکیل کاترین Liell نوشت: در یک به روز رسانی در Facebook. "ما ضمن استقبال از این درخواست و احساس می کنم که ما یک گام نزدیک تر به عدالت است."

"بله اف بی آی در حال بررسی این حادثه" FBI امور عمومی افسر کریس Bavender NPR گفت. او افزود: "DNR است که هنوز رهبری سازمان در تحقیقات محلی."

یک نماینده برای باراک اوباما در منطقه جنوب ایندیانا تایید می کند که این "آگاهی از این حادثه" است و نظارت بر وضعیت.

با به اشتراک گذاشتن داستان خود را به بوکر می گوید او می خواهد برای کمک به مردم درک کنند که نفرت هنوز هم وجود دارد در امریکا است. او همچنین می خواهد بیشتر مردم به طور فعال درگیر در حل این مشکل است. و سپاسگزار او به شهود است که به شدت برای او.

"حتی در حالی که در این ویدئو شما می توانید ببینید که آنها در حال حمله آنها هنوز هم به جلو هل دادن آنها هنوز هم جیغ," او می گوید. آنها هنوز هم با قرار دادن خود در معرض خطر برای کسی که نمی دانم کسی که نیست نگاه مانند آنها. و من می خواهم این لحظه ای است که تغییرات چگونه امریکا درگیر است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب