چگونه توصیه های اوباما نیروی کار داشته باشد و نه تغییر آمریکا پلیس

بزرگنمایی این تصویر لوری رابینسون چپ استاد جرم شناسی دانشگاه جورج میسون و چارلز رمزی راست فیلادلفیا

توسط MINERALNEWS در 3 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

لوری رابینسون چپ استاد جرم شناسی دانشگاه جورج میسون و چارلز رمزی راست فیلادلفیا کمیسر پلیس, گوش دادن در حالی که رئیس جمهور اوباما در مورد اجرای قانون توصیه های خود را از نیروی کار در قرن 21 پلیس در مارس 2015. معاونت/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
معاونت/خبرگزاری گتی ایماژ

پلیس قتل جورج فلوید Breonna تیلور و دیگران — و موج اعتراضات که به دنبال — را برانگیخته ملی گفتگو در مورد چگونه برای جلوگیری از افغانستان و بهبود روابط بین اجرای قانون و جوامع آنها ،

شش سال پیش پلیس و کشته شدن مایکل براون در فرگوسن Mo. جرقه مشابه مکالمه. به عنوان یک نتیجه, رئیس جمهور اوباما, تشکیل یک پانل از کارشناسان و فعالان و نویسندگان و دانشگاهیان به تجدید نظر پلیس در امریکا است.

آن دو شد چارلز رمزی سابق رییس پلیس واشنگتن و فیلادلفیا و لوری رابینسون سابق آمریکا دستیار دادستان کل است که در حال حاضر استاد دانشگاه جورج میسون است.

این گروه گزارش های منتشر شده در سال 2015 ساخته شده 59 توصیه اعم از بلافاصله پیاده سازی (تدوین استفاده-از-نیروی سیاست های جمع آوری داده ها در تیراندازی پلیس) به بزرگتر-تصویر تغییرات فرهنگی (تنوع نیروهای پلیس تغییر به دور از آنچه در این گزارش به توصیف به عنوان "جنگجو" طرز فکر که "نگهبان").

این بود عمده لحظه در آمریکا انجام ندادی. توسط یک تعداد حدود 40 درصد از این کشور بزرگترین ادارات پلیس تغییر آموزش و استفاده از نیروی سیاست در دو سال اول پس از انتشار این گزارش ، بسیاری از ادارات پلیس هنوز هم مشتری جلب تصویب خود را از توصیه های این گزارش از جمله کسانی که در لس آنجلس و فیلادلفیا و آتلانتا.

و در عین حال, این کشور وارد کرده است در این آشنا لحظه زیر موج دیگری از بسیار شایع پلیس به کشتار مردم سیاه و سفید. با توجه به یک پایگاه داده نگهداری شده توسط واشنگتن پست تعداد زیادی از مردم به ضرب گلوله و به قتل توسط پلیس هر سال برگزار کرده است قابل ملاحظه ای ثابت در هر سال پس از سال 2014 در حدود 1 ، 000 در سال است.

خواسته به ارزیابی نتایج حاصل از کار خود را رامزی و رابینسون بگویید NPR Ari Shapiro که آنها بر این باورند که گزارش هم تاثیر داشته اما این تغییر فرهنگ از پلیس در آمریکا بود و همیشه برای رفتن به دشوار است.

"هیچ چیز را برای رفتن به 100% و این فقط یک واقعیت است" رمزی می گوید در مصاحبه ای در , همه چیز در نظر گرفته شود. "شما انجام بهترین شما می توانید به منظور ارائه توصیه های, اما ما انسان مانند هر کس دیگری."

یکی از عوامل پیچیده نویسندگان ذکر شده است تمرکز زدایی از اجرای قانون در ایالات متحده, که در آن وجود دارد بیش از 18,000 دولت محلی و نیروهای پلیس. رمزی همچنین می گوید: تغییر در ریاست جمهوری تا به حال یک اثر با توجه به "یک نگرش متفاوت" درباره پلیس در مغلوب ساختن پیشی جستن ،

"وجود دارد هیچ سوال در ذهن من است. می تواند از آن را بزرگتر تاثیر? من فکر می کنم در طول زمان این امر شده اند" رمزی می گوید.

برخی از فعالان تردید اثربخشی متوسط اصلاحات به ادارات پلیس به نام پال خواستار قطع بودجه دولت بخش و یا لغو آنها را در دسترس نباشد. رمزی و رابینسون متوقف کوتاه از حمایت از لغو اما توافق کردند که پلیس مسلح ممکن است مناسب در هر وضعیت اضطراری.

"من نمی خواهد شاید استفاده از کلمه 'defunding" اما من فکر می کنم از آن باز می شود یک مکالمه خوب در مورد آنچه ما می خواهیم قانون کیفری و بازداشت می شود," رابینسون گفت.

نگاه به آینده هر دو رامزی و رابینسون خوشبین هستند که گزارش خود می تواند یک راهکار مفید برای ادارات پلیس در آمریکا که آنها باور دارند که بیشتر پذیرای تغییر امروز از آنها پنج سال پیش.

"هنگامی که شما نگاه در تنوع افرادی که معترض هستند زمانی که شما نگاه در آنچه در حال وقوع در شرکت های بزرگ امریکا فرانشیز ورزشی — همه به نظر می رسد با توجه به این موضوع" رمزی می گوید. "و این چیزی است که درایو را تغییر دهید."

در اینجا گزیده ای از این مصاحبه.

شما می توانید هر یک نام یکی از چیزهایی است که شما برای شما آرزو می تواند اضافه کردن به این گزارش ؟

رمزی: استخدام استخدام شیوه قطعا یک منطقه است که نیاز به خطاب.

رابینسون: مردم از آمدن به این آکادمی در حال حاضر آنهایی که واقعا شکل پلیس برای قرن 21 است. پس از آن واقعا مهم است که اگر ما می خواهیم برای تغییر از "جنگجو" طرز فکر به "نگهبان" طرز فکر در پلیس ... ما واقعا باید به استخدام برای این رویکرد است.

آتلانتا تبلیغ آن را به عنوان یک مدل شهر برای اجرای توصیه های خود را. و در عین حال از آن بود که پلیس در آن بخش که به ضرب گلوله کشته و Rayshard بروکس. وجود سابقه شکایت علیه افسر [گرت Rolfe] که در حال حاضر به اتهام قتل. رئیس پلیس پا به پایین. حداقل در این مورد به نظر می رسد مانند اجرای توصیه نمی به اندازه کافی در حال حاضر مسئله جدی است.

رمزی: آتلانتا است نسبتا بزرگ اداره پلیس. شما یک مقدار زیادی از چیزهایی که وجود دارد. و شما در حال رفتن به برخی از افسران که همیشه ورزش بهترین قضاوت.

اما دیگر افسران را به نام بیمار به عنوان اعتراض به اتهامات علیه Rolfe. می کند که نشان می دهد که آن را بیش از یک یا چند نفر.

رمزی: من فکر می کنم که این یک اشتباه برای افسران به انجام این کار است. آنها سوگند سوگند به حفاظت از شهروندان از آتلانتا در زمان های خوب و بد. و این دشوار است اما این زمان برای آنها را به واقع بود در خارج وجود دارد انجام کار خود را و انجام آن را به خوبی.

اما من فکر می کنم آن را دشوار است به آن حادثه و پس از آن می گویند که به نحوی است که یک مشکل بسیار بزرگتر. من فکر می کنم که پلیس در حال حاضر در سراسر کشور بسیار سردرگم به دلیل آنچه در جریان بوده است و چه می شود گفت. من فکر می کنم ما نیاز به تعادل و مراقب باشید به طوری که آن را به نظر نمی رسد که ما در حال اهریمنی همه پلیس برای اعمال چند است.

در همان زمان ما باید به رسمیت شناختن است که ما مردم در حرفه ما است که نباید از افسران پلیس و ما را مجبور به انجام همه چیز ما می توانیم برای خلاص شدن از آنها.

برای چند هفته گذشته گفتگو منتقل شده از پلیس اصلاحات نسبت به defunding پلیس. آیا شما فکر می کنم که مفید مکالمه?

رابینسون: من نه احتمالا استفاده از کلمه defunding اما من فکر می کنم از آن باز می شود یک مکالمه خوب در مورد آنچه ما می خواهیم قانون کیفری و بازداشت می شود.

رمزی: زمانی که من صحبت می کنند به مردم در مورد [defunding], آنها در حال صحبت کردن بیشتر از نظر جابجایی برخی از منابع از پلیس به مناسب آژانس خدمات اجتماعی برای مثال آیا می شود که سوء مصرف مواد مشاوران یا بهداشت روانی کارگران است. ... اگر پلیس در حال رها از این مسئولیت و آنها با انتقال این منابع در جای دیگر من شخصا مشکلی ندارم با آن است.

اما من فکر نمی کنم پلیس می توانید به طور کامل از پاسخ به برخی از کسانی که تماس به دلیل برخی از کسانی که تماس می رویم تا حدودی خطرناک است و مردم در حال رفتن به نیاز به پشتیبانی.

شما متقاعد شده است که این سیستم reformable?

رمزی: من انجام دهد. من واقعا انجام دهد. ما هنوز جرم و جنایت و خشونت اتفاق می افتد در محله های ما هر روز و ما باید برای مقابله با آن است. این فقط در مورد خشونت در بخشی از پلیس. اگر وجود دارد هیچ تیراندازی توسط ماموران پلیس برای کل سال شما هنوز هم می خواهم که از 14000 تا 15000 قتل مرتکب شده در این کشور است. مردم نیست, درخواست پلیس. آنها درخواست برای خوب قانون اساسی انجام ندادی.

آیا شما می بینید بخش در حال حاضر به عنوان بیشتر و یا کمتر پذیرای تغییر دهید ؟

رابینسون: من بیشتر جوامع به ویژه از پلیس رهبران در سراسر کشور که به دنبال راه هایی برای ساخت پل ها با جوامع به دنبال راه هایی برای ایجاد تغییر واقعا نهادینه شده را در بخش خود. من فکر می کنم که وجود دارد این است که یک فرصت واقعی برای حرکت رو به جلو در مترقی و خوب راه.

رمزی: من فکر می کنم ما شاهد یک تغییر نه تنها در ادارات پلیس اما در بقیه جامعه است. هنگامی که شما نگاه در تنوع افرادی که معترض هستند زمانی که شما نگاه در آنچه در حال وقوع در شرکت های بزرگ امریکا, ورزش فرانچایز منظورم همه به نظر می رسد با توجه به این موضوع و این که چه چیزی باعث تغییر دهید. که زیبایی از آنچه که ما در حال حاضر شاهد هستیم. من فقط امیدوارم که آن را نمی از دست دادن حرکت است.

اما من فکر می کنم که ادارات پلیس قطعا انتخاب رهبران واقعا پذیرای تغییر در حال حاضر. بنابراین من فکر می کنم این تاپیک فوق العاده ای پنجره فرصت.

گوش دادن به مصاحبه کامل در لینک صوتی بالا.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن