Ex-مغلوب ساختن پیشی جستن وکیل مایکل کوهن در زندان فدرال

نیویورک - رییس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سابق وکیل شخصی و دلال مایکل کوهن, بود, بازگشت به زندان فدرال

توسط MINERALNEWS در 19 تیر 1399

نیویورک - رییس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سابق وکیل شخصی و دلال مایکل کوهن, بود, بازگشت به زندان فدرال هفته پس از آزادی به خدمت باقی مانده از دوران محکومیت خود را در خانه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس فدرال اداره زندانها گفت: پنج شنبه.

در بیانیه ای به خبر مربوط به اداره زندانها گفت: کوهن به حال "حاضر شرایط خود را در خانه حبس و به عنوان نتیجه برگردانده شده است به یک BOP تسهیلات است." بازگشت او به زندان می آید روز پس از نیویورک پست عکس های منتشر شده از او و همسرش را با بهره گیری از یک وعده غذایی با دوستان در یک رستوران در نزدیکی منهتن صفحه اصلی.

کوهن که از او به جرم فرار از پرداخت مالیات مالی مبارزات انتخاباتی تقلب و دروغ گفتن به کنگره تا به حال منتشر شده است مارس 21 روی کردند به عنوان بخشی از تلاش برای کند کردن روند گسترش این ویروس در فدرال زندانها. کوهن و 53 شروع خدمت حکم او در مارس 2019 و برنامه ریزی شده بود به در زندان باقی می ماند تا نوامبر 2021.

کوهن محکومیت مرتبط با جرایم از جمله dodging مالیات بر 4 میلیون دلار در درآمد خود را از کسب و کار تاکسی دروغ گفتن در کنگره شهادت در مورد زمان بحث در اطراف رها شده برنامه ریزی برای ساخت یک برج ترامپ در روسیه و هماهنگ پرداخت به دو زنان به نگه داشتن آنها را از صحبت کردن علنی در مورد اتهام امور با مغلوب ساختن پیشی جستن. دادستان گفت: پرداخت مبلغ غیر قانونی کمک های مبارزات انتخاباتی. مغلوب ساختن پیشی جستن که رد امور گفت: هر گونه پرداخت به یک موضوع شخصی.

کوهن یک بار یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن نزدیک ترین مشاوران شد با صدای بلند منتقد پس از شفاعت از گناه.

یک قاضی فدرال بود را تکذیب کرد کوهن تلاش برای آزادی به خانه حبس پس از گذراندن 10 سال در زندان و گفت: در مارس حاکم است که آن را "به نظر می رسد فقط یکی دیگر از تلاش برای تزریق خود را به اخبار چرخه." اما اداره زندانها می تواند انتقال زندانیان به خانه حبس بدون یک نظم قضایی.

زندان طرفداران و رهبران کنگره تا به حال فشرده وزارت دادگستری برای انتشار در خطر زندانیان با این استدلال که بهداشت عمومی راهنمایی برای اقامت 6 فوت (2 متر) به دور از مردم دیگر تقریبا غیر ممکن است پشت میله های زندان.

دادستان کل ویلیام بر دستور اداره زندانها به افزایش استفاده از صفحه اصلی حبس و تسریع در انتشار واجد شرایط پرخطر زندانیان آغاز و در سه زندان شناسایی به عنوان coronavirus نقاط داغ. Otisville که کوهن بود که قرار بود یکی از این امکانات است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن