مکزیک جدید رهبران به ارتش: اگر شما می خواهید برای کمک به جامعه جلوگیری نشان مسلح

بزرگنمایی این تصویر یک مجسمه از Juan de Oñate به ورود مهاجران در مکزیک است که در تصویر به عنوان کارگ

توسط MINERALNEWS در 17 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک مجسمه از Juan de Oñate به ورود مهاجران در مکزیک است که در تصویر به عنوان کارگران برای شهر آلبوکرک حذف یک مجسمه اسپانیایی فاتح در تاریخ 16 ژوئن در آلبوکرک روز بعد از غوغا. پل Ratje/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پل Ratje/خبرگزاری گتی ایماژ

آن را تبدیل به شناخته شده به عنوان شهر غوغا. تظاهرکنندگان جمع شده در ماه گذشته در آلبوکرک نیومکزیکو در اطراف مجسمه برنزی از Juan de Oñate جنجالی اسپانیایی فاتح در شهر تاریخی سه ماهه.

ویدئوها از رویداد نشان می دهد مردان با اسلحه — در لباس نظامی و تاکتیکی دنده — مستقر در اطراف مجسمه, کشتی جودو با معترضین. به زودی معترضین را زنجیره ای و انتخاب تبر به سرنگونی این رقم به عنوان پلیس از دور تماشا.

دقیقه بعد چهار عکس حلقه و جمعیت فرار در وحشت. یک قاره پوشیدن سیاه و سفید hoodie آمار است و به طور جدی زخمی شدند. یک مرد در یک پیراهن آبی — که به نظر می رسد به تلاش برای محافظت از مجسمه قطره یک تفنگ دستی. شبه نظامیان او را احاطه کرده است.

شبه نظامیان مسلح مانند این یکی را تبدیل به یک ویژگی از ناآرامی های اجتماعی است که roiling بسیاری از شهرهای آمریکا است. آنها نشان می دهد تا در ضد قرنطینه اعتراضات و راهپیمایی برای عدالت نژادی و بنای جلو و فراز. پس از تیراندازی در آلبوکرک جامعه است که متهم یک شبه نظامیان از اخلال در صلح نگه داشتن آن است.

پس از آن تیراندازی پلیس دستگیر استیون باکا یک محافظه کار یک بار شورای شهر نامزد شده است. او شده است به اتهام سه فقره از باتری برای حمله سه زن ضد مجسمه معترضان و غیرقانونی حمل پنهان handgun. معترضان می گویند آن بود باکا که به مشکل; باکا را وکیل می گوید اخراج او در دفاع از خود در یک مرد جوان نوسانی یک اسکیت بورد در او. تیراندازی هنوز در حال بررسی است. پس از حادثه شهر آلبوکرک ممنوع سلاح گرم و سلاح های مرگبار در پارک های عمومی.

شبه نظامیان گفت باکا است که یکی از آنها نیست و آنها که او را احاطه خود ایمنی تا زمانی که افسران پلیس در صحنه وارد شدند. با این وجود پلیس بازداشت و مورد سوال آنها را به مدت سه ساعت و ضبط 13 اسلحه و 34 مهمات مجلات. آنها منتشر شده.

افزایش ضرب وشتم

امروز عصبانی جامعه پرسیدن که چرا پلیس نمی مداخله هر چه زودتر و به همین دلیل یک ragtag گروهی از دوستداران اسلحه که خود را جدید مکزیک مدنی گارد وجود دارد در وهله اول ؟

"ما دلایل پایین بودن وجود با اسلحه بود و به 1. بود بصری بازدارنده; 2. این ما متمم دوم سمت راست برای باز کردن-حمل در این دولت; و 3. ما فقط می خواهید برای جلوگیری از هر گونه خشونت از ریختن از آن اعتراض گفت:" گروه محلی فرمانده جان کورتیس Burks. او 33, می پوشد کلاه نظامی و می گوید او با این نسخهها کار های امنیتی خصوصی.

در حقیقت Burks گفت که هفت بچه ها آماده شد برای 300 عصبانی میدهد. "ما به طور جدی دست کم گرفت این وضعیت است که ما تا به حال پا به. ما فکر آن خواهد بود شاید 15, 20 مردم در تلاش برای پاره مجسمه پایین," او گفت:.

به جای بازیگری به عنوان یک عامل بازدارنده برای خشونت, ناظران می گویند حضور شبه نظامیان shouldering حمله خود را به سبک تفنگ به حال اثر افزایش ضرب وشتم.

"هنگامی که من تو را دیدم مسلح شبه نظامی وجود دارد, من می دانستم که بلافاصله که کسی که قرار بود برای گرفتن صدمه دیده است" گفت: Moises گونزالس استاد طراحی شهری در دانشگاه نیومکزیکو و بومی فعال حقوق. او در سازماندهی این رویداد به عنوان یک جمع نماز.

بزرگنمایی این تصویر

برایس Provance (سمت چپ) در داکوتای Farris, والتر رودریگز و جان Burks جان برنت/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان برنت/NPR

'تلاش برای ارائه یک کمتر تهدید استقرار'

مکزیک جدید رژیم صهیونیستی. میشل Lujan گریشام گفت: شبه نظامیان تا به حال یک دلیل برای بودن وجود دارد: "به تهدید میدهد." و او گفت: وجود دارد هیچ جایی برای یک گروه "به دنبال تهدید و ارعاب" خود شهروندان است.

برای آلبوکرک شهردار Tim کلر گفت: ارتش به دور ماندن.

"ما فقط در تلاش برای ارسال یک سیگنال روشن است که ما هرگز می خواهم اوباش در شهر ما. ما هرگز می خواهم سلاح گرم در تظاهرات" کلر در مصاحبه ای گفت: در شهرستان سالن. "و هر دو از کسانی که همه چیز ... شده است یک ترکیب خطرناک برای جامعه ما است که ما نمی خواهید برای دیدن."

چهار نفر از اعضای گارد مدنی به تازگی به توافق مصاحبه ای در اطراف یک میز پیک نیک در یک پارک عمومی در جنوب آلبوکرک که در آن خورشید در نقطه از طریق cottonwoods و دونده huffed گذشته است. آنها غیر مسلح و آشکار به جز یک جوان طبیب به نام داکوتای Farris با یک اسلحه کمری که گفت که او وجود دارد برای امنیت.

"ما را تهدید به مرگ تمام وقت" Burks گفت.

به دلیل خرید اینترنتی بیش از خشونت مجسمه اعتراض Burks گفت: این گروه با توجه به تغییر تاکتیک حمل اسپری فلفل به جای سلاح. "وقتی که می آید به اعتراض" او گفت: "ما در حال رفتن به بیرون رفتن و تلاش برای ارائه یک کمتر تهدید استقرار."

مکزیک جدید عمران گارد ادعا 120 عضو در 12 استان ها در سراسر کشور. آن Facebook صفحه توصیف ماموریت آن این است: "به ارائه سریع, محلی, قانونی, پاسخ به شرایط اضطراری و خطرناک."

بزرگنمایی این تصویر

جدید مکزیک قاضی حکومت در 22 ژوئن که استیون باکا دستگیر شد و در جریان درگیری با معترضان به حذف یک مجسمه از conquistador منتشر خواهد شد در انتظار محاکمه به اتهام تشدید باتری غیر قانونی و حمل یک تفنگ دستی. او شده است متهم در ارتباط با این تیراندازی که در سمت چپ یک قاره به طور جدی زخمی شدند. برنالیلو شهرستان کلانتر دفتر از طریق AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
برنالیلو شهرستان کلانتر دفتر از طریق AP

'من یک سفید ملی'

اما شهردار کلر از سوی اف بی آی برای بررسی شبه نظامی به عنوان یک گروه نفرت. یک سخنگوی FBI در آلبوکرک را نه تایید اینکه آیا مدنی نگهبان در دست بررسی است.

"تلاش های ما در حال تمرکز بر شناسایی بررسی و اخلال در افراد است که تحریک به خشونت و درگیر شدن در فعالیت های جنایی" اف بی آی گفت: در یک ایمیل.

مکزیک جدید عمران گارد اصرار آنها متنفر یا سفید supremacists. به عنوان اثبات آنها معرفی جدیدترین militiaman والتر رودریگز اسپانیایی خصوصی گارد زندان از کمک های مالی, New Mexico.

"من می خواستم به خدمت در ارتش اما با توجه به این واقعیت برخی از مسائل مربوط به سلامت هیچ راهی که من می تواند درگیر. بنابراین وقتی دیدم این اومد بالا من فکر کردم این نزدیک ترین, میخوام," او گفت:.

این گروه از بنیانگذاران و روحانی است که 30 سال فریم نجار با ریش و خالکوبی نام برایس Provance.

منتقدان او را متهم بودن یک نژادپرست است. آنها ارسال شده در اینترنت, عکس های Provance لباس پوشیدن و به عنوان یک سرباز شورشی نما در مقابل مؤتلفه نبرد پرچم. و او ذکر شده به عنوان یک دولت فرمانده در سایت جدید مؤتلفه متحده آمریکا است.

"من یک سفید ملی" Provance گفت: "اما من مثل شعار خود را از میراث و نه نفرت."

بر خلاف بقیه تیم او حمل می کند حاوی سلاح به تظاهرات. او نمی تواند. او یک محکوم جانی با یک سابقه کیفری در ایالت واشنگتن است که شامل سرقت و سرقت مسلحانه و زندان زمان.

"شما می دانید من کارهای احمقانه. من از دست رفته بسیاری از زندگی من است," او گفت: قطره قطره. او در توصیف آشفته دوران کودکی که در طی آن او معتاد به کوکائین توسط سن 13. او گفت: او با تشکیل شبه نظامیان به عنوان یک نوع از جبران برای جامعه و "برای کمک به ما کلانترها."

"من سعی کردم به این طوری که ما می تواند چیزی خوب," او گفت:. "این چیزی است که من را به پرداخت برای همه چیز من برای جامعه من."

اما نیومکزیکو رهبران می گویند که اگر شبه نظامیان واقعا می خواهد برای کمک به جامعه خود را, سپس آن را باید متوقف آینده به تجمعات عمومی به دندان مسلح.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب