چگونه پناهگاه برای پناهندگان شد به بدترین COVID-19 شیوع در تورنتو پناهگاه سیستم

در ماه مارس کارکنان در Willowdale خوش آمدید, مرکز که تبدیل به سایت از بزرگترین COVID-19 شیوع در شهر پناهگاه سی

توسط MINERALNEWS در 4 خرداد 1399

در ماه مارس کارکنان در Willowdale خوش آمدید, مرکز که تبدیل به سایت از بزرگترین COVID-19 شیوع در شهر پناهگاه سیستم رشد نگران کنترل عفونت در مرکز.

این مرکز پناهندگان باز کرده بود در پاییز. آن قرار دارد حدود 200 مردان و زنان را جداگانه در طبقه بسیاری از آنها حرفه ای از اوگاندا و نیجریه به دنبال یک زندگی بهتر در کانادا.

آن را به زودی عملیاتی یکپارچه و مشتریان به سرعت در بر داشت مسکن و شغل است.

"هنگامی که پناهگاه بود و ریشه های آن را در جای خود آن را به خوبی اجرا شود. من تحت تاثیر قرار گرفته بود گفت:" یک کارمند است که نمی شود نام برد چرا که او نگران است در مورد آینده اش اشتغال است.

به عنوان مه پیشرفت نگرانی در مورد COVID-19 انتقال رشد — نگرانی که کارمند و دیگران در خانه اول جامعه موسسه خیریه ثبت شده است که در عمل Willowdale احساس نمی شد شنیده بودن توسط مدیریت.

این حساب بر اساس مصاحبه با کارکنان در Willowdale و پناهگاه های دیگر در خانه اول; در ایمیل و بین کارکنان و مدیریت و شکایت رسمی به وزارت کار, آموزش و توسعه مهارت ها.

کارکنان در پناهگاه بودند و گفته بودن به پوشیدن ماسک — و نه غیر معمول در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر هنگامی که تمرکز بر حفظ تغذیه برای کارگران خط مقدم و به عنوان تحقیق پیشنهاد ماسک ارائه شده محدود به دفاع در برابر این ویروس در خارج از بهداشت و درمان-مراقبت از تنظیمات.

کارکنان گفته شد به تمرکز بر روی صحیح شستن دست ها و افزایش تمیز کردن با مواد ضد عفونی کننده. اما Lysol دستمال مرطوب استفاده می شود برای تمیز کردن جداول در کافه تریا بین خدمات رفت و به سرعت از دست رفته و نمی شد به جای.

در پاسخ به پرسش از ستاره پاتریشیا Mueller, خانه, اولین, مدیر اجرایی گفت: این موسسه خیریه به دنبال عمومی دستورالعمل های بهداشتی در تمام اوقات هنگامی که آن را به کنترل عفونت از جمله تجهیزات حفاظت فردی برای کارکنان.

در همین حال شیوع است که در حال حاضر بیش در پناه مولر گفت: به هیچ عنوان فعال موارد باقی می ماند.

در ابتدا Willowdale کارمند گفت: آن را دشوار است برای گرفتن پناهگاه مشتریان — بسیاری از آنها را به 40 یا جوانتر — به طور مداوم رعایت قوانین اجتماعی فاصله و به دنبال دقیق توصیه های مرتبط با شستن دست ها و دیگر اقدامات.

"آنهایی که جوان تر گفت: "من قصد ندارم به مرگ'" گفت: کارمند.

بسیاری از مشتریان سخت کوش بودند. دیگران نمی شد.

کارمند شنیده بود که حتی پس از شهر ممنوع تجمع بیش از پنج نفر برخی از پناهندگان در مرکز ادامه داد: برای حضور در کلیسا — جلسه در خوابگاه های خصوصی.

"ما یک خانه دوست در حال اجرا است که آن را" یکی از آنها گفت: کارمند.

این در حالی بود که یک خبر از شهر نیویورک سریع تبدیل شدن به یک بین المللی نقطه داغ برای این ویروس که از کارمند خود تصمیم.

"از آن ساخته شده من متوجه ما شد و در همان مسیر و من نمی خواهم به بخشی از آن گفت:" کارمند. او ترک به زودی پس از آن و نه عقب بوده است.

او سالم باقی مانده است. در ضمن بیش از دو دوجین از سابق خود همکاران و بیش از 180 مشتریان در Willowdale تشخیص داده شده اند با COVID-19.

"من واقعا از دوستان نزدیک که آن را کردم. قلب من می شکند و آنها را" او گفت:.

این Willowdale شیوع برجسته چالش های مبارزه با COVID-19 در جمع محیط — مردم در هر نقطه با هم در داخل خانه و چه از بالا به پایین one-size-fits-all رویکرد می تواند به چپ چپ.

این مرکز پناهندگان شد محل با کمترین تعداد از عفونت در این شهر پناهگاه سیستم که شامل 72 مکان. همانطور که از چهارشنبه 185 مشتریان تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 و بیش از یک دوجین کارکنان. هیچ کس مرده است.

در یک نقطه به تعداد زیادی از مشتریان در Willowdale در حال نقل مکان کرد به COVID-19 بازیابی سایت های راه اندازی شده توسط شهر نگرانی که وجود خواهد داشت هیچ جایی برای مشتریان از دیگر پناهگاه در مراکز بازیابی.

بنابراین Willowdale خود را تبدیل به یک مرکز بازیابی و پرسنل پزشکی آورده بودند به پناهگاه برای شرکت به مشتریان وجود دارد مولر گفت.

چهار خانه برای اولین بار کارگران که مورد مصاحبه قرار گرفتند برای این داستان از جمله دو که مشغول به کار در Willowdale, می گویند همه چیز را بدست خیلی بد است اگر خود را در اوایل نگرانی شده بود خطاب در یک مد به موقع.

آنها در حال شناسایی هستند زیرا ترس از اخراج و یا عدم rehired.

"خانه برای اولین بار کاهش یافته است توپ در حفاظت در برابر بیماری" با توجه به بیانیه ای از وارن (اسموکی) توماس جمهور انتاریو خدمات عمومی کارکنان اتحادیه به نمایندگی از کارگران وجود دارد.

خانه اول جامعه در لیست 18 خواص در وب سایت خود ارائه پناهگاه اعم از تک اتاق برای مردان تنها به خانه برای خانواده ها.

با توجه به یک ایمیل ارز ارائه شده به ستاره نمایندگان اتحادیه ها در خانه اولین پناهگاه شروع بحث در مورد نیاز به صحبت کردن با مدیریت در مورد شرایط کاری امن تر در 15 مارس. آنها صحبت کرد و به منابع انسانی در مارس 19 و مولر در مارس 23.

ترس خود را ثابت prescient: پس از پویش اخبار و مقالات پزشکی برای آنچه که قرار بود در دیگر نقاط جهان از آنها خواسته برای اقدامات است که به زودی خواهد آمد به عنوان معمول از جمله حفظ یک دو متر فاصله پناهگاه پایان دادن به این عمل اجازه می دهد کارکنان به کار در بیش از یک محل و ماسک صورت.

آنها سعی کردند به تشدید نگرانی های خود را در برخی از موارد مصرف شکایت خود را به وزارت کار و آموزش و توسعه مهارت ها.

یک سخنگوی این وزارتخانه گفت: این بررسی شکایات در مورد PPE در سه خانه اولین محل در مارس و آوریل از جمله Willowdale.

یک بازرس وزارت مورد بررسی از طریق تلفن و هیچ دستور و یا مورد نیاز صادر شد.

"این شد که همه مناسب دستورالعمل می شد دنبال کرد و هیچ دستور صادر شد" با توجه به وزارت.

یک کارمند در Willowdale که صحبت می کرد به ستاره تشخیص داده شد با COVID-19 و تبدیل شد به طوری که بیمار او فکر او می میرند.

در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر او گفت: او گفته شد توسط مدیریت که او می تواند پوشیدن ماسک اگر او دوست داشت اما او تا به حال به آنها را فراهم خودش — و در آن زمان ماسک شد غیر ممکن است برای خرید در فروشگاه.

در ابتدا وجود دارد Lysol دستمال مرطوب در جداول ناهار به حفظ سطوح تمیز بین شیفت, اما آنها برداشته شد چرا که مدیریت گفت: آنها بودند که به سرقت رفته است.

پس از آن دستمال مرطوب قفل شده بودند در دفاتر کارمند گفت.

وجود دارد غرق می شود با صابون و حوله کاغذی که در آن مردم می تواند شستن دست های خود را قبل از نشستن به خوردن اما آنها می خواهم گاهی اوقات اجرا از حوله کاغذی, او اضافه شده است.

ماندن توصیه می شود از دو متر دورتر از مشتریان دشوار بود چرا که این طرح از پناهگاه او اضافه شده است. لابی است که در آن مصرف واقع شده و امنیت میز, و آن را که در آن مردم خواهد خط برای کافه تریا. مردم به طور مداوم در عبور از مسیرهای.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"این بسیار کوچک تنگنا" او گفت:.

مولر موافق وجود دارد مسائل اطراف منابع از جمله Lysol و حوله کاغذی — در برخی از موارد آنها بودند که به سرقت رفته در برخی از موارد بیش از حد, او گفت:, و آن را در زمان در حالی که برای کشف کردن که چگونه برای رسیدگی به آن است.

یکی دیگر از نگرانی برای کارمندان در خانه اول بود بالا چرخش در میان کارکنان بین خانه و با توجه به یک سوم از کارکنان خواسته شود که به باقی می ماند بی نام.

خانه اول در مورد استخدام 300 نفر از جمله حدود 175 امداد کارکنان استفاده می شود که برای حرکت بین امکانات مولر گفت.

او گفت که پس از نشست بین کارکنان و مدیریت در مارس 23, خانه, برای اولین بار شروع به گرفتن گام برای پایان دادن به این عمل, اما آن را در زمان چند هفته برای به انجام رساندن.

"من با آنها من می خواستم آن را انجام سریع تر" مولر گفت. او اضافه کرد که آن را به سادگی امکان پذیر نیست به مدیریت تغییر با سرعت بیشتری.

قبل از همه گیر شروع شد بیش از 7000 نفر در تورنتو پناهگاه سیستم از جمله حدود 3000 در هتل ها و خانواده تنظیمات با توجه به این شهر پناه حمایت و مسکن دولت است.

این شهرستان به اجرا در 11 پناهگاه و مهلت مکان; 61 توسط جامعه سازمان های غیر انتفاعی مانند خانه اول.

به منظور افزایش اجتماعی فاصله, SSHA شروع به حرکت مردم در برنامه های موجود در مارس 18, با توجه به SSHA مدیر کل مری-آن Bedard.

در پایان آوریل 1,400 پناهگاه مشتریان شده بود نقل مکان کرد. این رقم در حال حاضر در صدر 2,000, Bedard در مصاحبه ای گفت:.

فعالان با انتقاد از شهرستان برای حرکت به اندازه کافی مشتریان به سرعت به اندازه کافی برای حرکت به برخی از مراکز جامعه که فراهم نمی به اندازه کافی فرصت های اجتماعی فاصله و یا جدا کردن افرادی که شروع به نشان دادن علائم.

یک گروه از فعالان شکایت کرد که به عنوان بخشی از یک توافق موقت, توافق, توافق برای دیدار با, فیزیکی, فاصله اهداف در تمام پناهگاه بی خانمان.

Bedard گفت: مراکز جامعه انتخاب شده بودند چرا که آنها آسان برای تبدیل به سرعت.

"من می دانم که وجود دارد این است که انتقاد های وجود دارد خارج وجود دارد, اما من مطمئن هستم که ما انجام داده ایم همه چیز را به سرعت به عنوان ما می تواند" Bedard گفت.

در حالی که ماسک های ارائه شده بودند به پناهگاه کارکنان در ماه مارس معناداری وجود دارد نگرانی در مورد در دسترس بودن PPE و فشار بود به استفاده از با ارزش سهام اگر آن را نمی توان او اضافه شده است.

او گفت: SSHA نمی کند و در عین حال درک کنند که چرا وجود دارد شیوع بیماری در برخی از پناهگاه و نه دیگران.

او هشدار داد که تعداد آلوده در پناهگاه خود ادامه خواهد داد به افزایش است.

"دلیل خوبی وجود دارد که — از آنجا که ما در حال انجام تست های بیشتر," او گفت:.

اگر تمام توصیه های مطرح شده توسط Willowdale کارکنان در اوایل بیماری همه گیر شده بود به محل قرار داده خواهد نتیجه شده اند متفاوت است ؟

دکتر اسحاق Bogoch, یک متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه تورنتو و تورنتو بیمارستان عمومی است که همچنین با Willowdale گفت: ماسک ساخته شده اند ممکن است یک تفاوت کوچک.

"ماسک ایدهآل نیست — آن را مانند شما آب بندی ترشحات از ترک صورت خود را — این متخلخل ماسک و شما هنوز هم می تواند سطوح آلوده در اطراف شما. ماسک های مفید در این تنظیمات نیست ناجی," او گفت:.

گوش دادن به کارگران خط مقدم حیاتی است با توجه به Tiziana Casciaro استاد رفتار سازمانی در دانشگاه تورنتو منچستر مدرسه کسب و کار مدیریت است.

در حالی که پیش نویس سیاست در بالا مانند بهداشت عمومی سیاست هایی که تصمیم گیری آگاهانه در Willowdale و سایر موسسات — کارآمد ترین راه برای دیدار با چالش های آن دارای اشکالاتی است.

"این اجازه می دهد تا از بالا به پایین دستورات را در طول عمر یک سازمان بدون هر گونه فرصت را از پایین به بالا حلقه برای همیشه نزدیک است. این چیزی است که من فکر می کنم اعمال شده در این مورد خاص" Casciaro گفت.

Bedard و مولر در ضمن می گویند که بهترین آنها می تواند با اطلاعاتی که در دست است.

"همیشه وجود دارد رفتن به در نگاه به گذشته و چیزهایی که شما نگاه به عقب و می گویند من آرزو می کنم من می تواند داشته باشد و ما از آن یاد اما من فکر نمی کنم ما می توانیم دوم حدس چیزهایی که ما انجام دادیم" Bedard گفت.

Francine Kopun
فرانسین Kopun یک تورنتو-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش سالن شهر و شهرداری سیاست برای ستاره. او در توییتر دنبال کنید: @KopunF


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب