گارد ملی فرستاده شده به لس آنجلس-منطقه خانه های پرستاری در جنگ به سرعت شیوع کروناویروس

تیم پزشکی از گارد ملی کالیفرنیا اعزام شده است به پنج خانه های سالمندان در شهرستان لس آنجلس تقویت کارکنان و منا

توسط MINERALNEWS در 6 اردیبهشت 1399

تیم پزشکی از گارد ملی کالیفرنیا اعزام شده است به پنج خانه های سالمندان در شهرستان لس آنجلس تقویت کارکنان و منابع در امکانات است که به خصوص سخت-آمار شیوع کروناویروس.

این بخشی از یک بزرگتر تلاش توسط دولت و مقامات محلی به سرعت گسترش coronavirus در خانه های پرستاری شده اند که به خصوص ضربه. در لس آنجلس به تنهایی 40 درصد از بیش از 800 مرگ و میر شده است در این امکانات است.

تیم وارد خانه های پرستاری در اوایل این هفته و این سایت شامل پاسادنا مراتع پرستاری مرکز در پاسادنا و تصویر متحرک و تلویزیون کشور در وودلند هیلز و همچنین خانه های پرستاری در هالیوود Gardena و ال مونته به گفته سرهنگ سرهنگ جاناتان Shiroma امور عمومی مدیر برای گارد ملی کالیفرنیا.

هر تیم پشتیبانی شامل حدود پنج نظامی پزشکان یک اداری گروهبان و پزشکان دستیار یا پرستار دارای مجوز.

تبلیغات

"آنها را تقویت فعلی کارکنان مربوطه آسایشگاه گفت:" Shiroma اضافه کرد که این تیم باقی خواهد ماند و در سایت به عنوان طولانی به عنوان آنها مورد نیاز است.

باربارا فرر, the L. A. County health, مدیر روز جمعه گفت که استقرار آمد و در پاسخ به درخواست از بخشداری بخش از بهداشت عمومی است که دولت با کمک نیروی انسانی در خانه های سالمندان.

"همانطور که ما شناسایی کرده ایم کارکنان که بیمار هستند و یا کارکنان که در حال مثبت با COVID-19 آنها نیاز به اقامت در خارج از محل کار برای یک دوره طولانی از زمان و در مکان های که در آن وجود دارد در حال شیوع است که می تواند به معنای وجود دارد ده ها تن از کارکنان است که مناسب نیست و در آینده به کار" فرر گفت. "بنابراین ما باید مسائل مربوط به نیروی انسانی در همه خانه های سالمندان که در آن ما تا به حال شیوع قابل توجهی."

تبلیغات

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom روز جمعه گفت که گارد ملی را "کمک به حمایت از تلاش ها برای منزوی کردن انجام آزمایش و اطمینان حاصل کنید که ما در حال به اشتراک گذاری بهترین شیوه ها و پروتکل های درون نظام است."

گارد ملی را به کمک می آید به عنوان مقامات بهداشتی باید تجدید تمرکز خود را بر روی خانه های پرستاری و کمک امکانات زندگی در لس آنجلس و در سراسر دولت است.

"از نظر جمعیت های آسیب پذیر از اولویت اول به پرستاری ماهر امکانات," دکتر گفت: Christina Ghaly خدمات بهداشتی و مدیر برای L. A. شهرستان است. "که در آن اکثریت از شیوع بیماری رخ داده است."

روز جمعه فرر اعلام کرد یک نظم جدید است که نیاز به همه جمع امکانات زندگی از جمله خانه های پرستاری برای محدود کردن ورود به کارمندان و تنها برای پایان دادن به همه جمعی ناهار خوری. کارکنان مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن ماسک های جراحی و تجهیزات حفاظت فردی و ساکنان نیز خواهد شد نیاز به پوشیدن ماسک های جراحی و یا یک پارچه صورت پوشش.

تبلیغات

جمع امکانات زندگی نیز نیاز خواهد بود برای تست هر دو بدون علامت و علامتدار ساکنان و کارکنان.

"آن را تبدیل به واقعا روشن است که افراد بدون علامت هستند و در واقع هر دو با این ویروس آلوده شده و قادر به حذف این ویروس و این بدان معناست که آنها قادر به آلوده کردن دیگران" فرر گفت. "بنابراین در مکان های که در آن ما یک مقدار زیادی از آسیب پذیر و افرادی که اقامت — و این که ما در خانه های سالمندان, همه از ما مراقبت دراز مدت امکانات — این واقعا مهم است که به اذعان ... این واقعیت جدید است."



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن