MLB بسته شدن فلوریدا و آریزونا آموزش امکانات برای Coronavirus تمیز کردن

بزرگنمایی این تصویر نمایی از بهار آموزش خانه فیلادلفیا فیلیز در مارس 20, 2020 در ویکی Fla. فیلیز بست

توسط MINERALNEWS در 31 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

نمایی از بهار آموزش خانه فیلادلفیا فیلیز در مارس 20, 2020 در ویکی Fla. فیلیز بسته پیچیده و پس از چند بازیکن تست مثبت برای COVID-19. مایک Ehrmann/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مایک Ehrmann/گتی ایماژ

به روز شده در 2:16 بعد از ظهر و پنج شنبه

لیگ اصلی بیس بال را تعطیل و ضد عفونی کردن تمام 30 تیم' بهار امکانات آموزشی در فلوریدا و آریزونا به عنوان coronavirus همچنان به حضور خود را احساس.

لیگ می گوید بازیکنان و دیگر پرسنل خواهد شد نیاز به یک تست منفی برای این ویروس را قبل از آنها می توانید به امکانات پس از تمیز کردن عمیق.

قبل از اعلام اواخر جمعه شب چند تیم تصمیم خود را تعطیل.

لیگ اصلی بیس بال فیلادلفیا فیلیز خود را بسته بهار مجتمع آموزشی در ویکی پس از هشت نفر از اعضای تیم آزمایش مثبت برای COVID-19.

در بیانیه ای فیلیز تایید پنج بازیکن و سه نفر از کارکنان شاغل در تاسیسات قرارداد coronavirus.

"اولین مورد تایید شده رخ داده است این گذشته شنبه, ژوئن 16,", این بیانیه اضافه کرد: "علاوه بر این هشت کارکنان آزمایش منفی برای این ویروس در حالی که 12 کارکنان و 20 بازیکن (هر دو لیگ برتر و جزئی بازیکنان لیگ) زندگی در ویکی منطقه هستند در حال آزمایش هستند و در انتظار نتایج این آزمون است."

"فیلیز متعهد به سلامت و رفاه ما بازیکنان و مربیان و کارکنان به عنوان بالاترین اولویت ما" تیم مدیریت شریک جان میدلتون در بیانیه ای گفت: "و به عنوان یک نتیجه از این تایید تست تمام امکانات در ویکی بسته شده اند و به طور نامحدود به تمام بازیکنان و مربیان و کارکنان و بسته باقی خواهد ماند تا زمانی که مقامات پزشکی اعتماد به نفس است که این ویروس را تحت کنترل است و ما امکانات ضد عفونی هستند."

پس از فیلیز ساخته شده خود را اعلام تورنتو بلو جیز تایید آنها تعطیل امکانات خود را در Dunedin – یک درایو کوتاه از ویکی در فلوریدا ساحل خلیج فارس. به گفته یک سخنگوی باشگاه هر دو لیگ اردوگاه های آموزشی و جزئی لیگ تسهیلات بسته شده اند.

"تورنتو بلو جیز تایید می کنند که پرسنل در باشگاه بهار امکانات آموزشی در Dunedin, FL. باید تحت آزمایش COVID-19 بعد از یک بازیکن ارائه نشانه های سازگار با کسانی که از ویروس" این گروه در بیانیه ای گفت. "به عنوان یک نتیجه, Blue Jays را به حالت تعلیق در عملیات در Dunedin امکانات برای هم بودن."

با توجه به ESPN بیس بال خودی جف Passan از خاموش شدن ناگهانی اتفاق پس از تورنتو پارچ نشان داد علائم COVID-19. او می خواهم گزارش زمان صرف شده با بازیکنان در فیلیز جزئی سیستم لیگ.

همچنین لیگ ملی هاکی است Tampa Bay Lightning به طور موقت بسته آموزش امکانات پس از سه بازیکن و اعضای هیات اضافی آزمایش مثبت برای COVID-19.

NHL در حال حاضر اعلام کرده است طرح خود را برای شروع مجدد فصل بعد از آن در مارس shutdown. بیس بال است که هنوز در تلاش برای چکش از آن طرح در حال حاضر به طور بالقوه پیچیده توسط این خاموش شدن ناگهانی به علاوه گزارش در اوایل این هفته که دیگر لیگ بازیکنان و مربیان تا به حال آزمایش مثبت است. نام خود و تیم وابستگی نیست افشا می شود.

این یک لحظه بحرانی برای این ورزش است. بازیکنان و صاحبان قفل شده در acrimonious مذاکرات در مورد پول به عنوان MLB تلاش می کند به راه اندازی مجدد پس از آن در مارس shutdown با توجه به همه گیر. امید وجود دارد که اگر یک قطعنامه به مالی و مسائل دیگر اتفاق می افتد به سرعت مختصر از بهار آموزش ها می تواند شروع به محض این که هفته آینده با امیدوار-برای شروع فصل به طور منظم در اواسط ماه جولای.

این مشخص نیست چه تاثیر, اگر هر گونه اخبار مثبت آزمایش و تسهیلات تعطیلی ممکن است در بهار آموزش و یا به طور کلی مذاکرات است.

زمان گرفتن تنگ برای یک فصل شروع می شود. صاحبان می خواهید در این فصل به طور منظم بیش از 27 سپتامبر برای جلوگیری از امکان coronavirus افزایش در پاییز که می تواند از بین بردن برگشتی.

این هفته برجسته بهداشت گفت: لیگ اصلی بیس بال باید در یک جدول زمانی حتی کوتاه تر.

Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت: این رشته باید پایان postseason در ماه سپتامبر.

"اگر سوال این است که من می خواهم سعی کنید به نگه داشتن آن در هسته اصلی ماه های تابستان و پایان آن را با روشی که ما بازی سری جهانی تا پایان ماه اکتبر هنگامی که آن را سرد" Fauci گفت: L. A. Times.

"حتی در آب و هوای گرم مانند در آریزونا و کالیفرنیا و ما در حال شروع به دیدن resurgences که ما باز" Fauci گفت. "اما من فکر می کنم شانس وجود دارد که کمتر از یک موضوع در پایان ماه ژوئیه و همه از اوت و سپتامبر هستند خیلی بهتر از اگر شما رفتن به ماه اکتبر است."

در حالی که فشارها برای بازی بیس بال, فلوریدا, افزایش coronavirus موارد می تواند تاثیر در لیگ های دیگر نیز هست. NBA و لیگ برتر فوتبال هر دو برنامه به بازگشایی در منطقه اورلاندو ماه آینده.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب