مؤتلفه پرچم از دست دادن شهرت 155 سال پس از جنگ داخلی

BIRMINGHAM, علا. - طولانی نماد غرور به برخی از و نفرت به دیگران مؤتلفه نبرد پرچم در حال از دست دادن جایگاه خود

توسط MINERALNEWS در 10 تیر 1399

BIRMINGHAM, علا. - طولانی نماد غرور به برخی از و نفرت به دیگران مؤتلفه نبرد پرچم در حال از دست دادن جایگاه خود را از مقام برجسته 155 سال بعد از باغی ایالت های جنوبی از دست داد جنگ به تداوم برده داری.

می سی سی پی, جمهوری خواهان کنترل مجلس قانونگذاری رای جمعه به حذف این جنگ نشان از پرچم دولت یک حرکت بود که هر دو سال در ساخت و قابل توجه برای آن تردستی در میان یک بحث ملی بیش از نابرابری نژادی در پی پلیس به قتل جورج فلوید در مینه سوتا است. می سی سی پی بود آخرین پرچم دولت شامل طراحی.

نسکار به دنیا آمد و در جنوب و هنوز هم محبوب در منطقه ممنوع شورشی بنر از مسابقات در اوایل این ماه و در برخی از محلات جنوب را حذف کرده یادبود و مجسمه اختصاص داده شده به مؤتلفه شود. مشابه دور از مؤتلفه پرچم و یادبود حذف شد و باعث شد پنج سال پیش با قتل نه مردم سیاه و سفید در یک کلیسا در چارلستون کارولینای جنوبی است. سفید supremacist محکوم شد از تیراندازی.

اشتباه نکنید: این مؤتلفه پرچم نیست در هر نقطه نزدیک بودن رفته از جنوب. فقط رانندگی در امتداد بزرگراه که در آن فرزندان جانبازان مؤتلفه اعضای بنا عظیم نبرد پرچم و یا متوقف کردن توسط Dixie کلی فروشگاه که در آن باب Castello باعث می شود یک زندگی فروش صدها شورشی با مضمون تی شرت, کلاه, لوازم جانبی خودرو, و بیشتر در شرق, آلاباما, شهرستان نام برای یک مؤتلفه افسر ژنرال پاتریک کلیبرن.

"کسب و کار بسیار خوب در حال حاضر" کاستلو روز دوشنبه گفت:.

اما حتی کاستلو است شگفت زده چگونه تظاهرات بیش از خشونت پلیس شد یک موج است که به نظر می رسد شستن بیش از نسل ستایش مؤتلفه نبرد پرچم توسط برخی از. او شگفتی آنچه ممکن است اتفاق می افتد بعدی.

"این می تواند در و" او گفت:. "وجود دارد هیچ محدودیتی به جایی که آنها می تواند با آن است."

کنفدراسیون تاسیس شد در مونتگمری در سال 1861 با یک قانون اساسی که قوانین ممنوع "انکار و یا لطمه به حق مالکیت در negro برده است." جنوب از دست داده و برده داری به پایان رسید و مؤتلفه هواداران تقریبا همیشه پس از استدلال کرده اند که جنگ نبود فقط در مورد برده داری به جای دفاع از "از دست رفته به علت" نسخه حول حقوق دولت را از جنوب شرق اشراف و افتخار.

به برخی از این مؤتلفه نبرد پرچم — با پس زمینه قرمز و آبی X و سفید ستاره — پایین-صفحه اصلی, نمادی از میراث جنوبی و غرور است. گروه آلاباما یکی از پرفروش موسیقی کشور گروه همیشه شامل بنر در پنج آلبوم را پوشش می دهد در 1980s و '90s در حالی که در اوج محبوبیت آن است.

Patty هوارد بود که در بازدید از بزرگ کنده کاری از مؤتلفه جنگ داخلی ژنرال در گرجستان, سنگ, کوه, پارک, با, شوهر, Toby روز دوشنبه گفت: آنها نیست جرم پرچم, اما آنها نیز نمی پرواز آن را در خانه خود در Hendersonville, North Carolina.

"من نمی بینیم آن را به عنوان مربوط به برده داری" گفت: Howard, 71. "ما آن را فقط نشان دهنده بودن از جنوب."

اما پرچم یک طرف تاریک. شده است دست تکان دادند برای چندین دهه توسط Ku Klux Klan نئو نازی ها و دیگر سفید supremacists که در مخالفت با حقوق برابر. بنر استفاده توسط این گروه همراه با گسترش حس که آن زمان بازنشسته نماد شکست ملت یک بار و برای همه است منجر به تغییر.

"این استدلال بیش از سال 1894 پرچم تبدیل شده است که تفرقه به عنوان پرچم خود را و از آن زمان برای پایان دادن به آن" می سی سی پی رژیم صهیونیستی است. تیت ریوز گفت: دولت فعلی پرچم بود که تصویب شده توسط نمایندگان مجلس در زمانی که سفید supremacists شد به طور فعال و خاموش کردن قدرت سیاسی است که آمریکایی های آفریقایی تبار به دست آورده بودند پس از جنگ داخلی.

گرجستان — که اضافه نبرد نشان به آن پرچم دولت در سال 1956 در واکنش به تصمیم دادگاه عالی ایالات متحده به desegregate مدارس دولتی — تصویب یک پرچم بدون شورشی بنر در سال 2003.

آلاباما پرواز نبرد پرچم بالای آن دولت و کنگره تا سال 1993 هنگامی که آن را حذف دنبال تظاهرات توسط قانونگذاران. اضافی مؤتلفه پرچم برداشته شد از اطراف عظیم مؤتلفه یادبود فقط در خارج از ساختمان در سال 2015 زمانی که کارولینای جنوبی همچنین حذف آن نبرد پرچم از دولت غیرقانونی پس از تیراندازی.

آن را گرفته و دیگر در می سی سی پی. طولانی نیست پس از چارلستون تیراندازی, مجلس فیلیپ کان شد دولت اول برجسته جمهوری خواه می گویند متفق نماد در پرچم دولت بود و از نظر اخلاقی توهین آمیز است و باید تغییر کند. مردم ارسال شده علائم با شعار "حفظ پرچم. تغییر سخنران" اما کان بود به راحتی رای دو بار.

در طول ماه گذشته Gunn و می سی سی پی را در سال اول معاون فرماندار جمهوری خواه Delbert Hosemann را متقاعد متنوع ائتلاف دو حزبی از قانونگذاران که تغییر پرچم اجتناب ناپذیر بود و آنها باید بخشی از آن است.

Hosemann است بزرگ و نوه از یک مؤتلفه سرباز ستوان Rhett مایل بود که اسیر در ویکسبرگ و درخواست عفو پس از پایان جنگ در سال 1865.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"پس از او تا به حال مبارزه در یک جنگ چهار سال او اعتراف کرد خود را از تجاوزات و خواسته شهروندی کامل" Hosemann گفت: در بحث. "اگر او امروز اینجا او می تواند افتخار ما است."

___

آسوشیتد پرس خبرنگاران کیت Brumback در سنگ کوه گرجستان و امیلی Wagster Pettus در Jackson, می سی سی پی منجر به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب