نیویورک روزانه COVID-19 مرگ و میر زیر 400 برای اولین بار در مارس

بزرگنمایی این تصویر یک مرد با نصب یک سد محافظ در یک تلفن همراه فروشگاه در منهتن. رژیم صهیونیستی. اند

توسط MINERALNEWS در 8 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک مرد با نصب یک سد محافظ در یک تلفن همراه فروشگاه در منهتن. رژیم صهیونیستی. اندرو کومو در طول روزانه خود را در کنفرانس خبری به نام آخرین آمار کشته شدگان "وحشتناک" است که کمتر از نیمی روزانه شماره ثبت در اوج بحران است. ست Wenig/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ست Wenig/AP

برای اولین بار در این ماه در نیویورک روزانه مرگ و میر از COVID-19 کاهش یافته است زیر 400 با توجه به رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو.

صحبت در جلسه یکشنبه کومو گفت که 367 نیویورک درگذشت از بیماری تنفسی روز قبل و کمتر از نیمی از آن در اوج شیوع بیماری است.

جدید بستری شدن در بیمارستان نیز کاهش یافته و به حدود 1000 در روز شنبه.

Cuomo, تشریح آخرین شماره به عنوان "تنها نه خبر بدی نسبت به جایی که ما بودند." او با اشاره به مصدومیت و مرگ و میر از این بیماری به عنوان "وحشتناک."

"وجود دارد هیچ نسبی زمینه به مرگ است. مرگ مرگ است. 367 نفر گذشت. 367 خانواده" کومو گفت: در جلسه.

کومو تا حد زیادی نسبت به کاهش آن به تلاش های نیویورکی پیوستن به اجتماعی فاصله و گفت نقش خود را به ارائه "حقایق" به نیویورک که مایل به عمل مسئولانه است.

"دولت واقعا نمی تواند عمل کند مگر اینکه مردم به طور کامل پشتیبانی به عمل است. آنچه ما در اینجا انجام می شود دولت نمی تواند انجام دهد. این یک تابع از آنچه مردم انجام داد" کومو به خبرنگاران گفت:.

با تعداد روزانه عفونت در کاهش نیویورک کومو نیز دقیق یک طرح برای بازگشایی دولت در اقتصاد است. او در توصیف یک multiphase رویکرد با بخش های خاص باز زودتر از دیگران. در تعیین چگونگی این طرح خواهد رول کومو ذکر شده یک سری از عوامل از جمله فدرال ارشاد نشان می دهد ایالت سند کاهش موارد برای 14 روز قبل از بازگشایی.

فرماندار گفت: معیارهای اصلی هدایت چگونه دولت بازگشایی شامل میزان بستری شدن در بیمارستان و نتایج تست برای آنتی بادی ویروس خود را. در نهایت کومو گفت: عفونت رای را به پایین باقی می ماند برای اجرای به تابع.

"اگر ما نگه داشتن عفونت زیر نرخ یک فرد آلوده یک فرد است که ميزان عفونت در ادامه به کاهش است که در آن شما را ببینید منحنی انداختن" کومو به خبرنگاران گفت:. "بنابراین ما باید برای اقامت وجود دارد."



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب