سردبیران محروم یک خبرنگار از پوشش تظاهرات. سپس او Newsroom شورش

بزرگنمایی این تصویر تظاهرکنندگان افزایش مشت خود را در طول یک مارس 30 مارس در پیتسبورگ در اعتراض به م

توسط MINERALNEWS در 20 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

تظاهرکنندگان افزایش مشت خود را در طول یک مارس 30 مارس در پیتسبورگ در اعتراض به مرگ جورج فلوید. کیت Srakocic/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کیت Srakocic/AP

مبارزه بیش نژادی عدالت است که موجب تظاهرات در سراسر کشور نیز upending برخی از کشور های پیشرو در اتاق های خبر.

در این نیویورک تایمزجیمز بنت پایین پا یکشنبه به عنوان سرمقاله در صفحه ویرایشگر بازده به همکاران که تا به حال اعتراض ارسال یک ستون را ... Tom Cotton, R-ارک., که در آن او حمایت که کمک نظامی سرکوب ناآرامی های مدنی.

روز قبل از این در Philadelphia Inquirer سردبیر اجرایی استن Wischnowski استعفا داد. جنجال تا به حال فوران هر دو در و خارج از خود newsroom زمانی که این مقاله منتشر شده با عنوان "ساختمان ماده بیش از حد" در بالای یک ستون در لندن ، خبرنگاران وجود استدلال آن برابر اموال آسیب به زندگی انسان است.

و در Pittsburgh Post-Gazette, رتبه بندی-و-فایل روزنامه نگاران در حال مبارزه بازگشت پس از سردبیران ممنوع یک خبرنگار از پوشش اعتراضات محلی. آن قصاص برای نوشتن یک سبک جیر مقایسه غارتگران به موسیقی کشور طرفداران بعد از کنسرت.

NPR آموخته است که یک خبرنگار در این مقاله که به توییتی مبتذل disparagement از یک مرد متهم به غارت همچنین دریافت هشدار در همان روز به عنوان سیاه و سفید خود را همکار. اما سفید خبرنگار نگهداری پوشش مسائل مربوط به اعتراض. او را ممنوع از پوشش تظاهرات دو روز بعد تنها پس از روزنامه ایران و کشورهای مطرح از درمان متفاوت.

پست-روزنامه سردبیر کارن کین و سردبیر اجرایی کیت Burris نیست پاسخ دقیق به درخواست برای اظهار نظر.

این پست-روزنامه newsroom یک زمان ارتباط با صاحبان آن است. کارکنان مشغول به کار بدون قرارداد اتحادیه برای بیش از سه سال است. پس از روزنامه نگاران باید پیش از اعتراض به شلیک لیبرال سرمقاله کاریکاتوریست راب راجرز بیش از چند کارتون از جمله آنهایی که satirizing جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. مالک جان بلوک که کاغذ را به ناشر است و همچنین ذکر شده به عنوان سردبیر به حال خود عکس گرفته و در سال 2016 با مغلوب ساختن پیشی جستن روی نامزد جت خصوصی در اوج مبارزات انتخاباتی شود. Burris نیز در هواپیما با توجه به همزمان به حساب.

سردبیران حاشیه یک خبرنگار بیش از یک صدای جیر جیر

در این مورد الکسیس جانسون به خاطر آمدن به اتاق خبر یک هفته پیش پر از داستان و ایده ها در مورد تظاهرات. او 27 آفریقایی و آمریکایی پیتسبورگ بومی است.

"این بسیار دوستان و اعضای خانواده و جامعه است که در خارج وجود دارد در خیابان ها در اعتراض به خشونت پلیس در جامعه گفت:" NPR.

سردبیران به او پاسخ نمی دهند رزین. به جای او می گوید: او به نام کاغذ سردبیر و دو تن دیگر از بالا سردبیران. آنها با اشاره به یک صدای جیر جیر او فرستاده بود از شب گذشته بود.

"صحنه های هولناک و پس از خودخواه غارتگران که اهمیتی نمی دهند در مورد این شهر!!!!!" او نوشت. ".... آه صبر کنید متاسفم. اینها تصاویری از یک Kenny Chesney کنسرت درب عقب اتومبیل. اوه."

این تصاویر نشان داد آوار-پهن پس از Chesney کنسرت در پیتسبورگ هاینز زمینه است.

"این تقریبا یک شوخی در حال اجرا در پیتسبورگ" جانسون گفت. "آن را بدنام — چه اتفاقی می افتد بعد از این Kenny Chesney کنسرت, زمانی که او می آید به شهر."

جانسون گفت که او خواسته سردبیران برای توصیف تعصب آنها گفت که او تا به حال نشان داده شده است.

"آنها را نگه داشته و دو برابر پایین و گفت: من به نظر من از طریق توییت و که به نظر من آمد از طریق در صدای جیر جیر" جانسون گفت. "و من فکر نمی کنم که در مورد همه. من فکر می کنم مردم ساخته شده و نظرات خود را از آنچه که من در تلاش بود برای گفتن. من فکر کردم این نوع هوشمندانه است."

کاغذ منع جانسون — دختر یک سرباز دولت و یک افسر عفو مشروط — از پوشش یک داستان در زادگاه او در مورد پلیس و نژادی عدالت است. سردبیران پس از آن در کنار یک عکاس مایکل سانتیاگو به عنوان به خوبی. این دو در میان تعداد کمی از روزنامه نگاران در این مقاله است. از 140 نفر از اعضای انجمن صنفی روزنامه پیتسبورگ, 13 هستند آفریقایی آمریکایی.

همکاران را به رسانه های اجتماعی برای محکوم کردن روزنامه حرکت می کند و به تجمع حمایت از جانسون و سانتیاگو. نمرات ترجمه جانسون اصلی سخنان. پس از مقاله حذف لینک کلیک کنید برای داستان در مورد نژادی عدالت نوشته شده توسط چندین خبرنگاران گفت که حمایت این دو با توجه به این اتحادیه است.

بحث می گذارد سر به تنش میان یک پیگیری از بی طرفی است که یک روزنامه نگاری شعار برای سه چهارم از یک قرن و یک ضرورت احساس می شود کاملا در میان جوان روزنامه نگاران و روزنامه نگاران از رنگ به شهادت به آنچه که آنها در حال دیدن.

دو سال پیش به عنوان سرمقاله در صفحه ویرایشگر Burris نوشت سرمقاله این استدلال که مغلوب ساختن پیشی جستن سخنان هرگز نباید به عنوان مشخصه های نژادپرستانه و حتی او نوشت: پس از توصیف کشورهای آفریقایی به عنوان "shithole کشور است." این موجب اعتراض از جمله از برخی از بلوک بستگان و سهامداران در این مقاله شرکت مادر.

در حال حاضر یکی از Burris' خبرنگاران جانسون می گوید او معتقد است که او سردبیران تبعیض علیه او به دلیل نژاد. و مهربان ملامت پرداخت به یک همکار برای یک مربوط گناه به نظر می رسد به حفاظت از خود را مورد.

سردبیران پاسخ متفاوت به سفید روزنامه نگار

مانند جانسون دیجیتال خبرنگار ورزشی جاشوا اکسلراد در اواخر 20s — 28 به دقیق — و کمتر از یک سال به کار خود را.

یک هفته پیش اکسلراد گزارش یک مرد متهم به خرابکاری و غارت فروشگاه ها در مرکز شهر پیتسبورگ. او توییتی در مورد آن تماس مشکوک مبتذل و عامیانه کلمه.

"نه صدا روزنامه نگاری تصمیم مسلما" او گفت: NPR در نظرات به اقدامات خود و چگونه کاغذ آن را به کار گرفته.

"این احساس ملت و شهرستان تحت شدند بسیار سخت و دشوار بود و برای جدا کردن خودم به عنوان یک روزنامه نگار و فقط یک فرد در جهان است," او گفت:. "و من تشخیص اشتباه من ساخته شده است. اما آن را از یک محل از احساسات در حال اجرا بالا است."

او سردبیران مواخذه او را — در همان روز که جانسون را دریافت کرد ویراستاران' می نامد. اکسلراد پس از آن حذف صدای جیر جیر.

بر خلاف Johnson, اما آمریکا می گوید او نمی دریافت بخشنامه جلوگیری از او را از پوشش داستان های مربوط به تظاهرات. در واقع او می گوید: او پرسید که آیا او را گرفته بود و گفته بود او نمی شد. اکسلراد نوشته شده در مقاله مربوط به تظاهرات روز بعد.

روزنامه صنفی به زودی وزن در اشاره کرد که جانسون درمان شده بود بیشتر به شدت از آمریکا ، در مواجهه با ظاهری تناقض کاغذ نمی خرد شدن در برابر جانسون. در عوض پست-روزنامه ممنوع اکسلراد از اعتراض به پوشش بیش از حد.

اکسلراد می گوید NPR او از جانسون و سانتیاگو.

"من ساخته شده مشروع روزنامه نگاری اشتباه" اکسلراد می گوید. "من فکر نمی کنم هر کدام از آنها انجام داد."

در یک کنفرانس مطبوعاتی روز دوشنبه اتحادیه را محکوم کرد روزنامه برای آنچه در آن ادعا شده بود تعصب نژادی و به نام برای تبلیغ به فشار Post-Gazette به معکوس آن تصمیم گیری.

در یک سری از توییت پست-روزنامه خبرنگار Andrew Goldstein اشاره کرد او را تشویق به پوشش کشتار جمعی در درخت زندگی کنیسه در سال 2018 با وجود خود روابط به صورت: او یهودی است و زندگی در نزدیکی کنیسه. بیشتر او استدلال کرد که کاغذ را سیاه روزنامه نگاران سوق دادن دانش خود را از آن جوامع است.

"تنوع قدرت به ارمغان می آورد به اتاق های خبر," گلدشتاین نوشت. "من دیده ام آن را در عمل."

گلدشتاین مانند سانتیاگو بخشی از این مقاله را در تیم بزرگ و با افتخار یک جایزه پولیتزر برای پوشش که قتل عام.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن