مقدار آب و هوای گرمتر است و به احتمال زیاد در لس آنجلس منطقه در هفته آینده

در یک الگوی مشابه هفته گذشته heatwave یک ریج در حال توسعه بیش از این منطقه می تواند در نزدیکی سه رقمی درجه حرا

توسط MINERALNEWS در 11 اردیبهشت 1399

در یک الگوی مشابه هفته گذشته heatwave یک ریج در حال توسعه بیش از این منطقه می تواند در نزدیکی سه رقمی درجه حرارت گرمترین جنوب کالیفرنیا, دره دوباره بعد از چهارشنبه و پنج شنبه در خدمات ملی آب و هوا گفت.

چشم انداز نقشه های تولید شده توسط سازمان ملی اقیانوسی و جوی دولت نشان می دهد احتمال قوی از بالای دمای معمولی برای جنوب کالیفرنیا و بسیاری از غربی در شش - به پیش بینی 10 روز.

مدل نشان می دهد یک خط الراس از فشار بالا در حال گسترش در سراسر جنوب کالیفرنیا از جنوب غرب با شروع گرم شدن روند مورد در اواسط هفته, آب و هوا خدمات گفت. مدل های مخالف در مورد قدرت بالا-فشار ریج ، ضعیف جنوب به شمال جریان در سطوح پایین تر می تواند گرمایش اضافی در غرب کوه.

گرم کردن زیر کمی خنک کننده روند انتظار می رود از طریق ادامه این آخر هفته به عنوان افزایش خشکی جریان باعث کاهش درجه حرارت به حدود فصلی میانگین یکشنبه با شب و صبح پایین ابرها و مه رود از طریق آخر هفته.

تبلیغات

درجه حرارت برای اواسط هفته آینده پیش بینی می شود در پایین به اواسط-90s به مرکز شهر لس آنجلس با 80s در ساحل. محلی توفانی بادها هستند به احتمال زیاد به ادامه برای جنوب شهرستان سانتا باربارا و از طریق بزرگراه میان ایالتی 5 راهرو.

آتش آب و هوا نگرانی تصور می شود حداقل در جنوب کالیفرنیا به دلیل رطوبت از اواخر فصل طوفان اما شرایط خشکسالی همچنان در شمال کالیفرنیا. کیفیت هوا است که به احتمال زیاد به رنج می برند و مقامات همچنان به اصرار احتیاط در مورد خطر ابتلا به بچه ها یا حیوانات خانگی در خودرو — خطراتی که وجود دارد حتی زمانی که دمای محیط نسبتا کم است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب