ونسا Guillen باقی مانده شناسایی شده توسط ارتش محققان وکیل می گوید

بزرگنمایی این تصویر Spc. ونسا Guillen دیده می شود در اینجا در یک پوستر منتشر شده توسط ارتش ایالات مت

توسط MINERALNEWS در 16 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

Spc. ونسا Guillen دیده می شود در اینجا در یک پوستر منتشر شده توسط ارتش ایالات متحده محققان گذشته دیده می شد زنده در فورت هود در ماه آوریل است. خانواده او خواستار پاسخ. ارتش ایالات متحده تحقیقات جنایی فرماندهی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ارتش ایالات متحده تحقیقات جنایی فرماندهی

بیش از دو ماه پس از Spc. ونسا Guillen گذشته دیده می شد در فورت هود در تگزاس ارتش محققان شناسایی او باقی مانده است خانواده او را وکیل ناتالی Khawam گفت NPR در روز یکشنبه.

"در ماه جولای 3rd, ارتش به نام من به تایید می کنند که استخوان و دیگر بقایای متعلق به ونسا Guillen" Khawam گفت: در یک ایمیل. "ما در از دست دادن برای کلمات. این هرگز اتفاق افتاده است. کشور ما از دست یک سرباز جوان به این دلیل که سیستم خراب است."

در روز سه شنبه Guillen باقی مانده بودند که در نزدیکی لئون رودخانه فقط در شرق که در آن او رفت از دست رفته در ماه آوریل است. یک مظنون در پرونده 20 ساله Spc. آرون دیوید رابینسون که او نیز یک سرباز وظیفه فعال در فورت هود, کشته خود روز چهارشنبه. یکی دیگر مظنون در مورد 22 ساله Cecily اگویلار دو لا فرانترا دستگیر شد و متهم با یک تعداد از توطئه به دستکاری در شواهد.

Guillen خانواده گفت: او هدف از آزار و اذیت جنسی طولانی قبل از او ناپدید شد. او گفت که مادرش او دوستان و هموطنان خدمات اعضای, اما او هرگز ثبت یک شکایت رسمی.

"من هم از ترس به گزارش آزار و اذیت زیرا هیچ کس نمی خواهد گوش دادن به او فقط مانند دیگر دختران از #iamvanessaguillen," او خواهر Lupe Guillen NPR گفت در روز جمعه. "آنها را به آزار و اذیت جنسی از, تجاوز جنسی به عنوان یک شوخی است. آنها اهمیتی نمی دهند."

Guillen ناپدید شدن سرعت تحقیقات مربوط به ناپدید شدن او و خانواده اش ادعا می کند که او بود که از نظر جنسی مورد آزار و اذیت توسط سربازان دیگر جلب توجه گسترده از جمله آنلاین جنبش که در آن بازماندگان از آزار و اذیت جنسی در ارتش به اشتراک گذاشته اند داستان های خود را از آزار و اذیت با برچسب #iamvanessaguillen.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب