زوم اذعان به آن به حالت تعلیق فعالان حساب در چین درخواست

بزرگنمایی این تصویر زوم پنج شنبه اذعان کرد که آن را به حال تعلیق سه حساب های متعلق به فعالان در چین

توسط MINERALNEWS در 24 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

زوم پنج شنبه اذعان کرد که آن را به حال تعلیق سه حساب های متعلق به فعالان در چین درخواست. دو تا از حساب های متعلق به ایالات متحده آمریکا مبتنی بر فعالان و سوم به کار رهبر در هنگ کنگ است. علامت Lennihan/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
علامت Lennihan/AP

نهفته شرکت زوم اذعان کرد آن را تعطیل حساب از چندین فعال و آنلاین مراسم بزرگداشت از قتل عام میدان تیان آن من در چین درخواست. وحی به دنبال گزارش های رسانه ها با استناد به هنگ کنگ و ایالات متحده بر اساس فعالان که حساب خود را به حالت تعلیق.

زوم تایید این گزارش در یک پست وبلاگ دوشنبه گفت چین اعلام کردند آن را در اواخر ماه مه و اوایل ماه ژوئن چهار اجتماعات میزبانی بر روی پلت فرم.

با توجه به پست چین اظهار داشت فعالیت های غیر قانونی بودند و درخواست حوادث و میزبان' حساب فسخ شود. زوم گفت: آن را تعیین اکثریت شرکت کنندگان در سه تا از حوادث از چین آمد و آنها تعطیل است. میزبان حساب برای تجمعات شدند و پس از آن به حالت تعلیق درآمد.

"زوم نمی کند و در حال حاضر توانایی برای حذف خاص شرکت کنندگان از یک جلسه و یا بلوک شرکت کنندگان از یک کشور خاص از پیوستن به یک جلسه" این شرکت اعلام کرد.

هیچ یک از سه حساب — دو متعلق به ایالات متحده آمریکا مبتنی بر فعالان و سوم به یک دلار هنگ کنگ فعال — مستقر در سرزمین اصلی چین است. این شرکت گفت: این امر و دیگر بلوک حساب های خارج از سرزمین اصلی چین در پکن درخواست اما نگفت آشکار چگونه آن را رسیدگی به چنین درخواست می کند که تحت تاثیر قرار کاربران در سرزمین اصلی چین است. به جای زوم گفت: این امر توسعه فناوری برای جلوگیری از کاربران بر اساس جغرافیا.

"این ما را قادر به تطابق با درخواست از مقامات محلی که آنها تعیین فعالیت بر روی پلت فرم ما غیر قانونی است در درون مرزهای خود را; با این حال ما همچنین قادر خواهد بود برای محافظت از این مکالمات برای شرکت کنندگان خارج از این مرزها که در آن فعالیت مجاز است" این شرکت اعلام کرد.

پنجشنبه اذعان همچنین جلب توجه قانونگذاران ایالات متحده بیش از زوم همکاری با مقامات چینی. روز جمعه یک گروه دو حزبی از سناتورها از جمله مارکو روبیو R-Fla., و Ed Markey D-Mass., با ارسال نامه ای به مدیر عامل شرکت اریک یوان.

در این نامه نمایندگان مجلس خواسته است که چینی قوانین موظف است که این شرکت به حالت تعلیق در حساب های ایالات متحده بر اساس فعالان ژو Fengsuo و وانگ دن. این سناتور همچنین می خواستم بدانم که چرا این شرکت فسخ حساب کار رهبر لی Cheuk یان است که مستقر در هنگ کنگ است. قانونگذاران به نام تعلیق عمیقا در مورد.

"شرکت خود اذعان کرده است که آن را به درخواست دولت چین مطابق با قوانین جمهوری خلق چین (PRC) چرا که برخی از شرکت کنندگان اقامت در داخل PRC. ... زوم را روزانه میلیون ها نفر از کاربران در سراسر جهان است که حمایت و تقاضای آزادی های اساسی شایسته پاسخ" سناتور نوشت.

روز جمعه لی NPR گفت که رویداد بخشی از یک سری از این مذاکرات گفت: "چین استبدادی رژیم یک تهدید برای جهان است؟" او گفت که او در بر داشت خود را حساب مسدود شده بود فقط قبل از جلسه سوم.

"اگر به شما گفت که شما می دانید شما به دنبال قانون [a] اما آن کشور [سرکوب] آزادی بیان است. ...کدام سمت شما ؟ آزادی بیان یا آزادی بیان?" لی گفت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن