گارد ملی به نام در به سرکوب خشونت در لس آنجلس همراه با جورج فلوید تظاهرات

لس آنجلس—یک روز چهارم از خشونت در لس آنجلس درخواست شهردار برای تحمیل نادر سراسر شهر بود منع رفت و آمد و تماس د

توسط MINERALNEWS در 11 خرداد 1399

لس آنجلس—یک روز چهارم از خشونت در لس آنجلس درخواست شهردار برای تحمیل نادر سراسر شهر بود منع رفت و آمد و تماس در گارد ملی پس از تظاهرکنندگان درگیر شدند و بارها و بارها با افسران پلیس را به آتش کشیدند وسایل نقلیه و غارت کسب و کار محبوب در منطقه خرید.

شهردار اریک Garcetti روز شنبه گفت او خواسته رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom برای 500 تا 700 نفر از اعضای گارد برای کمک به 10,000 Los Angeles Police Department افسران. گارد اعضای انتظار می رود برای رسیدن به زود یکشنبه.

Garcetti گفت: سربازان خواهد بود مستقر "برای حمایت از ما محلی پاسخ برای حفظ صلح و امنیت در خیابان های شهرستان ما است."

آتش نشانان در پاسخ به ده ها تن از آتش سوزی و نمرات کسب و کارهای آسیب دیده بودند. یکی از سخت ترین-آمار مناطق اطراف بیشه محبوب high-end, هوای آزاد, بازار غرب از مرکز شهر که در آن صدها نفر از معترضان swarmed منطقه, دوش گرفتن پلیس با سنگ و اشیاء دیگر و خرابکاری در فروشگاه. یک افسر دچار جمجمه شکسته لس آنجلس رئیس پلیس میشل مور گفت.

زمانی که مقررات منع رفت و آمد در زمان اثر در 8 p. m. پلیس منتقل شد به شدت به خارج کردن مردم از خیابان ها و وجود دارد بدون تکرار از اواخر شب داد و بیداد رخ داده است که در مرکز شهر شب جمعه و منجر به بیش از 500 بازداشت.

رهبران جامعه تقبیح خشونت است که همراه با تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید یک دستبند سیاه و سفید مردی که پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را به Floyd گردن.

لس آنجلس سرپرست جانیس هان گفت که او زندگی می کردند از طریق دو نفر قبلی منی لا مسابقه شورش وات در سال 1965 و در سال 1992 پس از تبرئه افسران پلیس در ضرب و شتم از رانندگان رادنی کینگ — و به خاطر درد این شهر را تحمل کردند.

"ما باید در همبستگی در برابر مرگ و میر غیر مسلح سیاه مردان در دست اجرای قانون" او گفت:. "اما لطفا از بین نمی عزیزمان لس آنجلس. این است که اعتراض کنه."

وجود دارد و تظاهرات در شهرستانها در سراسر کالیفرنیا از سن دیگو به سان فرانسیسکو.

سان فرانسیسکو یاد اتحادیه مربع دیدم مردم سرقت کیف چرم از مربی فروشگاه کفش از Salvatore Ferragamo, محل جیوه اخبار گزارش. خیابان آشغال شد با بند از راز ویکتوریا و نسبتا جعبه جواهر از سنگ. پلیس با شلیک گاز اشک آور برای متفرق کردن معترضان.

سان فرانسیسکو شهردار لندن نژاد گفت: سراسر شهر بود حکومت نظامی را به اثر از 8 p. m. روز شنبه تا 5 صبح دوشنبه. او همچنین خواسته فرماندار برای قرار دادن گارد ملی در حالت آماده به کار.

"مردم در حال صدمه زدن به سمت راست در حال حاضر. آنها عصبانی هستید. من عصبانی هستم" نژاد توییتی "ما نمی توانیم تحمل خشونت و خرابکاری."

سان فرانسیسکو رئیس پلیس بیل اسکات گفت که او می دانست که چرا معترضان عصبانی هستند در پلیس. اما او هشدار داد که اگر کسی حمله ماموران "ما نمی خواهد تحمل آن است."

در نزدیکی اوکلند بود که موجب ویرانی خشونت جمعه شب که در سمت چپ 13 افسران مجروح, مقامات اعلام کرد که در تظاهرات غیر قانونی در نزدیکی تالار شهر در اواخر روز شنبه. معترضان روشن آشغال آتش در وسط تقاطع و راه اندازی پلیس گاز اشک آور به جمعیت.

در Emeryville فقط در شرق سان فرانسیسکو شهردار مسیحی پاتز گفت: هدف بهترین خرید و دیگر فروشگاههای جعبه بودند burglarized با سارقان سرقت الکترونیک و موارد دیگر. در فروشگاه های شهر بسته اولیه روز شنبه به عنوان بخشی از یک پناهگاه در محل سفارش پس از تظاهرات خشونت آمیز در نزدیکی اوکلند شب قبل از.

"این یک انفجار از نا امیدی از مردم در جامعه" پاتز گفت: "اگر ما قصد داریم به درخواست مردم برای ماندن در چارچوب قانون ما در حال رفتن به نشان می دهد که قانون برای همه است."

در سانتا آنا در جنوب لس آنجلس صدها نفر از تظاهرکنندگان همگرا در ایستگاه پلیس پرتاب اشیاء و تنظیم کردن ترقه به عنوان پلیس با استفاده از گاز اشک آور آنها را به فشار.

مقیاس تخریب در لس آنجلس بود که در مقایسه با سال 1992 شورش هنگامی که وجود دارد بیش از 1 میلیارد دلار (ایالات متحده) در صدمه به اموال. هیچ برآورد که چگونه بسیاری از کسب و کار دچار آسیب معترضان روز شنبه بود اما به وضوح گسترده است.

روز شنبه درگیری رخ داده است و در نزدیکی Fairfax منطقه که در آن مرکز تاریخی L. A. در جامعه یهودی مخلوط با مجلل, خرید رستوران ها و صنعت سرگرمی سایت که رسم مردم محلی و گردشگران از سراسر جهان است.

CBS Television City, عجیب و جالب, اصلی, بازار کشاورز و لوکس از گرو در میان مناظر. مد روز ملروز خیابان که لنت نام خود را به نشان می دهد تلویزیون "Melrose Place" اجرا می شود از طریق این محله است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

این تجمع که قبل از خشونت برگزار شد در تابه-اقیانوسیه پارک سابق سایت از 1930s-عصر پان-اقیانوس آرام از سالن که در آن L. A. حرفه ای تیم های ورزشی پخش شده و بسیاری از رویدادهای مهم برگزار شد قبل از این شهر مدرن در عرصه ساخته شد.

از طریق روز جمعیت تظاهرکنندگان در مواجهه با خطوط از افسران پلیس یا شکست را به کسب و کار و کالا به سرقت برده. اتومبیل گشت زنی بودند مضروب و به آتش کشیده شد و چندین کسب و کار سوخته به شب. جمعیت عظیمی به تدریج از بین می رود اما افسران هنوز هم دنبال پراکنده افراد و گروه ها.

در شب جمعه معترضان در گردش از طریق مرکز شهر در اواخر شب فوق العاده ویندوز و سرقت طلا و جواهر و فروشگاه های دیگر. در روز سه شنبه عمدتا مسالمت آمیز تظاهرات در اوایل روز تفویض در بعد از ظهر زمانی که معترضان چندین اداره پلیس اتومبیل در آتش درگیری ها و فروشگاه ویندوز و صعود در بالای یک اتوبوس. پلیس با استفاده از باتوم به حرکت معترضان به عقب و گلوله های لاستیکی به پراکندگی جمعیت.

"ما نمی توانیم اجازه این شهرستان به مارپیچ به هرج و مرج" مور گفت ABC7 در صحنه از یک برخورد.

Garcetti در ابتدا اعمال مقررات منع رفت و آمد در منطقه مرکز شهر. اما او به سرعت گسترش آن به تمامیت این شهر به عنوان خشونت متمرکز در یک منطقه حدود 10 کیلومتر به سمت غرب است.

مجاور بورلی هیلز و غرب هالیوود به دنبال به عنوان تظاهرات به کسانی که در شهرستانها. شهرهای دیگر در این شهرستان نیز شروع به تحمیل حکومت.

رسانه های اجتماعی پست های ویدئویی نشان داد راهپیمایان شعار "خوردن غنی" در بورلی هیلز که در آن جمعیت را شکست به پایان بوتیک و فرار کرد با کالا.

فرماندار گفت که مقامات از نزدیک نظارت بر سازماندهی خشونت گروه های افراطی که ممکن است در تلاش برای استفاده از این تظاهرات برای خود دستور کار است.

"برای کسانی که به دنبال بهره برداری از کالیفرنیا' درد برای ایجاد هرج و مرج و تخریب شما استقبال نمی," او گفت:. "ما دولت و ملت باید ساخت از این لحظه ایران و بیشتر حل و فصل بیش از همیشه به آدرس نژاد پرستی و ریشه آن باعث می شود."

در اوکلند فدرال قرارداد مامور امنیتی کشته شد و دیگری به شدت مجروح جمعه شب زمانی که یک خودرو کشیده تا به Ronald V. Dellums ساختمان فدرال و کسی آتش گشودند. افسران گارد ایالات متحده در دادگاه به عنوان بخشی از وظایف خود را به طور منظم و نظارت اعتراض, Department of Homeland Security, مقامات گفت.

آن را بلافاصله شناخته شده است که آیا این تیرانداز به حال چیزی برای انجام با اعتراض.

"این است که ما که هستیم" شهردار لیبی Schaaf گفت: در ضبط بیانیه روز شنبه. "ما باید به مبارزه با تقلید مسخره امیز از نژادپرستی اما ما باید آن را در راه است که کار می کند. اجازه دهید از بین بردن و یا آسیب های جامعه خود ما."

مرگ 46 سال فلوید بود که در فیلم ضبط شفاعت برای هوا شوکه کشور و تولید خشونت در بسیاری از شهرستانها. روسای پلیس و پلیس اتحادیه های کارگری باید نام آن را غیر قابل توجیه و نیروی بیش از حد. افسر متهم شده است با قتل



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب