بلومبرگ: 3 زنانی که ساخته شده 'شکایت در مورد نظرات' می توانید دنبال NDA منتشر

بزرگنمایی این تصویر دموکراتیک ریاست جمهوری امیدوار و سابق شهردار نیویورک مایک بلومبرگ به نظر می رسد

توسط MINERALNEWS در 3 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

دموکراتیک ریاست جمهوری امیدوار و سابق شهردار نیویورک مایک بلومبرگ به نظر می رسد در طول دموکراتیک اولیه بحث روز شنبه در لاس وگاس, نوادا. علامت Ralston/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
علامت Ralston/خبرگزاری گتی ایماژ

به روز شده در 6:38 p. m. ET

سابق شهر نیویورک مایکل بلومبرگ شهردار در روز جمعه گفت که او اجازه خواهد داد شرکت خود را برای انتشار از عدم اطلاع توافق با شرکت خود برگشت و پس از مقاومت در برابر انجام این کار تحت فشار رقبای خود را در یک دموکرات ریاست جمهوری بحث در اوایل این هفته.

در بیانیه ای که منتشر شد بعد از ظهر جمعه رادیو فردا گفت که بلومبرگ LP شناسایی شده بود سه nondisclosure توافق های انجام شده با زنان "برای رسیدگی به شکایات در مورد نظرات آنها گفت: من تا به حال ساخته شده است."

"اگر هر یک از آنها می خواهید منتشر شود از خود NDA به طوری که آنها می توانید صحبت کنید در مورد کسانی که اتهامات آنها باید با شرکت تماس بگیرید و آنها خواهید بود با توجه به انتشار" میلیاردر در بیانیه ای گفت:. "من انجام داده ام بسیاری از تأمل در این موضوع طی چند روز گذشته و من تصمیم گرفتم که تا زمانی که من در حال اجرا شرکت ما موفق به ارائه موافقت نامه های محرمانه برای حل و فصل ادعای آزار و اذیت جنسی یا سوء رفتن به جلو است."

دقت بیانیه می آید پس از بلومبرگ در مواجهه با یک مجموعه از انتقاد بیش از موضوع و از رقبای دموکرات از جمله ایالت ماساچوست الیزابت وارن و سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن.

وارن در واکنش به بلومبرگ اعلام گفتن خبرنگاران آن را "فقط به اندازه کافی خوب نیست" و این که او نیاز به انجام یک "پتو آزادی" به طوری که تمام "محدود" زنان می تواند به سمت خود را از داستان.

در روز چهارشنبه بحث وارن فشرده کرده بلومبرگ در اتهامات آزار و اذیت جنسی و تبعیض و در شرکت خود با استفاده از NDAs.

"من می خواهم به بحث در مورد که ما در حال اجرا در برابر یک میلیاردر که تماس زنان چاق تخت" و " اسب رو لزبین,', " او گفت: در افتتاحیه نظر از بحث است. "و من صحبت کردن در مورد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. من صحبت کردن در مورد شهردار بلومبرگ."

به بلومبرگ کمپین را رد می کند او ساخته شده است که چنین اظهارات.

وارن همچنین به طور خاص از او پرسید که آیا او خواهد آزادی زنان از توافق نامه و او کاهش یافته است.

"هیچ یک از آنها متهم من از انجام هر کاری به غیر از شاید آنها نمی مانند یک شوخی به من گفت:," بلومبرگ گفت: در بحث. "وجود توافق بین دو طرف است که می خواستم به نگه داشتن آن را آرام و آن را به آنها. آنها با امضای این توافق نامه و ما با آن زندگی می کنند."

وارن ادامه داد: انتقاد او از بلومبرگ بر سر این موضوع در روز پنج شنبه. در طول سی ان ان تاون هال پنج شنبه شب, Warren استفاده می شود که برای تدریس به قانون قرارداد او را یک پیش نویس "آزادی و میثاق به سو" سند که انتشار کارکنان خود را از NDAs آنها امضا کردند.

از واشنگتن پست گزارش داد اوایل این ماه که وجود داشته اند چندین پرونده های حقوقی ثبت شده در طول سال ادعا که زنان بوده است تبعیض در بلومبرگ شرکت. یکی از کارکنان سابق با توجه به پستسرزنش بلومبرگ برای پرورش یک فرهنگ از آزار و اذیت و تخریب است.

بلومبرگ بیانیه به نظر می رسد در دامنه محدود به زنان است. آن نه آزادی تمام بلومبرگ LP کارمندان فعلی و سابق از عدم اطلاع توافق نامه و نه آزادی کسانی که امضا توافقنامه nondisclosure مورد آزار و اذیت توسط افرادی غیر از بلومبرگ خود را.

در بیانیه خود با بلومبرگ گفت که او نیز خواسته خود را منابع انسانی شرکت تیم "به مشورت با کارشناسان که من خودم انجام داده اند در روزهای اخیر و بررسی و اصلاح سیاست های ما که در آن لازم است با توجه به دستمزد برابر و ارتقاء آزار و اذیت و تبعیض و دیگر ابزارهای قانونی که در جلوگیری از فرهنگ را تغییر دهید."

او اضافه کرد که به عنوان رئیس جمهور او می خواهم کار به تصویب شنیده می شود قانون در کنگره است.

این قانون که با حمایت ماساچوست در کنگره کاترین کلارک (که تایید وارن) می گوید آن را "مجموعه چهارم مقررات برای جلوگیری از تبعیض و آزار و اذیت در محل کار."

کلودیا Grisales کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن