اکثر کالیفرنیا مدارس بعید است برای باز کردن در سقوط دولت جدید قوانین

بزرگنمایی این تصویر اکثر مدارس کالیفرنیا به احتمال زیاد بسته باقی می ماند زمانی که سال تحصیلی آغاز م

توسط MINERALNEWS در 28 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

اکثر مدارس کالیفرنیا به احتمال زیاد بسته باقی می ماند زمانی که سال تحصیلی آغاز می شود تحت قوانین جدید اعلام کرد جمعه توسط رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom. ریچارد وگل/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ریچارد وگل/AP

اکثر کالیفرنیا مدارس ممکن است بسته باقی می ماند زمانی که سال تحصیلی آغاز می شود در پاییز با توجه به دولت جدید بخشنامه با اکثر دانشگاه ها به احتمال زیاد نیاز به تغییر فاصله-یادگیری به جای.

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom اعلام کرد قوانین جدید جمعه, روز پس از سفارش کافه ها و رستوران ناهار خوری اتاق بسته در میان موجی از coronavirus موارد است.

شرایط جدید تصریح چگونه و چه زمانی بازگشایی مدارس ممکن است برای فرد در یادگیری زمانی که دانشگاهی سال تحصیلی آغاز خواهد شد. این قوانین حکم اجتماعی فاصله و سلامت نمایش برای هر کسی وارد یک مدرسه. کارکنان و دانش آموزان در کلاس 3-12 مورد نیاز خواهد بود برای پوشیدن ماسک با دانش آموزان جوان بودن تشویق به انجام این کار.

تحت قوانین جدید شهرستان نیز نباید در لیست شهرستانهای تحت نظارت برای افزایش عفونت کروناویروس. سی و دو از کشورهای 58 شهرستانهای در حال حاضر نمی رسید که معیار. برای باز کردن مدارس برای فرد در آموزش, این استان ها را به خارج از این لیست برای 14 روز متوالی با توجه به بخشنامه.

Newsom گفت: مدارس که نمی تواند بازگشایی خواهد باید تغییر را از راه دور و آموزش برنامه های.

"آموزش غیر قابل مذاکره" گفت: Newsom, در بیانیه ای. "دانش آموزان و کارکنان و پدر و مادر همه ترجیح می دهند در کلاس درس, آموزش, اما تنها در صورتی می توان آن را با خیال راحت انجام می شود."

مدارس و مناطق که بازگشایی نیز باید تعطیل اگر عفونت نقض یک آستانه خاص بیش از یک دوره 14 روزه – 5% برای مدارس و 25 درصد برای مناطق.

این دستورات عبارتند از اطلاعیه ها که برخی از دولت بزرگترین مناطق در حال حاضر تصمیم به ورود به سال تحصیلی با هیچ کلاس های حضوری. لس آنجلس و سن دیگو و سن فرانسیسکو همه به تازگی گفت که آنها برنامه ریزی آنلاین-تنها یادگیری دانش آموزان در زمان بازگشت.

به جای تغییر به آموزش آنلاین دولت اختصاص 5.3 میلیارد دلار به "حمایت از یادگیری و الزامات تعیین شده برای اطمینان از مدارس ارائه دقیق و درجه-آموزش مناسب است."

قوانین دولت جدید نیز نیاز مناطق به ارائه دستگاه ها و اتصال برای دانش آموزان و پشتیبانی برای زبان آموزان و دانش آموزان با نیازهای ویژه آموزش و پرورش.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن