ایالات متحده محل کار قوانین ایمنی از دست رفته در این بیماری همه گیر

بزرگنمایی این تصویر صدها نفر از کارگران آزمایش مثبت برای COVID-19 در اسمیتفیلد غذاهای گراز-پردازش گی

توسط MINERALNEWS در 13 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

صدها نفر از کارگران آزمایش مثبت برای COVID-19 در اسمیتفیلد غذاهای گراز-پردازش گیاه در Sioux Falls, S. D. شانون استاپلتون/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
شانون استاپلتون/ایسنا

به عنوان کسب و کار بیشتر شروع به بازگشایی و مردم را به بازگشت به کار برخی از شرکت ها به دنبال مشاوره در مورد چگونه به نگه داشتن کارکنان امن از coronavirus.

تا کنون دولت فدرال نبوده است بسیار کمک کند.

"این غرب وحشی وجود دارد" گفت: Geoff فریمن رئیس جمهور از مارک های مصرف کننده در ارتباط است که نشان دهنده تولید کنندگان مواد غذایی. "دولت فدرال به خصوص CDC و OSHA است عدم ارائه روشن و هدایت خاص لازم برای تشویق نسبتا سازگار تصویب در سراسر کشور است."

فریمن شکایت مراکز کنترل بیماری و پیشگیری و ایمنی شغلی و سلامت اداره — فدرال آژانس ایمنی محل کار — ارائه کمی جهت مورد دنده محافظ و یا چه زمانی که یک کارگر تست مثبت برای COVID-19. که در سمت چپ ضروری کسب و کار است که نگه داشته و عامل طول بیماری همه گیر به آن را کشف کردن برای خود.

"صنعت ارائه شده است که جهت" فریمن گفت. "اما آن باقی مانده است ناامید کننده به ما که ما در حال دیدن نیست که همان سطح از وضوح و جهت باد در سراسر هیئت مدیره از دولت است."

آمریکا اتاق بازرگانی با ارسال نامه ای این هفته به رئیس جمهور تهمت و دولت و رهبران محلی در سراسر کشور ترغیب آنها برای هماهنگ کردن استانداردهای ایمنی در محل کار پس از کارفرمایان مجبور به مقابله با یک درهم آمیخته از اقدامات مختلف. در همان زمان مجلسی استدلال استانداردهای ایمنی باید مشاوره و اجباری نیست.

"کسب و کار می خواهید انجام دهید این حق گفت:" نیل Bradley مجلسی ارشد مسئول سیاست. "آنها کاملا می خواهید برای کشف کردن که چگونه آنها را می توانید کارکنان خود را به عقب با خیال راحت. اما یک رویکرد نظارتی است که بر اساس قوانین و کمتر انعطاف پذیر فقط نمی خواهد اجازه می دهد آنها را به انجام این کار است."

CDC به ارائه دستورالعمل های عمومی برای ایمنی محل کار — تشویق کارگران برای اقامت شش فوت دور از یکدیگر به عنوان مثال و برای شستن دست های خود را اغلب.

اما برگ برنده دولت است که به طور معمول نسبت به قوانین و مقررات است در برابر نوشتن قوانین را به کسانی توصیه های قابل اجرا.

تشکر. بابی Scott D-Va., که ریاست کمیته مجلس در آموزش و پرورش و کار معرفی کرده است قانونی که نیاز به OSHA به دستور چه CDC نشان می دهد.

"شما لازم نیست که سیاستمداران حدس زدن به عنوان به آنچه آنها نیاز دارند و یا کسب و کار خود را حدس زدن. شما نیاز به تخصص OSHA به آنها بگویید چه کاری انجام دهید برای محافظت از کارگران است. و آن را وقوع" اسکات گفت.

آخر هفته گذشته CDC و OSHA آیا موضوع دقیق تر راهنمایی برای بسته بندی گوشت می آمد گیاهان که به طور معمول استخدام صدها نفر از کارگران در محله های نزدیک و که ثابت کرده اند به عنوان یک زمین پرورش برای عفونت کروناویروس. دستورالعمل تکرار توصیه CDC به Smithfield مواد غذایی پس از تور شرکت گراز-پردازش گیاه در داکوتای جنوبی که در آن صدها نفر از کارگران آزمایش مثبت برای COVID-19.

دولت توصیه می شود Smithfield فضا کارگران از, نصب حمام و سرویس بهداشتی قابل حمل و ساختار پاداش در راه است که نمی دلسرد کردن کارکنان از تماس در بیمار است. CDC تاکید کرد اما این توصیه آمد با هیچ نظارتی چکش به آن را به بالا.

"توصیه های در این تفاهم نامه مرحله دارد که Smithfield غذاها ممکن است بخواهید به در نظر گرفتن" آژانس نوشت: در یک یادداشت. "این توصیه ها اختیاری هستند و لازم نیست یا لازم الاجرا توسط CDC."

دبورا Berkowitz که هدایت کارگر برنامه ایمنی در کشور قانون استخدام پروژه می گوید: کارکنان شایسته حفاظت قوی تر.

"من در OSHA برای شش سال" Berkowitz گفت. "برخی از شرکت ها آن را درست انجام دهد. اما بسیاری از شرکت ها نیاز به می دانم که اگر آنها چیزی را انجام نمی, مناسب, ممکن است مجازات و یا ممکن است وجود داشته باشد استنادی. و این که انگیزه ای است که آنها نیاز دارند."

در یک بیماری همه گیر او تاکید کرد که عدم تنظیم پیامدهای فراتر از محل کار.

"در این وضعیت حفاظت از کارگران بیش از حفاظت از یک فرد کارگر" Berkowitz گفت. "آن را به حفاظت از مردم است."

بیش از یک دوجین بسته بندی گوشت می آمد گیاهان تعطیل شد, پس از شیوع کروناویروس. اما این هفته تحت فشار بسته بندی شرکت های رئیس جمهور دستور گیاهان به باز بماند — برای جلوگیری از اخلال در کشور عرضه مواد غذایی.

"آنها در حال قرار دادن در قوانین برای محافظت از کارفرما. آنها در حال تصویب قوانین برای حفاظت از کارگران گفت:" کیم Cordova جمهور ایالات مواد غذایی و تجاری اتحادیه کارگران محلی 7. او نشان دهنده کارگران در کلرادو کارخانه بسته بندی گوشت می آمد که در آن شش نفر کشته شدند.

"این کارگران تنها امضا برای پردازش گوشت" کردوا گفت. "آنها نمی ثبت نام به از دست دادن زندگی خود را بیش از این کار."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن