اقیانوس بقال در برامپتون متهم پس از شهرستان می گوید آن را نادیده گرفت متعدد COVID-19 آئین نامه تخلف هشدارهای

یکی از اقیانوس ها تازه در بازار مواد غذایی را در برامپتون مکان متهم شده است که در این شهر به اتهام نقض COVID-1

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399

یکی از اقیانوس ها تازه در بازار مواد غذایی را در برامپتون مکان متهم شده است که در این شهر به اتهام نقض COVID-19 کاهش مقررات در محل پس از مارس.

در حالی که این شهر حاضر به انتشار نام و محل سوپر مارکت متهم با وجود چندین درخواست برامپتون نگهبان تایید فروشگاه در سوال اقیانوس تازه در بازار مواد غذایی واقع در 150 غرب دکتر بعد از یک بررسی.

"ما تا به حال یک سوپر مارکت بزرگ است که متهم شده بود به صورت زیر مقررات دولتی اطراف اجتماعی فاصله در حالی که خود عامل اساسی کسب و کار" گفت: بخش 7 و 8 Coun. Charmaine ویلیامز در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز چهارشنبه.

"این اولین بار است که شارژ گذاشته و در مقابل شرکت و پس از افسران تحصیل کرده بود و هشدار مدیران فروشگاه در برابر نقض. نگاه کنید اگر شما نمی خواهید به پرداخت جریمه نمی جرم و جنایت," او اضافه شده است.

دستیار مدیر در محل Yang Lin تایید کرد به نگهبان فروشگاه بود و شارژ و که در آن هشدار داده شده بود چندین بار توسط مسئولان شهرستان قبل از. او همچنین گفت: این فروشگاه در حال حاضر پیوستن به تمام الزامات.

"ما با دریافت یک شارژ, اما آنها آمد دوباره آخر هفته و یا در تعطیلات آخر هفته و ... گفت: ما در حال انجام کار خوب در حال حاضر," او گفت:.

یین اضافه شده به فروشگاه جریمه شد برای داشتن یک اپراتور در ورودی به مانیتور مقدار از مردم در فروشگاه و سرزنش کمبود کارکنان در طول ناهار ساعت برای نقض.

اقیانوس ها به دو مکان در برامپتون و دیگری در Mississauga.

که فقط یکی از چندین فیزیکی فاصله اتهامات گذاشته شده توسط شهر تحت جسمی فاصله آیین نامه اجرایی ممکن است بین 5 و 11 با ویلیامز همچنین مثال مردم استفاده از بسته پارک تجهیزات زمین بازی گردهمایی های اجتماعی از جمله پارکینگ و پیمانکاری کسب و کار به عنوان نمونه های دیگر از اتهامات گذاشته است.

"این هفته وجود دارد 230 شکایت مسکونی و گردهمایی های اجتماعی دریافت از طریق مرکز تماس و در نتیجه 12 اتهامات گذاشته," او گفت:.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن