مسکو دو برابر ماه گذشته Coronavirus مرگ و میر در میان سوء ظن از Undercounting

بزرگنمایی این تصویر مسکو خود تجدید نظر مارس تلفات از coronavirus به 1,561 میان انتقاد که روسیه ممکن

توسط MINERALNEWS در 10 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مسکو خود تجدید نظر مارس تلفات از coronavirus به 1,561 میان انتقاد که روسیه ممکن است undercounted مرگ و میر ناشی از COVID-19. الکساندر Zemlianichenko/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکساندر Zemlianichenko/AP

شهر مسکو به طور ناگهانی دو برابر آن coronavirus مرگ و میر از ماه گذشته.

گزارش های رسانه ها و تحلیلگران این پرسش را مطرح دقت روسیه مرگ و میر آمار و ارقام برای ویروس.

تحت اولیه آن روش های مسکو را در بخش بهداشت و درمان تا به حال نسبت 636 مرگ و میر به COVID-19. اما در روز پنج شنبه گروه اعلام کرد که 1,561 مرگ و میر در ماه آوریل می تواند مرتبط به COVID-19.

آن را نسبت به تجدید نظر به یک جایگزین روش شمارش است که طول می کشد را به حساب "قابل بحث موارد است."

این اداره گفت: به تازگی شمارش مرگ و میر شامل 756 coronavirus بیمارانی که آزمایش مثبت اما چه کسی از علل دیگر فوت و 169 نفر که تست منفی شد اما هنوز هم مشکوک به ویروس.

حتی با تجدید نظر مسکو را در مرگ و میر از coronavirus است و کمتر از دیگر شهرهای بزرگ از جمله نیویورک و لندن است.

کشور روسیه به نسبت کمتر از 5000 مرگ و میر به COVID-19 حتی به عنوان آن عفونت نرخ همچنان رو به افزایش به بیش از 380,000 موارد با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

اختلاف آشکار به پرسش های مطرح شده در میان روزنامه نگاران و تحلیلگران بیش از مشروعیت آن اعداد.

تجزیه و تحلیل مستقل از مسکو مرگ و مير نشان داد که نزدیک به 20 درصد افزایش در مرگ و میر کلی در آوریل در مقایسه با گذشته 10 سال است. یکی از محققان درگیر NPR گفت که این احتمال وجود دارد که بسیاری از این مرگ و میر را می توان به کوروناویروس.

"من فکر می کنم آن را ایمن می گویند که اگر شما ضرب رسمی تعداد مرگ توسط یک عامل از شما دریافت خواهد شد بیشتر یا کمتر درست تصویر" آلکسی Raksha گفت NPR چارلز Maynes در اوایل این ماه.

رسانه ها مانند نیویورک تایمز و فایننشال تایمز منتشر کرده اند که ادعا می کند شبیه.

مقامات روسی مورد مناقشه کسانی که پیشنهادات نسبت به کشور پایین مرگ و مير ناشی از COVID-19 به تلاش های دولت و یک عمل پزشکی و مدارک بیمار علت مرگ بر اساس ارگان خاص است که شکست خورده است.

مسکو در بخش بهداشت و درمان در ابتدا گفت: 60 درصد از مرگ و میر در میان coronavirus بيماران به علل دیگر ظاهرا با استفاده از این روش.

مسکو تجدید نظر به آن تلفات و روش برای شمارش COVID-19 مرگ و میر – همچنین تعداد تنها برای شهرستان. دیگر نقاط روسیه را دیده اند افزایش قابل توجهی در مرگ و میر است اما هنوز هم ویژگی تعداد نسبتا کمی به COVID-19.

مسلمان با اکثریت جمهوری داغستان به برخی از 3 میلیون نفر است که در میان آنها است.

در یک مصاحبه این ماه, جمهوری اسلامی, وزیر بهداشت, Dzhamaludin Gadzhiibragimov گفت: 29 نفر از COVID-19 رغم 13,000 عفونت در منطقه است. او همچنین نسبت 657 مرگ و میر به "پنومونی اکتسابی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب