اندونزی آماده شدن برای تعطیلات عید نگرانی بیش از COVID-19

بزرگنمایی این تصویر فروشگاه های مردم در آماده سازی برای عید فطر, تعطیلات, در یک بازار در جاکارتا در

توسط MINERALNEWS در 3 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

فروشگاه های مردم در آماده سازی برای عید فطر, تعطیلات, در یک بازار در جاکارتا در روز جمعه. Achmad ابراهیم/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Achmad ابراهیم/AP

در اندونزی بزرگترین کشور مسلمان در این آخر هفته را عید فطر تعطیلات به مناسبت پایان ماه رمضان را شامل توده سفر افزایش نگرانی ها در مورد اثر آن ممکن است در این کشور COVID-19 عفونت نرخ.

رئیس جمهور Joko Widodo گفت: در عین حال سهولت در مقیاس بزرگ اجتماعی محدودیت اصرار دولت خود را با هدف حفظ شهروندان امن است. اما خود دولت سست برخی از محدودیت ها اجازه می دهد حمل و نقل عمومی به سر از جمله خطوط هوایی در 50 درصد از ظرفیت. تصاویر منتشر شده در رسانه های اجتماعی نشان جاکارتا اصلی فرودگاه بسته بندی شده با مسافران نادیده گرفتن فیزیکی-فاصله گرفتن قوانین است.

در این میان یک بیماری همه گیر کوروناویروس که دیدم نزدیک به 1000 نفر در یک روز در این هفته بشر "طوفان" در این سال انجام خواهد شد حدود 20 میلیون نفر می گوید: هارون کانلی تحقیقاتی همکار با سنگاپور مبتنی بر موسسه بین المللی مطالعات استراتژیک.

عید است به اندونزی چه کریسمس ایالات متحده می گوید: الینا Ciptadi یک از بنیانگذاران Kawal COVID-19 است که نظارت بر همه گیر اثرات در اندونزی. "خانواده بزرگ تجمعات" او می گوید. "اشاره کرده است. خانه های باز. مردم به اشتراک گذاری وعده های غذایی."

و در حال حاضر او نگران "مردم خود را از بازگشت به زادگاه آوردن قبلا 'شهرهای بزرگ' بیماری به شهرهای کوچک و روستاها در سراسر کشور اندونزی است."

اندونزی با جمعیت 260 میلیون تایید کرده است بیش از 20 ، 000 COVID-19 مورد و بیش از 1,320, مرگ و میر, اما بسیاری از مظنون شماره یک انعکاس واقعی از بیماری خود برسد.

برخی از gravediggers باید گزارش کار 15 ساعت در روز و هفت روز هفته به دور از بدن.

"آمبولانس هرگز متوقف آوردن ما بدن" یک جوینده گفت: Agence France-Presse.

حجم کار سنگین gravediggers در جاکارتا برجسته قابل توجهی undercounting از مرگ و میر مرتبط با COVID-19, کانلی می گوید NPR. او می گوید در ماه مارس "وجود دارد مقدار زیادی بیشتر تدفین در جاکارتا نسبت وجود داشته است در هر ماه در سال 2018 و 2019."

رویترز گزارش داد که در ماه مارس دفن رقم برای جاکارتا شد که بالاترین سطح از داده ها چنین آغاز کرد در حال جمع آوری یک دهه پیش نزدیک به یک سوم بالاتر از هر ماه در آن دوره است. "من در تلاش برای پیدا کردن دلیل دیگری از گزارش نشده COVID-19 مرگ" فرماندار شهرستان Anies Baswedan و گفتگو کرد.

مرگ آمار از استان شامل تعدادی از بیماران "تحت نظارت" و یا کسانی که با COVID-19 علائم که تایید نشده به عنوان آلوده. کانلی می گوید دولت مرکزی نشده است این بیماران در آن شمارش و شمارش تنها مرگ و میر که در آن COVID-19 تایید شده است از طریق آزمایش است که در تامین کوتاه مدت.

کانلی می گوید: تعداد مرگ و میر مرتبط با COVID-19 سراسر کشور به نظر می رسد بیش از 5000. در بالای رقم رسمی "را به عنوان از یک هفته پیش وجود داشت حداقل اضافی 3,833 که مرده بود," او می گوید: بر اساس استان ها آمار.

وقتی پرسیده شد که چرا مشکوک COVID-19 موارد شامل نمی شد در ملی, مرگ, کل, وزارت بهداشت, کنترل بیماری و پیشگیری از مدیر کل Achmad Yurianto گفت: جاکارتا پست "ما داده اما ما در حال رفتن به آن را اعلام عمومی willy-nilly. منطقه ای نیروهای وظیفه نیز داده است. اگر می خواهید اطلاعات کامل بپرسید مناطق است."

Widodo اذعان کرده است که خود دولت اعلام نشده برخی از داده ها را از نگرانی که آن را "علت وحشت." کانلی می گوید ژنرال بر رئیس جمهور COVID-19 نیروی کار را بارها و بارها او را توصیه به خودداری از اطلاعات به دلیل آن ممکن است صدمه زدن به اقتصاد است.

Widodo "فوق العاده حساس به چشم انداز هر گونه خسارت اقتصادی" کانلی می گوید و معتقد است که "یک فروپاشی اقتصادی ممکن است منجر به فروپاشی خود را در انتخابات ریاست جمهوری."

اما Ciptadi استدلال می کند که دسترسی به داده های قابل اعتماد در شرایط مشکوک مرگ و میر بسیار مهم است "برای محکومیت برای درک شدت شیوع. که این فقط آنفولانزا."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن