بیش از 1M آمریکایی ها به دنبال کمک به شرکت ها تعدیل

واشنگتن - بیش از یک میلیون آمریکایی به دنبال مزایای بیکاری در هفته گذشته نشان می دهد که شرکت در حال برش بیشتر

توسط MINERALNEWS در 26 تیر 1399

واشنگتن - بیش از یک میلیون آمریکایی به دنبال مزایای بیکاری در هفته گذشته نشان می دهد که شرکت در حال برش بیشتر مشاغل به عنوان سودای coronavirus گلابتون از طریق Sunbelt و برخی از پرجمعیت ترین کشورهای.

اخراج در فلوریدا گرجستان و کالیفرنیا رز توسط دهها هزار نفر از وزارت کار گفت: در آن گزارش هفتگی. تعدادی از گذاشته شدن کارگران به دنبال کمک های باقی مانده گیر در 1.3 میلیون — خیره کننده شماره است که در حالی که کمتر از هفته گذشته مصور ویرانی های گسترده خاموش شدن ناگهانی. این 17 هفته متوالی است که تعداد مدعیان بیکاری در پیشی گرفتن 1 میلیون.

عفونت در حال افزایش در 40 متحده و 22 متحده یا متوقف و یا معکوس تلاش برای بازگشایی اقتصاد خود را با توجه به بانک آمریکا است. افزایش تعداد ویروس موارد تهدید به فشار آنچه به نظر می رسد یک دوره نقاهت کشور به وضعیت بحرانی است.

برنامه های کاربردی برای کمک به موازات افزایش عفونت های جغرافیایی. ادعا می کند در فلوریدا دو برابر به 129,000 و در گرجستان افزایش یافت که تقریبا یک سوم به 136,000, با توجه به وزارت کار گزارش. در کالیفرنیا افزایش آنها 23,000 به حدود 288,000. برنامه های کاربردی نیز بالا رفت و در آریزونا و کارولینای جنوبی است.

"شرایط در بازار کار باقی می ماند و ضعیف و خطر نصب دائمی زیان کار بالا است به خصوص اگر فعالیت همچنان مختل مکرر ویروس های مربوط به خاموش شدن ناگهانی" گفت: Rubeela فاروقی رئیس ایالات متحده اقتصاددان در فرکانس بالا اقتصاد است.

تعداد زیادی از مردم به دنبال بیکاری کمک کاهش در نیوجرسی و نیویورک و در یکی دیگر از نقطه داغ تگزاس یک دولت است که با چکش با کاهش شغل در این سال در بخش انرژی است.

وجود دارد جای تعجب قوی گزارش روز شنبه از اداره آمار خرده فروشی هر چند وجود مشکل در زیر سطح نیز وجود دارد.

در حالی که فروش رفت 7.5% در ماه ژوئن خصوصی اطلاعات کارت اعتباری نشان می دهد که کسانی که سود متوقف شده نسبت به پایان ماه به عنوان جدید خوشه عفونت پدید آمده است.

"در حالی که امروز گزارش می دهد توهم بی باک هزینه های مصرف کننده پرخرج, واقعیت این است که بیشتر جدی: مصرف کنندگان به طور فزاینده ای ترس در میان جدید خوشه در COVID-19 موارد و بلندی صخره مالی" گفت: لیدیا Boussour ارشد ایالات متحده اقتصاددان در آکسفورد اقتصاد است.

کشور وارد یک مرحله که در آن کسب و کار و مصرف کنندگان به طور یکسان تنظیم و همیشگی خطر شیوع بیماری های ویروسی. خرده فروشان در حال حاضر با تکیه بر اسکلت خدمه است.

"این بزرگترین کابوس که ما را باز کردن و دوباره بستن کسب و کارهای کوچک" گفت: سندی Sigal, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت نیومارک کریگ مریل شرکت اجرا می شود که 85, هوای آزاد, شیوه زندگی, مراکز در کالیفرنیا کلرادو, و ایلینوی.

شصت و مراکز در کالیفرنیا واقع شده است که فقط دوباره بسته ورزشگاه ناخن سالن ها و دیگر "غیر ضروری" کسب و کار در سطح ایالت. میله های زندان در تگزاس دوباره توقیف به دلیل افزایش عفونت. پنسیلوانیا در این هفته دستور رستوران به کار در تنها 25 درصد ظرفیت است.

با توجه به تجزیه و تحلیل از کارت های اعتباری توسط جی پی مورگان چیس هزینه های مصرف کننده بزرگترین راننده پشت اقتصاد ایالات متحده شروع به غرفه در پایان ماه ژوئن.

تعداد کل افرادی که در حال دریافت مزایای بیکاری در سراسر کشور کاهش یافته است 400,000 به 17.3 میلیون در هفته گذشته دولت گفت, نشان می دهد که استخدام در برخی از مناطق می تواند جبران برخی از مشاغل در کشور با موجی COVID-19 موارد است.

اما بزرگ شرکت های ایالات متحده همچنان به دراز کردن مردم است. خطوط هوایی آمریکا هشدار داد کارگران آن جمعه که آن را ممکن است مجبور به قطع کردن به 25000 شغل در ماه اکتبر به دلیل شدت کاهش می یابد مسافرت هوایی. شرکت های هواپیمایی محروم از اخراج تا پس از آن به عنوان یک بیماری فدرال کمک آنها دریافت کرده اند. آمریکا به دنبال هواپیمایی متحد هشدار داد که 36,000 از کارکنان آن در هفته گذشته است که آنها ممکن است از دست دادن شغل خود.

عدم اطمینان از چه می آید بعدی افزایش است توسط دستور انقضا از بسیاری از برنامه های حمایتی دولت است که باید shored تا منابع مالی از هر دو کسب و کار و خانواده.

دولت وام کسب و کار کوچک برنامه شناخته شده به عنوان چک حفاظت برنامه متوقف خواهد شد در نظر گرفتن برنامه های کاربردی Aug. 8. بیش از 500 میلیارد دلار در حال حاضر به قرض داده شده است و بیش از نیمی از شرکت های کوچک است که وام می گویند آنها صرف تمام پول بر اساس یک نظرسنجی توسط فدراسیون ملی کسب و کار مستقل. نزدیک به یک چهارم می گویند آنها گذاشته کارگران و یا انتظار می رود برای انجام این کار هنگامی که بودجه را اجرا کنید.

و اضافی 600 دلار در هفته مزایای بیکاری ارائه شده توسط دولت فدرال در بالا به طور منظم کمک از کشورهای منقضی خواهد شد در این ماه مگر اینکه جایگزین یا توسعه یافته است. کسانی که بودجه همراه با $1,200 امداد چک فرستاده شده در ماه آوریل را فعال کنید میلیون ها نفر از آمریکایی ها به اقامت فعلی در هزینه های مسکن و صورتحساب.

بیش از 13.5 میلیون نفر آلوده شده اند در سراسر جهان و بیش از 580,000 فوت کرده اند با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز. این اعداد واقعی تصور می شود به مراتب بالاتر برای تعدادی از دلایل از جمله محدود تست.

Meghan McGowan, 30, از دست رفته دو شغل زمانی که این بیماری همه گیر به شدت در اواسط ماه مارس به عنوان یک تمام وقت کتابدار در دیترویت و دوم به عنوان یک جایگزین در حوزه های مختلف کتابخانه سیستم برای کمک به آوردن برخی از پول اضافی.

او در حال حاضر در حال ساخت بیشتر از بیکاری از او به دست آورده در مشاغل قبلی اما او آماده است برای بازگشت به کار حتی اگر او نگرانی در مورد خطرات بهداشتی. دیترویت ویروسی است ،

بلندی انقضا از 600 دلار است nerve-wracking برای او به دلیل وقفه در وام های دانشجویی به پایان خواهد رسید و این سقوط و او دارای یک لایحه بیمه اتومبیل به علت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"قبل از زمانی که من کار را از طریق مدرسه گراد من مشغول به کار در رستوران به طوری که همواره پشتیبان من طرح اما این یک گزینه نیست در حال حاضر," او گفت:.

___

آسوشیتد پرس امور مالی شخصی نویسنده سارا Skidmore فروش در پورتلند اورگان و AP خرده فروشی نویسنده آن د'Innocenzio در شهر نیویورک کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن