یک coronavirus واکسن پروژه طول می کشد یک صفحه از ژن درمانی

محققان در دو دانشگاه هاروارد-بيمارستان های در حال تطبیق با یک فرم ثابت از ژن درمانی به منظور توسعه یک coronavi

توسط MINERALNEWS در 16 اردیبهشت 1399

محققان در دو دانشگاه هاروارد-بيمارستان های در حال تطبیق با یک فرم ثابت از ژن درمانی به منظور توسعه یک coronavirus واکسن که آنها انتظار دارند برای تست در افراد بعد از این سال آنها اعلام کرد در روز دوشنبه.

کار خود را در استخدام یک روش در حال حاضر مورد استفاده در ژن درمانی برای دو بیماریهای ارثی از جمله یک شکل از کوری: آن را با استفاده از یک ویروس بی ضرر به عنوان یک بردار یا حامل به DNA به بیمار سلول. در این مورد DNA باید دستور سلول را به یک coronavirus پروتئین است که باعث تحریک سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با عفونت های آینده.

تا کنون این تیم آن را مطالعه واکسن نامزدها تنها در موش سوری. تست های ایمنی و قدرت در میمون ها باید در شروع یک ماه یا بیشتر در یک مرکز دانشگاهی محققان گفتند. اما دو نفر از هفت امیدوار کننده نسخه های در حال حاضر در حال تولید برای مطالعات در انسان است.

این پژوهش یکی از حداقل 90 واکسن پروژه بالا بردن سرعت پیش رو در سراسر جهان نومیدانه در تلاش است که بهترین و احتمالا تنها امید برای متوقف کردن و یا حداقل کاهش این بیماری همه گیر.

"ما در حال ارائه یک زاویه متفاوت از هر کس دیگری" دکتر Luk H. Vandenberghe مدیر Grousbeck ژن درمانی مرکز در ماساچوست چشم و گوش در مصاحبه ای گفت:.

زاویه آنها دارای چندین مزیت است. یکی این است که نوع, وکتور, یک آدنو مربوط به ویروس و یا NAL است یک ویروس بی ضرر است که در حال حاضر استفاده می شود در دو مورد تایید فرم از ژن درمانی و آزمایش شده است در بسیاری از بیماران و یافت می شود امن است.

به علاوه دیگر این است که این روش نیاز به مقدار بسیار کمی از بردار و DNA برای تولید ایمنی بنابراین عملکرد دوز خواهد بود بالا Vandenberghe گفت. مقدار کمی به اندازه کافی هستند چرا که این وکتور بسیار خوب در وارد شدن به سلول های که در آن DNA حمل آن را تبدیل به کارخانه هایی که به میل لنگ از پروتئین مورد نیاز برای قرار دادن سیستم ایمنی بدن در حالت آماده باش او اضافه شده است.

علاوه بر این بسیاری از مواد مخدر و زیست فناوری به شرکت های بزرگ و کوچک در حال حاضر تولید ویروس-آدنو همراه است و می تواند به راحتی به تولید قالب های مورد نیاز برای واکسن. امکانات جدید را ساخته بود از ابتدا. این بدان معناست که تولید به سرعت می تواند باشد مقیاس برای کمک به دیدار بزرگ و فوری جهانی نیاز به واکسن.

"ما با تکیه بر تاسیس صنعت" Vandenberghe گفت. "NAL به عنوان یک طبقه تا به حال سرمایه گذاری ده ها میلیارد دلار است. وجود ظرفیت وجود دارد که می تواند اهرمی اگر ما خوش شانس و موفق است."

تایید ژن درمانی است که با استفاده از آدنو-ارتباط ویروس ها Luxturna برای شکل ارثی نابینایی و Zolgensma برای یک کشنده عصبی بیماری آتروفی عضلانی نخاعی. قیمت Luxturna است $425,000 در هر چشم. آن است که ساخته شده و فروخته شده در ایالات متحده توسط جرقه درمان و فروخته شده در خارج از کشور توسط نوارتیس. Zolgensma ساخته شده توسط نوارتیس داده شده است برای کودکان به عنوان یک بار تزریق در یک قیمت از $2.1 میلیون نفر است.

در این مرحله اولیه Vandenberghe برآورد هزینه ساخت هر دوز از واکسن می شود از $2.50 برای $250.

چندین واکسن پروژه شامل وکتورهای ویروسی اما دیگران با استفاده از آدنو-ارتباط ویروس ها.

صدها نفر از AAVs آلوده کردن انسان و دیگر پستانداران. پژوهشگران در ژن درمانی تبدیل شده به آنها به عنوان یک جایگزین امن تر پس از فوت بیمار در یک مطالعه در سال 1999 از یک شديد واکنش ایمنی بدن به یک نوع متفاوت از ویروسی بردار.

برای ژن درمانی, دانشمندان به دنبال آدنو مرتبط با ویروس ها که عمل به عنوان یک نوع از خفا حامل DNA و تنظیم کردن هر پاسخ التهابی.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

کار در دانشگاه پنسیلوانیا در حدود 15 سال پیش Vandenberghe ایجاد ترکیبی NAL از دو نسخه موجود در میمون ها ممکن است برای استفاده در ژن درمانی. این خوب بود: آن باعث ایجاد یک پاسخ ایمنی است.

اما این باعث می شود آن را یک کاندیدای خوب برای یک واکسن به دلیل چنین واکنش می تواند کمک به استوک سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با کروناویروس. بسیاری از واکسن ها حاوی موادی به نام کمکی برای کمک به برگرد تا پاسخ به واکسن است. برای این واکسن ترکیبی NAL ممکن است در عمل نه به عنوان تنها یک بردار بلکه به عنوان کمکی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن