Uber Woos GrubHub, در یک حرکت نماینده مجلس خواستار 'همه گیر احتکار'

بزرگنمایی این تصویر بارگذاری می خورد این است که در مذاکرات با GrubHub در مورد امکان کسب. تحلیلگران م

توسط MINERALNEWS در 24 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

بارگذاری می خورد این است که در مذاکرات با GrubHub در مورد امکان کسب. تحلیلگران می گویند چنین ادغام را در ترکیب شرکت بازیکن در غالب در تحویل مواد غذایی. Lynne Sladky/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Lynne Sladky/AP

با سوار خود را-نقطه کسب و کار ویران coronavirus همه گیر بارگذاری است که در مذاکرات به دست آوردن آنلاین تحویل مواد غذایی شرکت GrubHub.

اگر دو طرف می تواند رسیدن به یک توافق مشترک شرکت خواهد ظهور به عنوان غالب مواد غذایی-تحویل برنامه با 55 درصد از بازار ایالات متحده با توجه به تحلیل دن ایوس با Wedbush اوراق بهادار.

"واضح است که این امر می تواند یک حرکت تهاجمی توسط Uber را از یک رقیب عمده در حال بارگذاری می خورد جلو و تحکیم بیشتر سهم بازار خود را به موقعیت به خصوص به عنوان COVID-19 همه گیر در ادامه به تغییر بیشتر از یک تمرکز برای تحویل در مقابل سوار-به اشتراک گذاری در کوتاه مدت" ایوس نوشت: در یک یادداشت به سرمایه گذاران است.

با بسیاری از مردم مایل و یا قادر به رفتن به رستوران به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس تقاضا برای مواد غذایی و تحویل رسید. رقابت در میان برنامه های مختلف از جمله DoorDash و Postmates است شدت یافته است.

با وجود افزایش سفارشات هیچ یک از مواد غذایی بالا-تحویل نرم افزار در حال تبدیل به یک سود. که باعث بحث و گفتگو در مورد ادغام به چرخش برای برخی از زمان, اما به همه گیر دارای سرعت بالا و کسانی که از مذاکرات می گوید: تحلیلگر تام سفید با D. A. Davidson.

"ما مدتها بر این باور بودند که تحکیم در آنلاین تحویل مواد غذایی اجتناب ناپذیر است," او نوشت: در یک ایمیل به NPR.

سفید پیش بینی مواد غذایی-تحویل برنامه های محبوب باقی می ماند حتی پس از اقتصاد در حال حرکت دوباره.

در ماه مارس — جدید ترین ماه که داده ها در دسترس است — DoorDash محبوب ترین وعده غذایی-ارائه خدمات با برخی از 42 ٪ از تمام فروش آمریکا در این رده با توجه به تجزیه و تحلیل شرکت دوم اندازه گیری. آن را ازمایش کرده توسط GrubHub با 28 درصد و بارگذاری می خورد که برای اختصاص 20 درصد از تمام مواد غذایی تحویل فروش.

مدیر عامل شرکت Uber دارا Khosrowshahi گفت: سرمایه گذاران در طول یک درآمد تماس در هفته گذشته که به آن سوار-نقطه کسب و کار nosedived جلب رانندگان برای ارائه مواد غذایی به درب خانه ممکن است تبدیل به یک بخش بیشتری از آینده این شرکت.

"این فرصت بزرگ ما فکر می خوره بود درست کردم بزرگتر" Khosrowshahi گفت.

او استدلال کرد که ادغام مواد غذایی-شرکت تحویل می تواند یک مزیت برای هر دو رستوران و شام.

"وجود دارد یک دسته از تحکیم اتفاق می افتد بر مبنای جهانی که در آن بازیکنان بزرگتر نه تنها می تواند ارائه خدمات بهتر برای رستوران ها و مصرف کنندگان اما می تواند در ارائه خدمات بهتر به نوعی در یک اقتصادی اساس است که پایدار" Khosrowshahi گفت.

اما ادغام پچ پچ می آید به عنوان شهرستانها در سراسر کشور سرکوب غذایی-تحویل نرم افزار توسط دربندی هزینه های آنها می تواند شارژ در هر سفارش. برخی از صاحبان رستوران ها می گویند هزینه های است که می تواند طیف وسیعی از 10 تا 40 درصد از کل لایحه صدمه خط پایین خود را در زمانی که صنعت در حال مبارزه برای زنده ماندن.

شرکت هایی مانند GrubHub شمارنده است که آنها در حال گسترش رستوران' پایگاه های مشتری و بالاتر پایان منعکس کننده هزینه های اضافی بازاریابی خدمات است که آنها را به صاحبان رستوران که آن را انتخاب کنید. تحویل مواد غذایی نرم افزار همچنین ادعا این امر می تواند کم هزینه تر برای رستوران خود را برای توسعه فن آوری و پرداخت خود را برای رانندگان به ارائه وعده های غذایی.

یک معامله بین Uber و GrubHub ممکن است به مشکلات با تنظیم کننده فدرال بیش از حد. تحلیلگر سفید گفت: ضد تراست تنظیم کننده ممکن است بازرسی بالقوه ادغام نزدیک با توجه به تاثیر آن می تواند در رستوران بخش در یک زمان از خطر برای این صنعت است.

در کنگره ایالات متحده دیوید Cicilline D-R. I که صندلی خانه ضد تراست فرعی آمده است در مخالفت از یک معامله. در بیانیه او مشخص بالقوه ادغام کاملا در شرایط بحرانی.

"حال بارگذاری است معروف درنده شرکت که به مدت طولانی آن را انکار کرد رانندگان دستمزد زندگی می کنند," Cicilline گفت. "تلاش خود را برای به دست آوردن Grubhub—که دارای سابقه بهره برداری از رستوران های محلی از طریق تاکتیک های فریبنده و هزینه های گزاف—علائم کم جدید در همه گیر احتکار."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب