از رئیس پلیس به معاونت? داخل وال Demings' بعید مسیر

اورلاندو فلوریدا. - وال Demings شده است معاون رئیس جمهور.در سال 1972 آینده فلوریدا در کنگره بود که یک جوان سیا

توسط MINERALNEWS در 5 مرداد 1399

اورلاندو فلوریدا. - وال Demings شده است معاون رئیس جمهور.

در سال 1972 آینده فلوریدا در کنگره بود که یک جوان سیاه تلاش برای پیدا کردن دوستان در یک عمدتا سفید جکسون دبیرستان. او و بهترین دوست او ورا هارتلی ایجاد جاذبه ، هارتلی رئیس جمهور شد و Demings دوم او بود-در دستور است.

"ما ایجاد یک محیط از ورود" هارتلی گفت: یادآوری چگونه او و Demings دعوت سفید دانش آموزان برای پیوستن به. پس از آن "ما قادر به رسیدن به باشگاه های دیگر."

نزدیک به چهار دهه بعد Demings است دوباره در نظر گرفته شده برای معاون رئیس جمهور — این بار توسط presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن. به عنوان یک زن سیاه و سفید با یک پس زمینه در پلیس که شد از امریکا برتر میدان نبرد دولت Demings است honed کاریزمای او آموخته است که در دبیرستان برای ساخت سریع مشخصات ملی.

اما او نیز در مواجهه با موشکافی به ویژه در طول چهار سال به عنوان اورلاندو رئیس پلیس. در حالی که کسانی که اعتبار می تواند بی پرده رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن استدلال که بایدن دولت را به بی قانونی آنها همچنین می تواند خار ناخرسندی در میان ترقی خواهان که leery از اجرای قانون به خصوص در یک زمان حساب بیش از نژادپرستی نظاممند و پلیس.

"او در اینجا شعار طرح ملی" برای عدالت کیفری اصلاحات گفت: Mike Cantone یک اورلاندو لیبرال فعال که قبلا پشتیبانی Demings' پیشنهاد برای کنگره است. "اما او هرگز یک بار به نام برای این نوع از اصلاحات حق در اینجا در حیاط خلوت خود."

در مصاحبه اخیر خود Demings استدلال او با استفاده از ابزار در دسترس خود را به آدرس نیروی بیش از حد و بد بازیگران در نیروی پلیس است.

"من فکر می کنم مردم واقعا به طور کامل درک گاهی اوقات محدودیت که اجرای قانون مدیران باید به عنوان آن مربوط به نظم و انضباط" او گفت:.

او اصرار داشت او اظهار داشت: "برخی از راه های خلاق به اطراف" کسانی که قوانین و توسعه راه خود را "به زور افسران که من معتقد بودم باید شده اند مأموران اجرای قانون به استعفا در انتظار فسخ است."

در نگاهی به گذشته Demings می گوید: یکی از بزرگترین مشکلات این است که در طول زندگی حرفه ای اش او را زرق و برق دار و یا صریح نوع و نمی صحبت کردن علنی در مورد آن تلاش. پدر و مادر او, او گفت:, "به من آموخت که بسیار فروتن."

"اگر شما با استفاده از یک" من " بیش از حد بسیاری از بار این درست نیست که من هستم." او گفت:. "من فقط سعی کردم بهترین من برای انجام آنچه درست بود. من آنچه که من می تواند زمانی که من می توانم."

غلبه بر تبعیض نژادی

Demings صحبت از دوران کودکی خود را با یک cheeriness که belies مشکلات او رو به عنوان جوانترین هفت دختر یک خدمتکار و سرایدار و نوادگان بردگان در حال رشد در یک خانه دو خوابه در جکسون ویل یک شهر شناخته شده برای آن تاریخ از ناآرامی های نژادی.

در کلاس ششم او بخشی از یک گروه از دانش آموزان سیاه پوست bused به عمدتا سفید مدرسه 15 مایل از خانه به عنوان بخشی از لغو تبعیض نژادی مشخص.

"اول بودن سیاه پوستان به ادغام Loretta مدرسه ابتدایی نیست همیشه بهترین و سرگرم کننده ترین تجربه" Demings گفت. "مردم به شما یادآوری روزانه که شما را متفاوت از اکثریت و گاهی اوقات بسیار بی رحمانه راه است."

Demings به یاد می آورد زمانی که او می خواست به خواب بیش از در یک خانه دوست در کلاس ششم و مادر دختر را رد کرد.

"ما نمی خواهیم که N - در خانه ما" مادر به او گفت پدر Demings گفت.

اما او ساخته شده بسیاری از این محل دشوار است. در دبیرستان او و هارتلی موفق به کسب مقام اول در مدرسه نشان می دهد استعداد رقص و آواز به آرتا فرانکلین "احترام". در دبیرستان او در شورای دانشجویی بود کاپیتان گروه پرچم سپاه, بازی, بیسبال دارای توپ نرم و انتخاب شد Miss Congeniality.

"من روال رقص به پایان رسید و با ربات و همه بچه ها رفت," او گفت: از عملکرد است که او برنده Miss Congeniality.

تبدیل شدن به رئیس

Demings مشغول به کار راه خود را از طریق کالج در دانشگاه ایالتی فلوریدا در رشته عدالت کیفری. او یک مددکار اجتماعی قبل از شروع در آکادمی پلیس با هیچ مقدار کمی از تردید در مورد ایده.

اما این امر می تواند یک حرکت قابل توجهی به اورلاندو سیتی او نمی دانم به خوبی به کار بود که هنوز هم اکثریت سفید و نر. طرح او گفت بود "به ماندن در زیر رادار نه جلب توجه برای خودم."

و سپس همکلاسی های او در آکادمی پلیس کلاس خواسته خود را به اجرا برای کلاس جمهور.

"من مطمئن هستم که چرا من گفتم بله —من فکر می کنم آن را فقط به غلبه و فقط اجازه ندهید ترس شما را فلج کند" او گفت:.

تا دو برابر دیگر مردان سفید برای این کار Demings برنده توسط یک زمین لغزش.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

او از طریق صفوف افزایش بیش از چند دهه آینده تا زمانی که او اورلاندو اداره پلیس اولین زن رئیس در سال 2007. او رهبری یک نیروی است که دست و پنجه نرم با سابقه طولانی بیش از حد نیروی اتهامات خواستار اصلاحات و شفافیت بیشتر برای سال قبل در طول و بعد از تصدی او که به پایان رسید در سال 2011.

از سال 2010 تا 2014 در این بخش مواجه حداقل 47 پرونده های حقوقی علیه این گروه را افسران و پرداخت بیش از $3.3 میلیون خسارت با توجه به تحقیقات توسط ایستگاه خبری محلی WFTV.

و اورلاندو سنتینل بررسی پوشش همان دوره یافت که اورلاندو افسران نیروی مورد استفاده قرار گیرد در 5.6% از دستگیری — بیش از دو برابر نرخ برخی دیگر از سازمان های پلیس و استفاده از نیروی نامتناسب در برابر سیاه مظنون است.

Demings' مدافعان توجه او اعتبار با کاهش جرم و جنایت خشونت آمیز در این شهرستان 40 درصد در زمان بازنشستگی اش از این گروه در سال 2011 چیزی در جان مینا فعلی کلانتر اورنج کانتی, گفت اولویت او همراه با بهبود ارتباط با شهر زیر در خدمت مناطق.

"او بسیار مستقیم و یک رابط خوب," او گفت:. "او واقعا خوب چشم انداز از آنچه او می خواست به انجام دریافت کنید. او ابلاغ شده است که چشم انداز."

'فشار'

پس از او بازنشسته به عنوان رئیس پلیس در سال 2011 اورلاندو شهردار دوستان دایر تشویق Demings به بحث ملی دموکرات ها در مورد یک اجرا برای کنگره است. Demings در ابتدا تمایلی او گفت:.

"از آن زمان قانع کننده او را به رفتن با آنها صحبت کنید اولین بار," او گفت:. "من فکر نمی کنم او می خواهم تا کنون در نظر گرفته است."

او از پیشنهاد به وقت حزب جمهوری خواه در کنگره دانیل وبستر اما زد دوباره در سال 2016 پس از منطقه بود تصریح به شیوه ای که مطلوب تر به دموکرات ها. در این زمان او به دست آورد.

در کاپیتول هیل, پس زمینه خود را در اجرای قانون کمک افزایش مشخصات خود را. او شنود گذاشته به عنوان یکی از استیضاح مدیران برای آمریکا تنها غیر وکیل انتخاب کنید سعی کنید در مورد مجلس سنا.

استیضاح محاکمه شد Demings' اولین مرحله بزرگ در سیاست های ملی. اما آن را نیز در خدمت به عنوان یک یادآوری از نژادپرستی که هنوز هم ادامه دارد برای زنان در زندگی عمومی است.

"یکی به نام بانوی من, دفتر منطقه و گفت:" چرا که او در تلاش به مانند یک زن سفید?'" Demings گفت. "وجود دارد كه به نام و گفت: من فقط می خواستم به چیزی و یا صحبت در مورد مو من لباس من به نظر می رسد من گفت من زشت ترین فرد آنها می خواهم تا کنون دیده ام."

اما در همان نفس Demings بازگشت به درس پدر و مادر او آموخت او به عنوان یک کودک.

"همیشه وجود خواهد داشت افرادی که سعی کنید برای قرار دادن موانع در راه خود را و به شما یادآوری می کنند که شما متفاوت هستید," او گفت:. "و شما را به عقب براند."

___

شکوه گزارش از سنت پترزبورگ ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب