کالیفرنیا اوایل coronavirus تلاش خواهد هزینه 7 میلیارد دلار Gov. گاوین Newsom می گوید

بودجه مشاوران به رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گفت: قانونگذاران کالیفرنیا روز جمعه که دولت تلاش های اولیه ب

توسط MINERALNEWS در 23 فروردین 1399

بودجه مشاوران به رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گفت: قانونگذاران کالیفرنیا روز جمعه که دولت تلاش های اولیه برای مبارزه با کروناویروس را در مجموع حداقل 7 میلیارد دلار با هزینه های اضافی انتظار می رود قبل از پایان سال.

برآورد مندرج در نامه ای به قوه مقننه مشترک کمیته بودجه, اولین نگاه جامع در تاثیر مالی در پاسخ به این بیماری همه گیر. آن را شامل نمی شود هزینه های قابل توجهی در حال حاضر به عهده شهر و شهرستان دولت ها در سراسر کشور.

"این تاثیر است که انتظار می رود به اقدام فوری و مؤثر در سال مالی 2019-20 و ادامه خواهد داد به سال مالی 2020-21 و سال دیگر بسته به سرعت بهبود محلی و ایالتی و ملی اقتصاد" نوشت: Keely Bosler فرماندار, مدیر امور مالی, در نامه ای به نمایندگان مجلس.

این Newsom دولت نیز پیش بینی شده چه می تواند سابقه و رکورد بیکاری در کالیفرنیا که در صدر 12.9 درصد در سال 2009.

"با توجه به دامنه COVID-19 گیر بیکاری می تواند قله در یک سطح بالاتر از رکود بزرگ," Bosler نوشت.

تبلیغات

به قیمت 7 میلیارد دلار برآورد شامل 1 میلیارد دلار در هزینه های مجاز توسط قوه مقننه ماه گذشته, آخرین قانون از قانونگذاران قبل از آنها لغو تمام جلسات و مقننه جلسه در پاسخ به هشدارهای بهداشتی. دو خانه در حال برنامه ریزی برای reconvene در ساکرامنتو به عنوان اوایل به عنوان ممکن 4 با دو coronavirus مربوط به جلسات را قبل از آن.

روز دوشنبه فرماندار مشاوران تخمین زده می شود حدود 362 میلیون نفر از 1 میلیارد دلار در قانونگذاری تصویب بودجه صرف شده. که شامل برنامه های پیشگیری بر جمعیت بی خانمان و سهم دولت برای سه ماه از COVID-19 خدمات در سنت وینسنت مرکز پزشکی در نزدیکی مرکز شهر لس آنجلس است.

چند اگر هر گونه بحران در دوران مدرن باید آمار دولت منابع مالی سریع تر و عمیق تر. این Newsom دولت گفت: 7 میلیارد دلار در هزینه ها خواهد آمد با توجه قبل از 30 ژوئن. بسیاری از آنها گفته قانونگذاران خواهد بود صرف تجهیزات حفاظت شخصی برای بهداشت و درمان و اورژانس کارگران و همچنین لوازم پزشکی و جارو اقدامات بهداشت عمومی.

گنجانده شده است که در آن مقدار است $990 میلیون در دو ماه توافق برای خرید ماسک محافظ که اکثر آنها بسیار در پی پس از N95 ماسک های مورد استفاده توسط پزشکی و پرسنل اورژانس. صندلی مجلس سنا و مجلس بودجه کمیته گفت Newsom در روز پنج شنبه که او نیاز به ارائه اطلاعات دقیق در مورد فروشندگان تجهیزات و جزئیات دیگر به سرعت امضا کرد.

تبلیغات

مقدار اولیه 7 میلیارد دلار صرف شده توسط دولت است که انتظار می رود به بازپرداخت توسط دولت فدرال. پس رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن فاجعه اعلامیه برای کالیفرنیا در ماه گذشته سازمان مدیریت اضطراری فدرال به طور کلی تحت پوشش 75% ترین هزینه. مستقل قانونی تحلیلگر دفتر نوشت: ماه گذشته که واجد شرایط هزینه ها می تواند شامل "ضد عفونی کننده واجد شرایط تسهیلات ارائه موقت تجهیزات پزشکی ارائه مسکن موقت برای بی خانمان, خرید لوازم و تجهیزات (مانند ماسک های صورت و تجهیزات حفاظت شخصی) و کارگردانی و اجرای قانون برای ارائه کمک های لازم."

به مراتب بزرگتر هزینه ها به احتمال زیاد در افق. کالیفرنیا بهداشت و خدمات انسانی برنامه از جمله دولت-یارانه مراقبت های پزشکی و رفاه کمک در دسترس هستند برای هر شهروند است که مطابق با الزامات درآمد. برخی از ساکنان دولت که در ایالات متحده به طور غیر قانونی واجد شرایط برای بهداشت و درمان تحت برنامه های پزشکی. مقامات دولتی گفتند که انتظار می رود هزینه های به سنبله در این برنامه بیش از حد.

قانونگذاران و دیرین کالیفرنیا بودجه ناظران به طور یکسان در حال حاضر هشدار سریع در مورد چهره ها در منابع مالی دولت پیش بینی است که دولت پیش بینی شده $21 میلیارد بودجه ذخایر می تواند به طور کامل مصرف شده توسط هر دو فوری و دراز مدت اثرات بحران است. در مارس 24, the Newsom دولت گفت: نمایندگان مجلس در آن بود در حال حاضر آماده به ضایعات بسیاری از برنامه های بلند پروازانه مطرح شده توسط فرماندار در ژانویه بودجه ارسال.

"ما در حال کار اضافه کاری ما بودجه" Newsom به خبرنگاران گفت: روز سه شنبه. "من به ساخت برخی از تنظیمات قابل توجهی به ژانویه پیشنهاد بودجه و پیشرفت در همان زمان برخی از محرک اقتصادی استراتژی در سطح دولت نه فقط در حال انتظار برای دولت فدرال به انجام این کار برای ما است."

تهیه هزینه های طرح آسان نخواهد بود. یک جزء مهم از بودجه سالانه روند شمارش از مالیات بر درآمد شخصی پرداخت شده توسط کالیفرنیا در ماه آوریل است. اما ماه گذشته مقامات دولتی گسترده دولت در سال جاری مالیات-پرداخت مهلت تا ژوئیه 15. به عنوان یک نتیجه تنها 39 درصد از پیش بینی درآمدهای مالیاتی در حال حاضر انتظار می رود در واقع پرداخت می شود بین آوریل و ژوئن 30 پایان دولت سال مالی. که خواهد شد در حال حاضر چالش های بی سابقه ای را برای ساختن یک دولت جدید بودجه که توسط قانون باید در محل قبل از ژوئیه 1.

حوادث روز جمعه به تنهایی ارائه یک نگاه اجمالی در گسترده نیاز دارد که خطاب توسط مقامات دولتی.

Newsom اعلام کرد یک تلاش جدید برای حرکت برخی از ساکنان خانه سالمندان به بیمارستان نیروی دریایی کشتی لنگر انداخت در لس آنجلس و همچنین استقرار 600 پرستاران آموزش دیده در بیماری های عفونی کنترل برای کمک به کسانی که باقی می ماند در ارشد مراقبت امکانات در سراسر کالیفرنیا. هیچ اطلاعات فوری در هر دو هزینه ابتکار جدید و یا در آن سطح از دولت در نهایت تحمل هزینه.

فرماندار همچنین گفت: کالیفرنیا بیکاری ایالت آژانس را به طور قابل توجهی گسترش آن ساعت از سرویس برای کسانی که به دنبال بیکاری کمک از طریق تلفن — تلاش است که در حالی که تبلیغ توسط Newsom در جمعه هنوز به تحقق. نیاز اضافی برای کارکنان دولت برای رسیدگی به آن نمایش داده خواهد شد و همچنین در هزینه به مالیات دهندگان است که می تواند رشد کند و اگر تعداد مدعیان بیکاری نگه ثابت و یا همچنان به افزایش از طریق بهار و تابستان است.

تبلیغات

بار کارکنان نویسندگان فیل Willon و پاتریک McGreevy کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب