بازداشت های بیشتر ممکن است در قتل Ahmaud Arbery دولت محققان می گویند

بزرگنمایی این تصویر گرگوری McMichael چپ و پسرش تراویس McMichael شده اند به اتهام قتل در ماه فوریه در

توسط MINERALNEWS در 19 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

گرگوری McMichael چپ و پسرش تراویس McMichael شده اند به اتهام قتل در ماه فوریه در اثر تیراندازی Ahmaud Arbery که آنها به دنبال در یک کامیون پس از لکه بینی او در حال اجرا در محله خود را. Glynn شهرستان بازداشتگاه از طریق AP/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Glynn شهرستان بازداشتگاه از طریق AP/AP

گرجستان مقامات دولتی روز جمعه گفت که بازداشت های بیشتر ممکن است در اثر تیراندازی Ahmaud Arbery یک غیر مسلح سیاه مرد که کشته شد در ماه فوریه در حالی که آهسته دویدن در Satilla سواحل محله در نیوبرانزویک.

مدیر گرجستان دفتر تحقیقات ویک رینولدز نیز روشن بخش خود را سریع تصمیم به دستگیری دو از یک پدر و پسر در ارتباط با Arbery کشتن دو روز پس از مصرف بیش از این تحقیقات از مقامات محلی.

در روز پنج شنبه, Gregory McMichael, 64, و پسرش تراویس, 34, شد به اتهام قتل و تشدید حمله. این McMichaels برگزار شد در Glynn زندان شهرستان با توجه به GBI آزادی مطبوعات.

وقتی پرسیده شد که در مورد امکان دستگیری در مورد افراد دیگر رینولدز پاسخ داد: "هنوز نمی دانیم. ما در حال رفتن به رفتن در هر کجا که شواهد به ما طول می کشد."

تلفن همراه ویدئو آنلاین پست در اوایل این هفته که به نظر می رسد به تصرف Arbery را Feb. 23 قتل برانگیخته ملی اعتراض و خواستار بازداشت.

"ما در حال بررسی همه درگیر در این پرونده از جمله فردی که شات فیلم" رینولدز گفت.

پنجشنبه شب دستگیری از McMichaels که باید گفت آنها اقدام در دفاع از خود کلاه کردن چند روز از تحولات سریع در Arbery مورد. آن متوقف شده بود برای بیش از دو ماه بدون هیچ اتهامی در زمینه. دو منطقه وکلای بود recused خود را از این پرونده است.

در مارس 5 پس از این ویدئو منتشر شد اطلس قضایی مدار منطقه وکیل تام Durden درخواست GBI بررسی Arbery مرگ است. اداره پلیس محلی نیز در خواست کمک از مقامات دولت است.

رینولدز گفت: در کنفرانس مطبوعاتی که عوامل ریخت تحقیقی فایل وارد شده توسط مقامات محلی بیشتر از روز یکشنبه و دوشنبه. توسط شنبه در حدود ساعت 5 بعد از ظهر رینولدز گفت: عوامل "تا به حال تاسیس کافی علت احتمالی به دنبال حکم بازداشت" در برابر McMichaels.

وقتی پرسیده شد که چه گروه او را دیدم در مورد فایل که مقامات محلی ممکن است از دست رفته رینولدز گفت: "من نمی توانم پاسخ به آنچه دیگر آژانس را یا نمی بینم."

"اما من می توانم به شما بگویم که بر اساس دخالت ما در این مورد با توجه به این واقعیت است که ما آمار زمین در حال اجرا در صبح روز چهارشنبه در عرض 36 ساعت ما تا به حال امن حکم برای دو نفر به جرم قتل. من فکر می کنم که صحبت می کند حجم برای خود. و این که علت احتمالی روشن بود به ما عوامل بسیار به سرعت."

پس از McMichael بازداشت پنج وکیل خانواده بنیامین Crump توییتی "آن زمان 74 روز اما Ahmaud Arbery شدند که در نهایت دستگیر شده است!"



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب