بخش هایی از زندان سن کوئنتین در قرنطینه به عنوان یک احتیاط

زندانیان در دو cellblocks در زندان ایالتی سن کوئنتین در حال قرنطینه کردن از بقیه منطقه خلیج زندان اما کالیفرن

توسط MINERALNEWS در 25 اسفند 1398

زندانیان در دو cellblocks در زندان ایالتی سن کوئنتین در حال قرنطینه کردن از بقیه منطقه خلیج زندان اما کالیفرنیا مسئولان زندان می گویند هیچ نشانه ای وجود دارد که این زندان در برخورد با کروناویروس.

دانا Simas سخنگوی وزارت کالیفرنیا از اصلاحات و توانبخشی در روز یکشنبه تایید شده است. او همچنین مشخص در یک ایمیل تست پروتکل برای زندانیان: "اگر یک آزمون برای آنفولانزا می آید و منفی, ما خواهد شد تست برای COVID-19."

داخلی یادداشت در منطقه خلیج زندان اشاره می کنند که ممکن است سه تا چهار روز برای پیدا کردن اگر هر گونه وجود دارد coronavirus موارد است.

اواخر روز شنبه یک زندانی مدافع توییتی یک پست که دو ساختمان تحت مستند. "دعا/ارسال انرژی برای همه" نوشت: Adnan Khan, co-مدیر اجرایی Re:فروشگاه عدالت و سابق سن کوئنتین اهل بیت. او به دنبال یک پست روشن وجود دارد هیچ تایید COVID-19 موارد وجود دارد اما "علائم شبه آنفولانزا."

تبلیغات

Simas گفت: "هیچ نشانه ای وجود دارد که وجود یک پتانسیل COVID-19 قرار گرفتن در معرض و یا این که این COVID-19 مرتبط است."

"اگر ما تعیین پتانسیل قرار گرفتن در معرض و یا تیم پزشکی به این که مربوط به" او گفت:, "این خواهد بود چیزی که در مورد ما بلافاصله به روز رسانی رسانه ها."

زندان, خدمات پزشکی در کالیفرنیا در حال اجرا توسط فدرال گیرنده و وزارت کالیفرنیا از اصلاحات و توانبخشی. اصلاحات بخش هنوز نسخه از ارائه پروتکل برای مقابله با کروناویروس در زندانها درخواست سه هفته پیش توسط بار تحت کالیفرنیا پرونده های عمومی عمل می کنند.

اما یک سیاست داخلی یادداشت به دست آمده توسط بار زندان دستور کادر پزشکی به آزمون هر یک از زندانیان که نشان می دهد نشانه هایی از بیماری برای آنفولانزا. تنها در صورتی این آزمون دوباره منفی هستند زندانیان بیمار آزمایش می شود برای COVID-19.

تبلیغات

این یادداشت اشاره می کند که خصوصی آزمایشگاه های تشخیصی ممکن است قادر به بازگشت به نتایج حاصل از این آزمون به مدت سه تا چهار روز به دلیل پیش بینی تقاضا است.

در میان افزایش جامعه گسترش ویروس در کالیفرنیا و نگرانی های مطرح شده توسط اپیدیولوژی و اهل بیت طرفداران افزایش خطر ابتلا به این ویروس به شمار زندانیان با کمی توانایی برای منزوی کردن و یا پاکسازی دولت مقامات زندان شروع به انتشار اقدامات به حد بالقوه قرار گرفتن در معرض ویروس در هفته گذشته.

روال ملاقات در همه زندانها بودند متوقف شنبه و یکشنبه این سازمان اعلام کرد همچنین توقف یک شبه خانواده بازدیدکننده داشته است. سیستم زندان ها گفت: زندانیان باید دسترسی کافی به بیمارستان درجه ضد عفونی کننده برای تمیز کردن سلول های خود را.

آغاز روز جمعه این سیستم زندان شروع غربالگری کارگران و داوطلبان در زندان ورودی پرسیدن سوال در مورد امکان قرار گرفتن در معرض coronavirus.

سیاست یادداشت دستور زندان مدیران به جمع آوری تجهیزات مورد نیاز برای شروع با در نظر گرفتن درجه حرارت از همه کسانی که از ورود به دولت بیشتر زمان فرسوده شلوغ زندانها. از روز شنبه وجود دارد بیش از 117,000 زندانیان در دولتی زندان ها و اردوگاه ها و برخی از 4200 خصوصی lockups.

عظیم گرانیت, بلوک, زندان سن کوئنتین ساخته شده در سال 1852 در شهرستان مارین پرتگاه مشرف به خلیج قدیمی ترین زندان در کشور است. این خانه ها بیش از 4000 زندانی از جمله همه از دولت نر اعدام جمعیت. آن را طراحی شده برای نگه داشتن یک کمی بیش از 3000.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن