دادگاه عالی وزن مورد پناهندگان سومالی رو اخراج

بوستون - تلاش بوستون بالا دادستان برای حفاظت از مهاجران اخراج روبرو به صورت مسالمت آمیز جنایات تمرکز یک مورد س

توسط MINERALNEWS در 8 بهمن 1398

بوستون - تلاش بوستون بالا دادستان برای حفاظت از مهاجران اخراج روبرو به صورت مسالمت آمیز جنایات تمرکز یک مورد ساخت راه خود را از طریق ماساچوست' بالاترین دادگاه.

دولت عالی قضایی دیوان عدالت دیوید Lowy برگزاری جلسه روز سه شنبه در مورد عثمان بلال 28 ساله سومالی پناهندگان که التماس گناه به تخطی از قانون larceny برای سرقت طلا و جواهر از یک بوستون فروشنده خیابانی در سال 2011.

قاضی است که با توجه به اینکه شهرستان Suffolk District, وکیل راشل رولینز " دفتر گمراه پایین تر قاضی دادگاه هنگامی که آن را به تازگی به دنبال و دریافت یک محاکمه جدید برای بلال و پس از آن بی درنگ در زمینه حرکت به رها کردن اتهامات عنوان شده علیه.

این حرکت در اصل پاک بلال سابقه کیفری, پاک, بنابراین او می تواند تمدید کارت سبز خود را و جلوگیری از اخراج.

اما روز بعد بوستون شهرداری قاضی مایکل کوین معکوس خود را جهت اعطای بلال یک محاکمه جدید و ابقاء او اعتقاد گفتن بلال به وکلا و رولینز " دفتر "عمدا گمراه" دادگاه.

رولینز " دفتر درخواست دادگاه عالی این استدلال Coyne تجاوز اقتدار خود را در معکوس کردن این تصمیم است.

دفتر او نیز با رد هر گونه سوء رفتار و گفت: در قانونی که براده دادستان روشن ساخته است به Coyne که آنها به دنبال تخلیه بلال به اعتقاد بنابراین او می تواند در جلوگیری از "افراطی و ناعادلانه وثیقه عواقب ناشی از بی رحمانه قوانین مهاجرت فدرال."

رولینز یک دموکرات انتخاب شد بوستون بالا دادستان در سال 2018 در یک وعده انتخاباتی نیست به تعقیب جرائم غیر خشونت آمیز مانند در اختیار داشتن مواد مخدر و دزدی از مغازه خاطی که او می گوید disproportionally صدمه دیده و فقیر و جوامع است.

در میان سیاست های جدید او نیز برقرار هنگامی که او در زمان دفتری بود که بررسی هر یک از موارد که در آن متهمان به دنبال به اعتقادات خود خالی با توجه به "ناعادلانه عواقب مهاجرت."

رولینز تا به حال برجسته دیگر درگیری با قوه قضائیه اخیرا با او تصمیم به تعقیب بسیاری از counterprotesters بازداشت برای تخلفات جزئی در یک "راست Pride Parade" در بوستون در سال گذشته است.

در این مورد پایین تر قاضی دادگاه خودداری کرد و به افتخار او این درخواست را به رها کردن اتهامات باعث رولینز به درخواست تجدید نظر به دادگاه عالی که رد قاضی است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.sutny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن