درس های آموخته از وادار کردن گیاهان برای پخش موسیقی

بزرگنمایی این تصویر چه می تواند شما را احتمالا باید برای یادگیری از houseplant? DEA / G. Cigolini/D

توسط MINERALNEWS در 2 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

چه می تواند شما را احتمالا باید برای یادگیری از houseplant? DEA / G. Cigolini/De Agostini via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
DEA / G. Cigolini/De Agostini via Getty Images

موسیقی برای تلفن های موبایل در ابتدا مانند آن متعلق به برق ورزشگاه: الکترونیک و ریتمیک افزایش و کاهش مانند تنفس. اما پس از آن زمین بالاتر juts به مخلوط و گونه های صدا انشعاب تبدیل شدن به سریع تر گام و کمی بیشتر شبیه رقص های الکترونیکی موسیقی. افزایش و تورم نوسان نه به طور کامل قابل پیش بینی است. هنرمندان در محل کار هستند و ظاهرا, گیاهان: یک شیپوری دو تا خرما و یک مار گیاه.

گیاه موسیقی در حال آمدن است به شما و یا به جای آن وجود دارد اگر شما به دنبال آن و وجود دارد مقدار زیادی از نوازندگان این روزها در حال انتظار برای کشف شود. داخلی houseplant بازار پررونق است به ویژه در میان نسل وای. یک گزارش فروش رسید تقریبا 50 درصد به 1.7 میلیارد دلاری بین 2016 و 2019. در ادامه, شده است وجود دارد افزایش در "plantfluencers," رسانه های اجتماعی ستاره ها در تقاطع باغبانی سلامتی و Instagram, گردآوری عکس هایی از جنگل های مینیمالیستی در به خوبی روشن اتاق زندگی می کنند.

در حال حاضر از طریق زیستی sonification دستگاه های مانند موسیقی از گیاهان و PlantWave گیاه علاقه مندان می توانید برای باز کردن کانال های ارتباطی خود را با گیاهان انجام شده در روند زبان از سر و صدای محیط. گیاهان می تواند صحبت می کنند "محیط و لرز" به نظر می رسد. Er, راست?

PlantWave رشد صفر-ضایعات برچسب رکورد به نام Data باغ آغاز شده توسط جو Patitucci و الکس تایسون در سال 2011. اطلاعات باغ تولید آلبوم دیجیتال تا حدی از طریق دانلود کدهای چاپ شده در آثار هنری که تعبیه شده بود با plantable گل دانه و همچنین تاسیسات و نمایشگاه های تعاملی است که در ترکیب گیاهان و موسیقی و فن آوری است. در سال 2012 اولیه تکرار PlantWave متولد شد زمانی که موزه هنر فیلادلفیا دعوت برچسب برای انجام یک نصب و راه اندازی در موزه. اطلاعات باغ مشغول به کار با یک مهندس به منظور توسعه یک دستگاه که ترجمه میکرو-هدایت در سطح گیاهان را در یک نمودار است که می تواند مورد استفاده برای کنترل سخت افزار و نرم افزار سینت سایزر. نتیجه این بود: "اطلاعات باغ کوارتت" شامل چهار هماهنگ گیاهان که به بازی کردن مداوم موسیقی. پس از آن Patitucci و تایسون می خواستم برای ایجاد یک صورت تجاری در دسترس نسخه برای نوازندگان و گیاه دوستداران; تکرار برای اولین بار به فروش می رسد و جدید و بهبود یافته مدل تامین مالی توسط یک موفقیت کمپین Kickstarter منتشر خواهد شد در آینده نزدیک.

شنیدن یک بیت از ساحل مبتنی بر plantaphonia بالا.

YouTube

این گیاه و در نتیجه موسیقی می تواند مورد استفاده قرار گیرد در انواع راه – نوازندگان می توانید ترکیب و آن را به آهنگ های خود را, یوگا استودیو می توانید با قرار دادن آن در پس زمینه از آنگالری های هنری می توانید آن را به عنوان تاسیسات. اما Plantwave را از ماموریت های اصلی با گیاه موسیقی است که به ترویج آگاهی از گیاهان به عنوان موجودات زنده است. "من فکر می کنم برخی از مردم بسیار آگاه هستند که گیاهان موجودات هستند که مسلما تصمیم گیری برای خود و در پاسخ به محیط زیست خود را — اما برای بسیاری از مردم که چیزی نیست که آنها فکر می کنم در مورد هر روز می گوید:" جان شاپیرو و توسعه محصول و مدیریت داده ها در باغ. "آن را اجازه می دهد و آن را اجازه داده است من در نگاه به دیگر اشکال زندگی و قدردانی خود را aliveness در راه های مختلف."

اما خود aliveness لزوما انسان طوری گفت که گیاهان "بازی ابزار" است و بیشتر یک شکل از بیان. "گیاهان صدا نیست مانند فلوت" شاپیرو می گوید. مصرف کننده نسخه از اختراع شامل حسگرهایی است که مسئله کوچک سیگنال ها را از طریق گیاه اندازه گیری تغییرات در مقاومت الکتریکی بین دو نقطه در داخل آن است. "تنوع در ارتباط است تا حد زیادی مرتبط با چقدر آب بین آن دو نقطه است که تغییرات زیادی به عنوان گیاه است که آب در حال حرکت در اطراف در حالی که آن را photosynthesizing," شاپیرو گفت. "سپس ما رسم است که تغییر را به عنوان یک موج و پس از آن ما ترجمه است که موج به زمین, پس در اصل ما در حال گرفتن یک جریان تمام این زمین پیام از گیاهان است." رزین و سپس وارد دستگاه نرم افزار که ویژگی های مختلف ابزار الکترونیکی — فلوت, چنگ, پیانو, گیتار باس و برخی از سینت سایزر در میان آنها — که شما می توانید انتخاب برای گیاهان به "بازی" و سپس پوسته پوسته شدن آنها می شود هماهنگ است. یک سمفونی (انواع) تولید شده توسط الگوریتم ها و برگ.

مانند مردم تمام گیاهان طبیعی. برخی از آنها بیش از حد کوچک یا ظریف برای اندازه گیری و یک درخت بزرگ ممکن است تنها در مورد چند یادداشت — پس از آن ایده آل برای (هزاره ترجیح داده) سالم براق, houseplant. و حتی تا صدای متفاوت خواهد بود و نه به سادگی بر اساس این گونه از گیاه. "حتی در درون همان گونه حتی در درون همان کارخانه با توجه به آنچه در دو برگ شما را انتخاب کنید" Patitucci می گوید: "نوسان بین دو نقطه در گیاه متفاوت خواهد بود در هر گیاه." "برای من یکی از هیجان انگیز ترین چیز در مورد آن است نه لزوما در مورد پیدا کردن یک خاص امضا صدا از یک گیاه اما برای آشنایی با این الگوها با این گیاه است." موسیقی اغلب تغییرات با تغییرات در نور روز سطح اکسیژن و حتی در پاسخ به حرکات در اتاق چیزی Patitucci اعلامیه زمانی که او منجر یوگا و مدیتیشن کلاس به بوته موسیقی.

بنابراین ما در بر داشت یک راه برای ارتباط با ما گیاهان فراتر جنس و گونه? در یک کلام هیچ. صدای انسان هستند, تولید, حتی اگر آنها در پاسخ به تغییرات داخلی در کارخانه. هر چند گیاهان را برای تلفن های موبایل را — اما نه برای برقراری ارتباط با ما.

صدای آنها را در حال پاسخ به چیزهایی که در محیط زیست خود را و یا خود را به فعالیت های داخلی--چیزهای در حال حرکت در اطراف و پردازش در داخل آنها. فرانک Telewski یک گیاه و زیست شناس در دانشگاه ایالتی میشیگان اشاره می کند که گیاهان را برای تلفن های موبایل مربوط به گیاهان را برای تلفن های موبایل مربوط به عوامل خارجی مانند باد و همچنین به "کاویتاسیون در هیدرولیک مسیر ناشی از حباب های کوچک تشکیل در آوند چوبی. نه از این برای تلفن های موبایل ساخته شده عمدا توسط گیاه به برقراری ارتباط, اما آنها می تواند نشان دهد چیزی در مورد گیاه ساختار یا فیزیولوژیکی وضعیت." او در مقایسه با آن به سر و صدای معده خود را باعث می شود زمانی که گرسنه — پیام, اما نه ارتباطی در راه ما در مورد آن فکر می کنم.

Patitucci گفت که در داده های باغ آنها سعی کنید به دور ماندن از anthropomorphizing گیاهان بیش از حد. "من فکر می کنم که بسیاری از اوقات هنگامی که مردم فکر می کنم از گیاه, موسیقی, زمانی که آنها برای اولین بار شنیدن آن, آنها فکر می کنم آن را مانند صدا death metal در این مورد و یا موسیقی کلاسیک در این مورد ؟ آن را به شما بگویم اگر آن دیوانه در شما و یا غمگین ؟ " او گفت:. "این واقعا مهم است به درک که این موجودات که زندگی در یکی دیگر از ابعاد است." این یک پارادوکس از انواع مورد گیاه موسیقی: تحمیل یک مقیاس انسانی و زمین اجازه می دهد تا ما را بیشتر آگاه باشید که گیاهان زندگی می کنند اما ممکن است ما را فکر می کنم آنها احساس ما, حتی زمانی که آنها نمی.

هنوز هم با یک غرش معده انسان-کارخانه تولید موسیقی می تواند به شما چیزی بگویم. زمانی که Patitucci سفر در تایلند از او خواست که هم اتاقی خود را به آب گیاهان خود را. از دور او گوش به گوش دادن به آنها—و یکی از آنها همان بازی توجه داشته باشید و بیش از بیش. چند روز بعد او را در بررسی دوباره و این همان چیزی بود که اتفاق می افتد. "من پیامک هم اتاقی من" چگونه هستند گیاهان انجام شده است؟' و او گفت:, "اوه,, آنها در حال انجام بزرگ واقعا سالم" و من پرسید: "آیا می توانید به من یک عکس؟' و تمام گیاهان واقعا خوشحال است که به جز یک گیاه صلح لیلی که نیاز به مقدار زیادی بیشتر از آب و برگ های آن بودند افتادگی. بنابراین من می توانم بگویم که بیش از یک دوره طولانی از زمان و از راه دور فقط با گوش دادن."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب