مغلوب ساختن پیشی جستن بازگشت به گلف برای زمان 1st پس مارس

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در حال بازدید از یکی از گلف این آخر هفته اول خو

توسط MINERALNEWS در 3 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در حال بازدید از یکی از گلف این آخر هفته اول خود را آشکار تفرج گلف پس از اعلام وضعیت اضطراری به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. الکس براندون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس براندون/AP

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در حال بازدید از یکی از دوره های گلف این آخر هفته اول خود را آشکار تفرج گلف پس از اعلام وضعیت اضطراری به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

روز شنبه رئیس جمهور در بازدید از مغلوب ساختن پیشی جستن باشگاه ملی گلف واقع فقط در خارج از واشنگتن دی سی در ویرجینیای شمالی. آخرین بازدید خود را به یک دوره بود که در 8 مارس به وست پالم بیچ در فلوریدا روز قبل از او اعلام اضطراری ملی.

در حالی که بسیاری از رئیس جمهور را قابل توجه استادانی میل برای گلف بازی یک در یک اهمیت خاصی برای مغلوب ساختن پیشی جستن و ریاست جمهوری خود به خصوص وقت خود را صرف در بسیاری از باشگاه های خصوصی و او صاحب از جمله خود غرب پالم بیچ املاک — که او قبلا لقب "کاخ سفید جنوب" — و بدمینستر, N. J. دوره.

پس از مغلوب ساختن پیشی جستن امن نامزدی در سال 2016 خصوصی خود استراحتگاه نیز در خدمت به عنوان یک مورد علاقه در محل جمع آوری کمک های مردمی برای مردم تلاش و رویدادهای سیاسی, با میلیون ها دلار صرف شده در رئیس جمهور خواص.

او حتی در ابتدا برنامه ریزی برای برگزاری این سال گروه 7 در دورال رفت و آمد مکرر در میامی. که اعلام جلب سوئیس از حزب دموکرات که متهم به رئیس جمهور یک بار دیگر اقدام به شناسایی سود از موقعیت خود را.

در این دیدار که در نهایت با انتقال به کمپ دیوید قبل از اینکه تغییر را به یک ویدیو کنفرانس با توجه به همه گیر.

قبل از فرض منشی مغلوب ساختن پیشی جستن به حال با انتقاد از رئیس جمهور اوباما برای زمان صرف شده در این دوره و در حال حاضر برخی از افراد تخمین زده اند که مغلوب ساختن پیشی جستن در سرعت تبدیل شدن به یکی از پرکار گلف بازان مدرن ریاست جمهوری است.

مغلوب ساختن پیشی جستن بیرون آید و او همچنان به تشویق متحده به دوباره باز کردن.

روز جمعه رئیس جمهور گفت: کشورهای مورد نیاز اجازه می دهد تا خانه عبادت که او به نام "بسیار مهم" و "ضروری" به دوباره باز کردن برای آخر هفته. او را تهدید به نادیده گرفتن فرمانداران که نمی توجه خود تماس بگیرید.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب