شفافیت در COVID-19 پاسخ مهم سابق امنیت عمومی وزیر رالف Goodale می گوید

اتاوا—دولت ها باید به عنوان شفاف که ممکن است با کانادایی ها در مورد پاسخ اقدامات برای COVID-19 می گوید: سابق ل

توسط MINERALNEWS در 12 فروردین 1399

اتاوا—دولت ها باید به عنوان شفاف که ممکن است با کانادایی ها در مورد پاسخ اقدامات برای COVID-19 می گوید: سابق لیبرال امنیت عمومی وزیر رالف Goodale.

آبشار روزانه جلسات از نخست وزیر تمام راه را به محلی مقامات بهداشتی ضروری است که روند اما او گفت: آن را به همان اندازه مهم است که دولت باعث می شود مطمئن شوید که آن را در حال پاسخگو آن را به عنوان توسعه آن پاسخ.

"این برای آنها بسیار مهم بود و در حال حاضر و قابل مشاهده و قابل دسترس به منظور برای افرادی که دارای اعتماد به نفس است که این سیستم و این کشور در حال کار" Goodale در مصاحبه ای گفت:.

لیبرال ها مواجه انتقاد هفته گذشته زمانی که کمک های اضطراری لایحه برای COVID-19 موجود قدرت های گسترده ای برای جمع آوری و صرف پول بدون موافقت مجلس شورای اسلامی برای آینده 21 ماه.

مخالفان خواستار تغییر و کسانی که مقررات در حال حاضر منقضی خواهد شد در پایان ماه سپتامبر.

Goodale گفت که او مطمئن نیست که چرا دولت می خواهم که به دنبال چنین گسترش قدرت. او باور ندارد که آنها در تلاش بودند برای مخفی کردن هر چیزی با توجه به این که آنها در زمان غیر معمول مرحله از احزاب مخالف این لایحه جلوتر از زمان.

"اختلاف بود ناگوار آن مجموعه ای است که فرآیند کار با هم, کمی," او گفت:.

"هنگامی که آینده اقدامات در نظر گرفته شده دولت خواهد بود بسیار هشدار به این واقعیت است که اقداماتی از این نوع است که در حال باز و یا برای مدت زمان طولانی باید اجتناب شود."

مخالفان نیز این حق را باید مجلس عوام کمیته نظارت دولت COVID-19 تلاش.

سلامت کمیته تنظیم شده است با تشکیل تلفنی روز شنبه با کمیته مالی انتظار می رود در روزهای آینده.

این نوع از نظارت پارلمانی ضروری است Goodale گفت.

اما او گفت: وجود دارد همچنین نیاز به نظارت از عناصر دیگر از دولت پاسخ از جمله اقدامات امنیتی.

برای مثال دولت باید به روشنی در مورد این ابزار است که ممکن است مستقر می شود به اطمینان حاصل شود مردم مطابق با اجباری انزوا و یا استانی محدودیت در اجتماعات از یک اندازه خاص.

برخی از حوزه های قضایی را گفت: آنها با استفاده از ردیابی تلفن همراه; دیگران اصرار مردم برای تماس های محلی و آیین نامه اجرایی و یا ماموران پلیس.

"ابزار است که استفاده از آنها برای انجام این کار نیاز به ابزار است که به طور کامل پاسخگو و شفاف و انجام نشده در هر نابکار راه و یا در نهان به دلیل رضایت از کانادایی ها وابسته است که شفافیت و پاسخگویی" Goodale گفت.

با نخست وزیر جاستین ترودو گفت: هر گزینه روی میز به عنوان نظر دولت آن پاسخ Goodale گفت: قطعات اصلی قانون دولت می تواند با استفاده از قرنطینه عمل و شرایط اضطراری عمل می کنند.

دومی هرگز قبل استفاده می شود قطعه ای از قوانین است که اجازه می دهد تا دولت فدرال را به نادیده گرفتن استانی قدرت در این رویداد ملی اضطراری است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

در حالی که COVID-19 و فیزیکی آن و تاثیر اقتصادی در کانادا بی سابقه Goodale گفت: شرایط اضطراری عمل باید با احتیاط شدید. در همان زمان او گفت: آن را نمی توان استناد در آخرین لحظه.

"دولت کانادا می خواهد جلوتر از منحنی و از آن خواهد شد بسیار جدی قضاوت تماس به عنوان زمانی که آن نقطه می رسد اگر آن را ندارد," او گفت:

"اما با توجه به ماهیت این جانور این یکی که در آن است که تصمیم گیری های توزین و کالیبراسیون خواهد بود فوق العاده مهم است."

وجود دارد موارد دیگر دولت باید به فکر کردن در مورد او گفت: از جمله ایمنی کانادا عرضه مواد غذایی. تلاش برای مطمئن شوید که کشاورزان باید حمایت مالی آنها نیاز به مواد غذایی که بازرسان هنوز هم می تواند کار و تامین خطوط باز بماند همه مورد نیاز است.

"هیچ یک از این نیاز به ویژه اختیارات قانونی. آنچه در آن نیاز به در همه این موارد این است که سیاسی تصمیم گیری و سرمایه گذاری های مالی," او گفت:.

Goodale به عنوان ترودو امنیت عمومی وزیر از سال 2015 تا 2019 شد و یک نماینده برای نزدیک به 30 سال قبل از از دست دادن خود را ساسکاچوان صندلی در پاییز گذشته انتخابات است.

او گفت که این کشور هرگز قبل از دیده می شود چنین بحران و اعتراف کرد که امنیت و مدیریت اضطراری قانون نورد خود بود که به ندرت مورد بحث در زمینه یک بیماری همه گیر پاسخ.

مردم آگاه بودند از این امکان داده شده قبلی شیوع بیماری SARS و H1N1 اما او گفت: بسیاری از بحث و گفتگو حول پاسخ به تروریسم و یا بلایای طبیعی.

"یک مربوط به بهداشت و درمان اضطراری برای این منظور از قدر است که در واقع مختل کل الگوی تجارت جهانی و تجارت جهانی و حمل و نقل و ارتباطات و تحمیل این نوع از اختلال و تهدید نمی شد چیزی بود که فکر به عنوان اولین فوری مثال از آنچه شما به احتمال زیاد به برخورد با" Goodale گفت.

"و در عین حال در اینجا ما هستند."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب