شیوع کروناویروس در خانه های سالمندان به شدت افزایش می یابد در L. A. شهرستان

لس آنجلس مقامات در حال بررسی شیوع کروناویروس در 11 منطقه خانه های سالمندان که در آن سالمندان ساکن با شرایط بهد

توسط MINERALNEWS در 12 فروردین 1399

لس آنجلس مقامات در حال بررسی شیوع کروناویروس در 11 منطقه خانه های سالمندان که در آن سالمندان ساکن با شرایط بهداشتی اساسی در میان آسیب پذیرترین به کشنده جدید پاتوژن.

که نزدیک به چهار برابر تعداد خانه سالمندان شیوع مقامات شهرستان اعلام کرده بود در روز جمعه. شهرستان تعریف شیوع به عنوان سه یا بیشتر از موارد مربوط به ساکنان و یا کارکنان در یک مرکز.

این شهرستان در بخش بهداشت عمومی نیز بررسی گزارش حداقل یک مشکوک به عفونت کرونا ويروسی در هفت اضافی خانه های پرستاری از دوشنبه بعد از ظهر. شهرستان را 44 مرگ و میر ناشی از کوروناویروس شش شد و ساکنان خانه سالمندان.

شهرستان منتشر شد نام تمام 11 خانه با شیوع بیماری از جمله کنزینگتون زندگی کمک در ردندو بیچ, Alameda مرکز مراقبت در بربنک و Silverado بورلی محل در لس آنجلس.

تبلیغات

"ما تحقیقات تیم کار با مدیران در هر سایت به بررسی اجرای کنترل عفونت قرنطینه و جداسازی پروتکل" وزارت بهداشت سخنگو گفت: در یک ایمیل به بار.

COVID-19 شیوع بیماری اتفاق می افتد در خانه های سالمندان با سرعت وحشتناک در سراسر کشور با فاجعه بالقوه است. یکی از اولین نقاط داغ در ایالات متحده بود که در زندگی مراقبت مرکز پرستاری در کرکلند بشویید. جایی که دو سوم از ساکنان و 47 کارگران بیمار و 37 نفر کشته شدند.

خانواده ها با عزیزان در خانه های سالمندان به طور جدی باید در نظر بگیرید کشیدن آنها را اگر آن را در همه امکان پذیر است به مراقبت از آنها در خانه گفت: Charlene Harrington استاد بازنشسته در دانشگاه سان فرانسیسکو دانشکده پرستاری.

"خطر قرار گرفتن در معرض است تا قریب" گفت: هارینگتون که به بررسی خانه های پرستاری از سال 1980s. "این وحشتناک نگرانی است."

تبلیغات

نیز مربوط به خانه سالمندان مدیران و پزشکان این است که هدایت از فدرال و برخی از تنظیم کننده دولت به شرایط جدید ساکنان و کسانی که در بازگشت از بيمارستان بدون اثبات که آنها ویروس رایگان.

بیمارستان در نیویورک هستند تا بر دوش فضایی که تنظیم کننده وجود دارد دستور داد خانه های پرستاری را در بیماران مرخص حتی اگر آنها COVID-19 مثبت است.

کسانی که خانه های پرستاری را "انجام بهترین خود را به آنها را امتحان کنید به آن داشته باشد اما مردم اجرا خواهد شد از [تجهیزات حفاظتی] مراقبان را مریض و مردم می میرند" گفت: David A. Nace بالینی رئیس سالمندان پزشکی دانشگاه پیتسبورگ دانشکده پزشکی. "نیویورک خواهد شد که مردم را کشته است. وجود دارد هیچ راهی برای نرم کردن بیانیه ای که. این چنین آسیب پذیر جمعیت است."

دکتر Michael Wasserman, یک متخصص امراض دوران پیری برای بیش از 30 سال و رئیس جمهور از کالیفرنیا Assn. طولانی مدت دارو است که لابی کالیفرنیا تنظیم کننده نه به دنبال سیاست های مشابه به عنوان تعدادی از بیماران در بیمارستان ها افزایش می یابد در اینجا.

"اگر یک بیمارستان فکر می کند که آنها در حال رفتن به نجات جان انسان ها با ارسال 90 ساله به یک خانه سالمندان به طوری که آنها می توانید یک 20 ساله در ونتیلاتور آنها حق آنها را به صرفه جویی در زندگی. اما در سه هفته آنها در حال رفتن به دریافت 30 نفر از خانه سالمندان" واسرمن گفت.

فعلی ارشاد از کالیفرنیا وزارت بهداشت توصیه می کند خانه های سالمندان به آماده پذیرش بیماران مبتلا به کروناویروس از بیمارستان و توصیه خانه به قرنطینه این بیماران و مطمئن شوید که کارکنان دسترسی به تجهیزات حفاظتی — که شده است در تامین کوتاه مدت در همه جا — و آنها هستند که آموزش دیده در استفاده از آن.

اما که در حال رفتن به سخت برای به اجرا درآوردن.

حتی قبل از اخیر شیوع Harrington گفت: وجود دارد کمتر از شرایط ایده آل در بسیاری از امکانات در سراسر کشور. خیلی از کار های انجام شده توسط خبره پرستار دستیاران که باید بسیار محدود آموزش در کنترل عفونت و پرداخت حداقل دستمزد Harrington گفت.

تبلیغات

به پایان می رسد دیدار کارگران اغلب با هم پچ تغییرات در دو یا سه امکانات مختلف و کار حتی زمانی که آنها به خوبی احساس نمی کنید.

"آنها نمی باید مرخصی استعلاجی, آنها ندارد, سلامت, بیمه,," او گفت:. "آنها در حال رفتن به سر کار آمده."

و چون وجود ندارد و در عین حال گسترده تست از همه کارکنان در سراسر کشور Harrington گفت: تنها بدون علامت کارگر می تواند حامل ویروس به چندین امکانات مختلف ایجاد نمایی پرش در عفونت.

"این یک مشکل بزرگ" او گفت: تاکید بر این که حتی قبل از وقوع 75% از دولت خانه های پرستاری بودند understaffed.

حتی خانه های پایان بالا با موارد گزارش شده تا کنون در حال نیروبخش برای بدترین.

در 250 مقیم Motion Picture & Television صندوق خانه در وودلند هیلز هیچ ساکنان و یا کارکنان خود را آزمایش مثبت گفت: مدیر عامل شرکت باب Beitcher.

"اما که می تواند در هر زمان تغییر. من می توانم یک تماس در ساعت آینده" گفت: Beitcher. "همه ما احساس می کنیم در حال زندگی بر روی لبه چاقو را. هر بار که می شنوم یکی از این داستان ها را به من می دهد یک فروشي."

او گفت ساکنان شامل مردم با خانواده های محلی و به معنی استخدام در خانه مراقبت. او گفت: هیچ کس کشیده نسبی از امکانات.

تبلیغات

"من فکر می کنم کسی که بیشتر آسیب پذیر در خانه در یک محل مانند این است," او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب