مونترال-منطقه خرده فروشان بازگشایی به مکان های با فاصله اقدامات در محل

مونترال—بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی در منطقه مونترال افتتاح شد درهای خود را روز شنبه برای اولین بار از ما

توسط MINERALNEWS در 5 خرداد 1399

مونترال—بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی در منطقه مونترال افتتاح شد درهای خود را روز شنبه برای اولین بار از ماه مارس با مشتریان خواسته بودن باقی می ماند فاصله از هم جدا و به دنبال پروتکل های بهداشت.

ماسک-پوشیدن, پلکسی گلاس, موانع مکرر مواد ضد عفونی کننده و بدون لمسی مرور شد و برخی از اقدامات در جای خود قرار داده و توسط خرده فروشان به عنوان کبک کاسته محدودیت های اعمال شده برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

10:30 a. m. ده ها تن از مردم به صف شدند تا در خارج از مرکز شهر زارا خروجی بسیاری مشتاق به دریافت لباس تابستان.

آنها استقبال در درب توسط نقاب کارکنان و دست مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه در حالی که یک علامت هشدار داد که تعدادی از مشتریان محدود خواهد بود.

Zuleyha Sen گفت: او در حال رفتن به دریافت لباس های جدید برای او تقریبا هشت ساله پسر. او گفت: او می خواهم رشد از سال گذشته و سفارشات آنلاین به تعویق افتاده اند با توجه به همه گیر.

"من نمی خواهد برای مدت زمان طولانی من فقط امیدوار به گرفتن چند چیز" او گفت:.

برتر فرانسوا ایتالیایی, توالت است که اجازه می دهد فروشگاه های خرده فروشی در سخت ضربه منطقه برای بازگشایی, به عنوان طولانی به عنوان آنها را می توان به طور مستقیم از خارج و مشتریان می توانید نگه داشتن یک فاصله از یک دیگر.

این استان بارها خواست مشتریان به پوشیدن غیر پزشکی ماسک صورت هنگامی که در ملاء عام را متوقف کرده است اما ساخت آنها الزامی است.

برخی از صاحبان فروشگاه ها می گویند که آنها در حال تطبیق با واقعیت جدید با محدود کردن مشتریان ارائه قرار ملاقات و ارائه تماس با ما پرداخت و گزینه های برای جمع آوری سفارشات آنلاین ساخته شده است.

با وجود تعداد زیاد COVID-19 موارد در مونترال زن دیگری در خط در فروشگاه زارا, ایرینا Vasiliu گفت که او تا به حال هیچ تردیدی در مورد خرید. او گفت که او احساس یک فروشگاه خرده فروشی نداشت خطرناک تر از خرید مواد غذایی و مورد اعتماد مقامات دولتی که به نور سبز.

با این وجود او گفت که او در حال حاضر می دانستم که آنچه که او مورد نیاز است و نمی خواهد انجام هر غیر ضروری در حال دیدن سایت.

در حالی که بسیاری از کسانی که در صف عینک ماسک هم سن و Vasiliu گفت: آنها احساس امن و بدون آنها.

غیر ضروری مغازه ها در خارج از مونترال اجازه داده شد به بازگشایی ممکن است 4. مراکز خرید بسته باقی می ماند در حال حاضر در حالی که آرایشگری estheticians و تو, هنرمندان خارج از مونترال خواهد بود و مجاز به باز کردن در ژوئن 1.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب