کالیفرنیا شکایت Uber و Lyft برای 'خیانت' رانندگان و مالیات دهندگان

بزرگنمایی این تصویر طرح دعوی در دادگاه است که اولین آزمون بزرگ جدید دولت قانون است که تهدیدی جدی برا

توسط MINERALNEWS در 17 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

طرح دعوی در دادگاه است که اولین آزمون بزرگ جدید دولت قانون است که تهدیدی جدی برای سوار شدن-نقطه برنامه های' مدل های کسب و کار. دیوید پل موریس/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید پل موریس/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

ایالت کالیفرنیا است که تحت پیگرد Uber و Lyft برای طبقه بندی رانندگان خود را به پیمانکاران به جای کارکنان. طرح دعوی در دادگاه است که اولین چالش جدید دولت قانون در نظر گرفته شده به فرفره کارگران بیشتر کار حمایت, از جمله دسترسی به کارفرما حمایت بیمه بهداشت و درمان.

"Uber و Lyft هر دو ادعا می کنند که رانندگان آنها نیست درگیر در این شرکت ماموریت اصلی و در نتیجه واجد شرایط برای مزایای گفت:" خاویر بکررا دولت دادستان کل در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز سه شنبه. "اگر رانندگان در کالیفرنیا قرارداد coronavirus و یا اگر آنها از دست دادن شغل خود را به عنوان یک نتیجه, حدس بزنید چه ؟ آنها آنهایی که از دست رفته. آنها آنهایی که نمی دانم چه باید بکنید بعد. آنها کسانی هستند که باید به نگرانی در مورد چگونه آنها خواهیم پرداخت صورتحساب خود را."

بکررا گفت: این شرکت نیز آسیب رساندن به مالیات دهندگان طبقه بندی رانندگان به عنوان پیمانکاران به جای کارکنان. شرکت پرداخت نمی کند "صدها میلیون دلار در شبکه امنیت اجتماعی تعهدات" یا دولت مالیات حقوق و دستمزد, او گفت:.

دولت به دنبال مجازات است که آن را تخمین می زند می تواند به "صدها میلیون دلار است." آن را نیز می خواهد شرکت به پرداخت جبران به صدها هزار نفر از رانندگان در کالیفرنیا است.

طرح دعوی در دادگاه شدت جریان جنگ بر سر اینکه چگونه شرکت ها در اصطلاح فرفره اقتصاد درمان کارگران که خدمات خود را ممکن است. Coronavirus همه گیر قرار داده فرفره کارگران در کانون توجه و تشدید precariousness از شغل خود.

طبقه بندی رانندگان به عنوان پیمانکاران موجب صرفه جویی در Uber و Lyft مقدار زیادی از پول از آنجا که آنها ارائه مزایای مانند پوشش بهداشت و درمان به پیمانکاران و یا پرداخت به دولت بیمه بیکاری سیستم. این شرکت ها می گویند که مدل کسب و کار مزایای رانندگان آنها را با دادن انعطاف پذیری به کار هنگامی که آنها می خواهند.

بکررا شد flanked در کنفرانس مطبوعاتی توسط دادستان از لس آنجلس و سان فرانسیسکو و سن دیگو که در پیوست طرح دعوی در دادگاه.

کالیفرنیا دادستان ها ادعا می کنند که این شرکت در حال نقض قوانین — به طور خاص مجلس لایحه 5 یک قانون تصویب شده در سال گذشته است که باعث می شود آن را سخت تر برای شرکت ها می گویند کارگران هستند و نه کارکنان.

"Misclassification به معنی خیانت" گفت: Mike Feuer, Los Angeles City, وکیل در کنفرانس مطبوعاتی.

این قانون نشان دهنده یک تهدید قابل توجهی به برنامه های' مدل های کسب و کار, اما Uber و Lyft استدلال کرده اند که آن را به آنها اعمال می شود. همراه با تحویل مواد غذایی برنامه DoorDash این شرکت متعهد شده اند به صرف 90 میلیون دلار در یک رای گیری ابتکار به دنبال سرنگونی AB5.

در روز سه شنبه بارگذاری گفت: این امر مبارزه با طرح دعوی در دادگاه. "در زمانی که در کالیفرنیا اقتصاد در بحران با چهار میلیون نفر از کار ما نیاز به آن را آسان تر نه سخت تر برای مردم را به سرعت شروع به کسب درآمد" این شرکت اعلام کرد. "ما مسابقه این اقدام در دادگاه در حالی که در همان زمان فشار به منظور بالا بردن استاندارد کار مستقل برای رانندگان در کالیفرنیا از جمله با تضمین حداقل درآمد و مزایای جدید."

Lyft زده کمتر مبارز تن در یک بیانیه آن سه شنبه منتشر شد. آن گفت: "ما به دنبال به جلو به همکاری با دادستان کل و شهرداران سراسر کشور به آوردن تمام مزایای کالیفرنیا نوآوری اقتصاد به عنوان بسیاری از کارگران که ممکن است به خصوص در این زمان که ایجاد شغل خوب با دسترسی به بهداشت و درمان مقرون به صرفه و مزایای دیگر است مهم تر از همیشه."

یادداشت سردبیر: Lyft و حال بارگذاری هستند در میان NPR حامیان مالی.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب