Facebook انتظار دارد که نیمی از کارکنان خود را به کار از راه دور به طور دائم

بزرگنمایی این تصویر Facebook مدیر عامل شرکت می گوید این شرکت آغاز خواهد شد "به شدت" استخدام کارگران

توسط MINERALNEWS در 2 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Facebook مدیر عامل شرکت می گوید این شرکت آغاز خواهد شد "به شدت" استخدام کارگران از راه دور و اجازه می دهد تا کارکنان فعلی به درخواست برای کار از خانه به طور دائم. جف Chiu/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جف Chiu/AP

Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل گفت که او انتظار دارد که نیمی از فن آوری های غول پیکر 48,000 کارکنان به کار از راه دور در پنج تا 10 سال به عنوان بخشی از یک تغییر عمده در نحوه عمل شرکت.

این شرکت قصد دارد برای شروع "به شدت" استخدام کارگران از راه دور و آن را به زودی اجازه می دهد برخی از کارکنان فعلی به درخواست کار از راه دور را به صورت دائمی, مدیر عامل شرکت گفت: در livestreamed نشست با کارکنان پنج شنبه.

"ما در حال رفتن به جلو متمایل به شرکت در کار از راه دور برای ما مقیاس است،" "اما ما در حال رفتن به انجام این کار در راه است که اندازه گیری و متفکر و مسئول و در مراحل در طول زمان است. ... به دلیل این است که اساسا در مورد تغییر فرهنگ ما و این راهی است که همه ما در حال رفتن به محل کار طولانی مدت است."

تغییر نشانه ای از چگونه coronavirus همه گیر ممکن است به طور دائم تغییر سیاست های شرکت ها و استراتژی های به خصوص در صنایع با تکنولوژی که در آن بسیاری از کارکنان می تواند انجام دهد شغل خود را خارج از دفتر. توییتر و مربع پرداخت شرکت به کارکنان آنها می توانید از خانه کار می کنند به طور نامحدود.

در روز پنج شنبه زوکربرگ گفت که یک کارمند بررسی نشان داد بسیاری از علاقه دائم کار از راه دور که او را دیدم مزایای اجازه می دهد بیشتر مردم برای تغییر به دور از دفتر. این مزایا عبارتند از استخدام کارکنان با استعداد که زندگی نمی کنند در نزدیکی یک زمان Facebook دفتر حفظ کارکنان است که می خواهید به حرکت و بهبود تنوع نیروی کار شرکت.

"هنگامی که شما استخدام را محدود به افرادی که به صورت زنده و در تعداد کمی از شهرهای بزرگ و یا در حال حاضر به حرکت وجود دارد که کاهش بسیاری از مردم که زندگی در جوامع مختلف متفاوت پس زمینه و یا ممکن است دیدگاه های مختلف بر روی همه چیز," او گفت:.

این شرکت در ابتدا سطح شیب دار تا کار از راه دور جدید و کارکنان موجود در ایالات متحده و کانادا با تمرکز بر تجربه کارگران به خصوص مهندسین ارشد. برخی نقش ها از جمله سخت افزار و توسعه محتوای اعتدال و فروش و استخدام نمی خواهد بود قادر به انجام در خارج از دفتر.

از لحاظ جغرافیایی Facebook را نگاه اول به استخدام افراد در داخل مناطق یک تا چهار ساعت رانندگی از یک موجود اداری مانند پرتلند سنگ., سن دیگو, فیلادلفیا و پیتسبورگ. این شرکت همچنین به دنبال ایجاد "هاب" با صدها نفر از کارگران از راه دور در آتلانتا و دالاس و دنور.

زوکربرگ اذعان کرد که این تغییر ممکن است صرفه جویی در پول برای Facebook. این شرکت را تنظیم حقوق کارکنان بسته به جایی که آنها زندگی می کنند, او گفت:.

Facebook, مانند دیگر شرکت سیلیکون ولی بود در میان اولین کارفرمایان ایالات متحده برای بستن دفاتر در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر. زوکربرگ گفت: 95 درصد از کارکنان در حال حاضر کار از راه دور.

در حالی که Facebook در نظر دارد برای شروع به آوردن برخی از کارگران به دفاتر خود در ماه جولای آن را محدود به اشغال 25 درصد از ظرفیت عادی. این شرکت گفته است که اکثر کارکنان می تواند به نگه داشتن کار از خانه از طریق پایان سال و لغو تجمع بیش از 50 نفر از طریق ژوئن 2021.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن