خدمه جستجو برای 3 سال پس از سیل کشتن خواهر

سالت لیک سیتی - 7-ساله فوت کرده و 3 سال از خواهر از دست رفته است پس از جاری شدن سیل فرستاده مشابه از آب به یک

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399

سالت لیک سیتی - 7-ساله فوت کرده و 3 سال از خواهر از دست رفته است پس از جاری شدن سیل فرستاده مشابه از آب به یک دره باریک در صحرای یوتا مقامات روز سه شنبه گفت.

حداقل 21 نفر دیگر موفق به فرار از سیل بعد از ظهر دوشنبه در کمی Wildhorse دره عمیق و باریک که در آن بطرف ماسه سنگ دیوار بسیار باریک در نقاط که کوهنورد باید به نوبه خود یک وری به راه رفتن را از طریق.

در مورد پیاده روی با پدر و مادر خود را هنگامی که طوفان و پدر خود را در بر داشت 7 ساله دختر بدن قبل از مقامات نامیده می شدند به صحنه با توجه به امری شهرستان کلانتر دفتر سخنگوی Janalee لوقا. نام خود را نمی شد بلافاصله منتشر شد.

دیگران که موفق به فرار شدند و با گروه های مختلف لوقا گفت.

جستجو و نجات خدمه در بر داشت یک قطعه از لباس و گفته به از دست رفته 3-در شستشو مایل دورتر از دره عمیق و باریک کلانتر شدهاند. ده ها تن از جستجوگران شد ترکیب این منطقه با کمک هلیکوپتر حدود 200 مایل (320 کیلومتر) در جنوب شهر سالت لیک.

جاری شدن سیل پس از جدا رعد و برق طوفان عبور در نزدیکی جن Valley State Park, شناخته شده برای آن آخرتی طبیعی سازند.

کمی وحشی اسب دره عمیق و باریک در نظر گرفته شده است محبوب خانواده پسند نوین است که نمایش هیبت الهام بخش رنگارنگ دیوارهای سنگی اما جاری شدن سیل یک خطر در آن باریک و تشکل های شناخته شده به عنوان شکاف دره.

کویر باران می تواند خطرناک باشد چرا که سخت زمین نمی خیس کنید تا مقدار آب. به جای باران جمع آوری به سرعت اغلب پر کردن شکاف باریک دره مانند یک وان حمام است. بلند موجدار دیوار دارای چند خروجی برای هر کوهنورد در داخل زمانی که بازدید آب و هوا به سرعت تبدیل به یک بازی گاه به گاه پیاده روی را به یک وضعیت خطرناک است.

در سال 2015 هفت کوهنورد فوت کرد زمانی که یک طوفان آبى عجله به یک اسلات کانیون در جنوب یوتا پارک ملی صهیون. سیل همچنین به کشته شدن ده نفر در چند همسری در یوتا-مرز آریزونا است که در سال.

___

Slevin گزارش از دنور.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن