مینیاپولیس ایستگاه پلیس را به آتش کشیدند در میان جورج فلوید اعتراض

مینیاپولیس - تشویق معترضان به آتش کشیدند یک مینیاپولیس ایستگاه پلیس که گروه رها به عنوان روز مبارزه با خشونت گ

توسط MINERALNEWS در 9 خرداد 1399

مینیاپولیس - تشویق معترضان به آتش کشیدند یک مینیاپولیس ایستگاه پلیس که گروه رها به عنوان روز مبارزه با خشونت گسترش به نزدیکی پل و عصبانی تظاهرات هایش در سراسر ایالات متحده بیش از مرگ جورج فلوید یک دستبند سیاه و سفید مردی که التماس هوا به عنوان یک افسر پلیس kneeled در گردن او.

یک سخنگوی پلیس تایید اواخر پنجشنبه است که کارکنان در حال تخلیه 3 حوزه ایستگاه تمرکز بسیاری از اعتراضات "در بهره از ایمنی پرسنل ما" در مدت کوتاهی پس از 10 p. m. Livestream تصویری نشان داد که معترضان وارد ساختمان که در آن آتش آلارم blared و آبپاش زد به عنوان blazes شد.

معترضان دیده می شود می تواند وضعیت مینیاپولیس اداره پلیس ژاکت.

در اواخر روز پنجشنبه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن لعنتی "کل فقدان رهبری" در مینیاپولیس. "فقط صحبت کرد و به فرماندار Tim Walz و به او گفت که نظامی است با او تمام راه را. هر گونه مشکل و ما فرض را بر کنترل اما زمانی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود," او گفت در توییتر. تهمت که به معترضان در مینیاپولیس "اراذل و اوباش" به خود جلب کرد یکی دیگر از هشدار از توییتر برای خود شعارهای گفت: آن را نقض پلت فرم قوانین در مورد "ستایش خشونت است."

یک مشخصه خسته و نا امید مینیاپولیس شهردار یعقوب فری ساخته شده اولین حضور عمومی خود را از شب در تالار شهر نزدیک 2 صبح جمعه و در زمان مسئولیت برای تخلیه این حوزه گفت: آن را به حال تبدیل شدن بیش از حد خطرناک برای افسران وجود دارد. به عنوان فری ادامه داد: یک خبرنگار برش در سراسر با صدای بلند با یک سوال: "چه چیزی این طرح در اینجا؟"

"با توجه به؟" فری پاسخ داد. سپس او اضافه کرد: "وجود دارد مقدار زیادی از درد و خشم در حال حاضر در شهرستان ما است. من درک می کنم که ... آنچه که ما را دیده می شود در طول چند ساعت گذشته و زن و شوهر از شب در اینجا از نظر غارت غیر قابل قبول است."

او در دفاع از شهر را عدم تعامل با غارتگران — تنها تعداد انگشت شماری از بازداشت در سراسر دو شب از خشونت — و گفت: "ما در حال انجام همه چیز را که ما می توانیم برای حفظ صلح است." او گفت: از اعضای گارد ملی بودند که مستقر در محل برای کمک به جلوگیری از غارت از جمله بانک ها و فروشگاه های مواد غذایی و داروخانه ها.

در صبح روز جمعه گشت ایالتی مینه سوتا بازداشت تلویزیونی سی ان ان خدمه آنها به عنوان گزارش در ناآرامی ها در مینیاپولیس. در حالی که زندگی در درجه, سی ان ان, خبرنگار عمر Jimenez بود دست به دستبند و رهبری دور است. یک تولید کننده و یک عکاس خبری برای سی ان ان نیز به رهبری دور در دستبند.

سی ان ان گفت در توییتر که بازداشت شدند "نقض آشکار خود را در متمم اول قانون اساسی حقوق" و خواستار آزادی فوری آنها هستیم.

دود غلیظ گل رز در سراسر شهرستان به عنوان آتش سوخته صبح جمعه. آتش نشانان مشغول به کار شامل تعدادی از آتش سوزی به عنوان سرباز گارد ملی مسدود شده و دسترسی به خیابان که در آن کسب و کارهای آسیب دیده شده است. آنها راهپیمایی در کنار هم و بلوک بلوک به آنها گسترش یافته یک محیط اطراف به شدت آسیب دیده منطقه است.

تظاهرات اول فوران سهشنبه یک روز پس از فلوید مرگ در یک درگیری با پلیس دستگیر شده در به طور گسترده ای دیده می شود شهروند تصویری. در این ویدئو فلوید دیده می شود شفاعت به عنوان افسر درک چوین پرس زانو خود را در برابر او. به عنوان دقیقه پاس فلوید به آرامی متوقف می شود صحبت کردن و در حال حرکت است. 3 حوزه را پوشش می دهد و بخشی از جنوب مینیاپولیس که در آن فلوید دستگیر شد.

Walz صبح روز پنج شنبه فعال گارد ملی در مینیاپولیس شهردار درخواست. گارد توییتی دقیقه پس از حوزه سوخته که آن را به حال فعال بیش از 500 سرباز در سراسر منطقه مترو. یک زن و شوهر ده از اعضای گارد مسلح با حمله به سبک تفنگ مسدود خیابان صبح روز جمعه در نزدیکی یک هدف فروشگاه است که متحمل آسیب های سنگین توسط غارتگران است.

نگهبان گفت: "هدف اصلی" به مطمئن شوید که آتش بخش می تواند پاسخ به تماس و گفت: در پیگیری صدای جیر جیر آن را "در اینجا با مینیاپولیس آتش نشانی" برای کمک به. اما هیچ حرکت ساخته شده بود برای قرار دادن این 3 حوزه آتش. دستیار رئیس آتش نشانی Bryan Tyner گفت: ماموران آتش نشانی نمی تواند با خیال راحت پاسخ به آتش سوزی در حوزه ایستگاه و برخی از ساختمان های اطراف آن.

صبح روز پنج شنبه ده ها نفر از کسب و کار در سراسر شهرهای دوقلو سوار کردن خود در و پنجره, در تلاش برای جلوگیری از غارت با مینیاپولیس مبتنی بر هدف اعلام آن را به طور موقت بسته شدن ده ها فروشگاه ها منطقه. مینیاپولیس تعطیل تقریبا تمام نور-سیستم راه آهن و تمام خدمات اتوبوس از طریق پنج شنبه از نگرانی های ایمنی.

در سنت پل ابری از دود در هوا آویزان به عنوان پلیس مسلح به باطوم و با پوشیدن ماسک های ضد گاز و زره بدن نگه داشته و یک چشم ناظر در تظاهرات همراه یکی از شهر های اصلی تجاری دالان که در آن آتش نشانان همچنین اسپری آب بر روی یک سری از آتش سوزی. در یک نقطه افسران ایستاده در خط در مقابل یک هدف تلاش برای حفظ غارتگران که آنها نیز فوق العاده ویندوز از کسب و کارهای دیگر.

صدها نفر از تظاهرکنندگان بازگشت و یکشنبه به مینیاپولیس محله در مرکز خشونت که در آن شب صحنه نوسان بین قهر و اعتراض خیابانی ، در یک نقطه و یک باند بازی در یک پارکینگ در سراسر از 3 حوزه شکست را به یک پانک نسخه از باب مارلی "Redemption Song." نزدیک تظاهرکنندگان انجام لباس مانکن از غارت هدف و پرتاب آنها را بر روی یک ماشین سوختن. بعد از یک ساختمان آتش گرفت در این نزدیکی هست.

اما در جای دیگر در مینیاپولیس هزاران نفر از تظاهرات مسالمت آمیز راهپیمایی در خیابان ها خواستار عدالت است.

فلوید مرگ عمیقا متزلزل مینیاپولیس و موجب تظاهرات در شهرستانها در سراسر ایالات متحده به رهبران محلی بارها و بارها خواست تظاهرکنندگان برای جلوگیری از خشونت است.

"لطفا در خانه بمانند. لطفا به اینجا می آیند به اعتراض. لطفا نگه داشتن تمرکز بر روی جورج فلوید در پیشبرد جنبش ما و در جلوگیری از این همیشه اتفاق می افتد دوباره ایم" سنت پل شهردار ملوین کارتر که سیاه و سفید است.

Protesters demonstrate outside of a burning Minneapolis 3rd Police Precinct, Thursday. Protests over the death of George Floyd, a black man who died in police custody Monday, broke out in Minneapolis for a third straight night.

اریکا Atson, 20 بود و در میان هزاران نفر از مردم که جمع شده بودند در خارج از ادارات دولتی در مرکز شهر, مینیاپولیس, که در آن برگزار شده بود به نام برای یک اعتراض مسالمت آمیز. بسیاری از معترضان عینک ماسک به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس اما وجود دارد چند تلاش در اجتماعی فاصله.

Atson که سیاه توضیح داده شده دیدن او 14 - و 11-year-old برادران پنجه توسط پلیس مینیاپولیس سال پیش به دلیل ماموران به اشتباه فرض پسران هم اسلحه داشتند. او گفت که او تا به حال شده است در "هر اعتراض" فلوید پس از مرگ و نگران افزایش کودکان که می تواند آسیب پذیر در پلیس برخورد.

"ما نمی خواهیم در اینجا مبارزه علیه هر کسی است. ما نمی خواهیم هر کسی صدمه دیده است. ما نمی خواهیم به هر علت خسارت," او گفت:. "ما فقط می خواهیم افسر پلیس باید پاسخگو باشند."

گروه راهپیمایی مسالمت آمیز برای سه ساعت قبل از یکی دیگر از رویارویی با پلیس آغاز شد هر چند جزئیات کمیاب شد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

پس از تماس در گارد Walz خواست تغییرات گسترده در پی فلوید مرگ است.

"وقت آن است که برای بازسازی. بازسازی شهر بازسازی سیستم قضایی ما و بازسازی رابطه بین اجرای قانون و کسانی که آنها را متهم هستید برای محافظت از" Walz گفت.

بسیاری از مینیاپولیس خشونت های رخ داده در Longfellow محله ای که در آن معترضان همگرا در حوزه ایستگاه پلیس که فلوید. در مرکز نوار در سراسر خیابان از 3 حوزه ایستگاه ویندوز تقریبا در هر کسب و کار شده بود شکست از هدف بزرگ فروشگاه در یک سیاره تناسب اندام, بدنسازی در دیگر. تنها 24 ساعت ماشین لباسشویی به نظر می رسد برای فرار از صدمه ندیده.

"چرا ما ؟" خواستار گستره زیادی از قرمز گرافیتی ناخوانا بر روی دیوار به هدف. یک وندی رستوران در سراسر خیابان بود سوخته تقریبا فراتر از به رسمیت شناختن.

در میان تلفات این آتش سوزی شبانه: یک ساختمان شش طبقه در حال ساخت بود که به ارائه نزدیک به 200 آپارتمان مسکن مقرون به صرفه.

"ما در حال سوختن خود ما محله" گفت: یک پریشان Deona براون 24 ساله زن ایستاده با یک دوست در خارج از حوزه ایستگاه که در آن گروه کوچکی از معترضان فریاد در یک دوجین یا بیشتر سنگ رو افسران پلیس ضد شورش. "این جایی است که ما زندگی می کنند, که در آن ما و آنها آن را نابود کرد." هیچ افسران می تواند دیده می شود فراتر از ایستگاه.

"آنچه که پلیس انجام داد اشتباه بود اما من می ترسم در حال حاضر" براون گفت.

دیگران در میان جمعیت دیدم چیزی متفاوت در خرابه.

معترضان تخریب اموال "از آنجا که سیستم خراب است" گفت: یک مرد جوان که شناسایی خود را تنها با نام مستعار خود را, پول نقد, و, که گفت که او تا به حال شده در خیابان ها در خشونت است. او با رد این ایده که تخریب خواهد صدمه دیده ساکنان عمدتا سیاه و سفید محله.

"آنها در حال ساخت پول از ما," او گفت: با عصبانیت از صاحبان نابود فروشگاه. او خندید وقتی پرسید که آیا او پیوست و در غارت و یا خشونت. "من نمی شکستن هر چیزی."

اعتراضات آغاز شد که چهارشنبه شب و تمدید به روز شنبه بودند خشن تر از روز سه شنبه که شامل درگیری بین ماموران و معترضان اما هیچ گسترده صدمه به اموال.

تظاهرات نیز گسترش به سایر شهرستانها ایالات متحده است. در شهر نیویورک به معترضان به مبارزه طلبیده نیویورک coronavirus ممنوعیت تجمعات عمومی دوشنبه, درگیری مسلحانه با پلیس در حالی که تظاهرکنندگان مسدود شده و ترافیک در مرکز شهر دنور و در مرکز شهر کلمبوس. یک روز زودتر تظاهرکنندگان گرفته بود به خیابان های لس آنجلس و ممفیس.

در لوئیزویل, کنتاکی, پلیس تایید کرد که حداقل هفت نفر ضرب گلوله کشته شده بود دوشنبه شب به عنوان معترضان خواستار عدالت برای Breonna تیلور, یک زن بود که به ضرب گلوله توسط پلیس در خانه اش در ماه مارس است.

خشم بیش از این قتل نیز گسترش یافته است در جایی که رئیس کمیسیون اتحادیه آفریقا روز جمعه را رد کرد "در ادامه شیوه های تبعیض آمیز علیه سیاه شهروندان ایالات متحده آمریکا." در یک سری از توییت موسی Faki Mahamat خواست "حذف کامل" تمام اشکال نژادپرستی در آمریکا

در می سی سی پی, گلبرگ شهردار هال مارکس در برابر تماس به استعفا پیروی از سخنان خود در مورد فلوید مرگ است. خواه در توییتر پرسید: "چرا در جهان خواهد کسی را انتخاب کنید برای تبدیل شدن به یک افسر پلیس در جامعه ما امروز ؟" و در پیگیری توییت او گفت: "نمی بینم هر چیزی غیر معقول است."

در میان خشونت در مینیاپولیس یک مرد پیدا شد به ضرب گلوله یکشنبه شب در نزدیکی یک فروشگاه پیاده احتمالا توسط صاحب, مقامات گفت.

ماموران آتش نشانی در پاسخ به حدود 30 عمدا تنظیم شعله در روز چهارشنبه و چند کامیون آتش آسیب دیده بودند با سنگ و سایر پرتابه آتش نشانی گفت. هیچ کس صدمه دیده بود توسط blazes.

این شهرستان در روز پنج شنبه منتشر شد متن به 911 تماس بگیرید و آورده است که پلیس به فروشگاه مواد غذایی که در آن فلوید دستگیر شد. تماس گیرنده توصیف کسی که با یک لایحه تقلبی با کارگران عجله خارج برای پیدا کردن مرد نشسته روی یک ون. تماس گیرنده توصیف انسان به عنوان "بدجور مست و او را در کنترل خود را." پرسیده شده توسط اپراتور 911 اینکه مرد بود "تحت تاثیر چیزی" تماس گیرنده گفت: "چیزی شبیه به آن بله. او اقدام نمی کند درست است." پلیس گفت فلوید همسان تماس گیرنده شرح مشکوک.

از باراک اوباما و FBI در مینیاپولیس گفت: "آنها انجام شد "قوی تحقیقات جنایی" به مرگ است. مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت که او تا به حال خواسته رسیدگی به تسریع شود.

اف بی آی همچنین بررسی اینکه آیا فلوید حقوق مدنی نقض شده است.

چوین افسر که kneeled در Floyd گردن اخراج شد سه شنبه با سه نفر دیگر از افسران درگیر در بازداشت است. روز بعد شهردار به نام برای چوین به عنوان جرم جنایی متهم شده است. او همچنین درخواست کرد برای فعال شدن گارد ملی.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان استیو Karnowski جف Baenen و داگ شیشه ای در مینیاپولیس و گرچن Ehlke در میلواکی کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن