چرا ممکن است شما یک ایمیل در مورد COVID-19 از اداره آمار

بزرگنمایی این تصویر اداره آمار ایالات متحده ممکن است به زودی شروع به ارسال ایمیل و پیام های متنی به

توسط MINERALNEWS در 3 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

اداره آمار ایالات متحده ممکن است به زودی شروع به ارسال ایمیل و پیام های متنی به نزدیک به 14 میلیون نفر برای یک دولت جدید بررسی درخواست چگونه COVID-19 همه گیر است که بر کشور است. دیوید پل موریس/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید پل موریس/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

بیش از سه ماه آینده ممکن است شما با دیدن ایمیل ها از یک منبع غیر معمول — اداره آمار ایالات متحده.

در حالی که دولت فدرال بزرگترین آماری آژانس تصدیق به نجات قانون اساسی موظف 2020 آمار آن را نیز نورد از 1.2 میلیون دلار آزمایش به نام "خانواده پالس نظرسنجی" سعی کنید برای اندازه گیری چگونه coronavirus همه گیر است upending زندگی برای خانواده ها در ایالات متحده

روشن نیست که دقیقا وقتی که نقشه برداری آغاز خواهد شد اما به محض این هفته اداره برنامه ریزی است به فشار یک لینک به یک فرم آنلاین را از طریق ایمیل های رسمی.

با استفاده از اطلاعات تماس وارد شده از منابع اطلاعات تجاری و دولتی سوابق این آژانس در تلاش برای متقاعد کردن نزدیک به 14 میلیون نفر به حدود 20 دقیقه برای باز کردن در مورد زندگی تحت اقامت در خانه سفارشات و اجتماعی-فاصله مورد نیاز است.

سوالات عبارتند از: شما در حال گرفتن به اندازه کافی غذا برای خوردن ؟ چگونه اغلب شما شده است ناراحت شده و احساس افسردگی و یا نا امید کننده ؟ آیا شما انتظار برای دیدن یک دکتر به دلیل همه گیر? چگونه بسیاری از ساعت شما صرف آموزش هر یک از فرزندان در خانه شما ؟

اداره آمار می گوید: پاسخ شما — همراه با اطلاعات دموگرافیک مانند نژاد و قومیت و درآمد می تواند کمک به سیاستگذاران شکل از چگونه بهترین برای دریافت از طریق بحران و درک بهتر تاثیر آن در, استخدام آموزش و پرورش, بهداشت و درمان, مواد غذایی و مسکن و امنیت است.

نسخه بعدی از این بررسی که اداره توسعه یافته در هر دو زبان انگلیسی و اسپانیایی با دیگر فدرال آماری سازمان ممکن است بخواهید در مورد چگونه خانواده ها هزینه های امداد پرداخت به افراد مبتلا به این بیماری همه گیر.

"وجود دارد هیچ دیگر شناخته شده منابع داده ها است که می تواند جامع مربوط و به موقع اطلاعات" اداره آمار مقامات نوشت: در یک سند قانونی است که برای اولین بار گزارش NPR در روز دوشنبه. "حداقل این بررسی ارائه خواهد شد غیر شواهد در مورد اثرات این بیماری همه گیر در جمعیت حتی اگر کیفیت پایین تر خواهد بود به طور سنتی قابل قبول است."

NPR را آموخته است اداره نیز برنامه ریزی برای راه اندازی های مختلف تجربی بررسی در مورد چگونگی کسب و کارهای کوچک هستند هوازدگی محل بسته شدن زنجیره تامین اختلالات و تغییرات دیگر در آورده با COVID-19 شیوع.

اداره آمار می گوید NPR در یک بیانیه نوشته شده است که نزدیک به یک میلیون کسب و کار انتظار می رود به خواسته می شود بیش از نه هفته برای شرکت در "کسب و کار کوچک پالس Survey." هفتگی و نتایج از پنج دقیقه بررسی می شود انتظار می رود منتشر شده در اواسط ماه مه شروع برای هر دولت پورتوریکو کشور و 50 بزرگترین مناطق مترو.

نتایج جدید مطالعه خانواده نیز مجموعه ای به چاپ رسیده هفتگی در وب سایت اداره.

شرکت در این نظرسنجی — بر خلاف سال 2020 سرشماری -- داوطلبانه است.

با ملی خود پاسخ دهی به سرشماری در 51% از دوشنبه نگرانی وجود دارد که اداره آمار در مورد ایمیل های یک نظرسنجی جدید اشتباه می تواند برخی از اعضای عمومی در یک لحظه متزلزل ملی سر تعداد استفاده شده است که برای تعیین توزیع نمایندگی سیاسی و بودجه فدرال برای سال آینده.

چرا که بهداشت عمومی نگرانی بسیاری از سرشماری حمایت از گروه های منتقل شده به پیام کوتاه و دیجیتال دیگر تلاش های امداد رسانی به تلاش برای افزایش آمار مشارکت. این اداره می گوید: در هفته های آینده ممکن است شروع به ارسال خود پیام های متنی در مورد خانواده پالس بررسی.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن