فلوریدا پارک آماده بازگشایی با ضد Coronavirus اقدامات

بزرگنمایی این تصویر برخی از آخرین گردشگران برای بازدید از استودیو یونیورسال پارک در اورلاندو فلوریدا

توسط MINERALNEWS در 2 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

برخی از آخرین گردشگران برای بازدید از استودیو یونیورسال پارک در اورلاندو فلوریدا., در ماه مارس قبل از coronavirus بحران خاموش رفت و آمد مکرر پایین. برنامه ها در محل به صورت جهانی و دیگر پارک ها به بازگشایی شده است. سوزان Stumme/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سوزان Stumme/خبرگزاری گتی ایماژ

به نظر می رسد پارک به زودی به استقبال مهمانان در فلوریدا. مقامات محلی تایید بازگشایی برنامه برای Legoland در فصل زمستان پناهگاه و جهانی پارک در اورلاندو است.

در اورنج کانتی بهبود اقتصادی نیروی کار به ریاست شهردار شهرستان جری Demings بررسی جهانی طرح و تصویب ژوئن 5 بازگشایی تاریخ خود را برای استودیو یونیورسال و جزیره ماجراجویی پارک به عنوان به خوبی به عنوان آن آب پارک آتشفشان بای. نیروی کار نیز به تایید برای بازگشایی برنامه ریزی برای 13 کوچکتر جاذبه در منطقه اورلاندو. Legoland دریافت تایید از مقامات در فصل زمستان پناهگاه و Polk County برای ژوئن 1 بازگشایی.

بازگشایی برنامه های در حال حاضر رفتن به فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis برای تصویب نهایی است. او نشان داد که او می خواهد به دیدن پارک بازگشایی یک بار آنها را مشاهده کنید برنامه ای برای نگه داشتن کارکنان و مهمانان محافظت از coronavirus.

هر دو Legoland و جهانی می گوید کارکنان و مهمانان را تحت درجه حرارت چک در هنگام ورود. هر کسی با دمای بیش از 100.4 درجه فارنهایت نمی شود مجاز است. رئیس اداری افسر جهانی پارک جان Sprouls گفت: Orange County نیروی کار کارکنان انجام داده بود متوسط چک در بیش از 30000 نفر از CityWalk آن خرید و رستوران مجتمع بازگشایی شد ، "مهمان ما شده اند بسیار حمایت از روند" Sprouls گفت. "ما در حال شنیدن بسیاری از شکایت در مورد آن و یا به ماسک. آنها بسیار خوشحال به دریافت و خوشحال است که با داشتن آن اقدامات احتیاطی در محل ساخت آنها را امن احساس."

بر خلاف جهانی, Legoland دستورالعمل را ندارد ماسک اجباری برای مهمانان, اگر چه آنها توصیه می شود و ارائه رایگان به کسانی که آنها را می خواهید. پوشش صورت در Legoland مورد نیاز خواهد بود برای همه کارکنان.

Legoland می گوید آن را به حد ظرفیت کمتر از 50 درصد زمانی که آن را بازگشایی. جهانی همچنین می گوید که کاهش ظرفیت اما هنوز نمی گفت چقدر. Sprouls می گوید: اقدامات لازم برای اطمینان از فاصله خواهد بود در محل در گردان. مردم از گروه های مختلف خواهد بود commingled در صندلی در سواری. در رستوران ها تماس با ما سفارش پرداخت و خدمات غذایی در دسترس خواهد بود از طریق استفاده از یک برنامه تلفن همراه.

هر دو شرکت می گویند که آنها باید ضد عفونی کننده دست چوب لباسی و نشانه های ترسیم الزامات ایمنی در ورودی و در سراسر پارک.

دیزنی هنوز پرده برداری از بازگشایی برنامه های خود را برای پارک در اورلاندو است. دیزنی چشمه های آب, آن, خرده فروشی, ناهار خوری و سرگرمی های پیچیده از سر گرفته استقبال بازدید کنندگان این هفته است. شانگهای دیزنی بازگشایی در هفته گذشته به تعداد محدودی از مهمانان است. دیزنی جهان و سی ورلد اورلاندو عمده دیگر پارک انتظار می رود که در حال حاضر خود را بازگشایی قصد دارد به مقامات محلی برای تصویب در هفته های آینده.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن