قانونگذاران فشار دولت برای شفافیت بیشتر در مورد کوروناویروس پاسخ

بزرگنمایی این تصویر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی مدیر Anthony Fauci می رسد در یک جلسه توجیهی ب

توسط MINERALNEWS در 10 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی مدیر Anthony Fauci می رسد در یک جلسه توجیهی برای اعضای کنگره در پاسخ به COVID-19 coronavirus در روز جمعه. Mark Wilson/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Mark Wilson/گتی ایماژ

برخی از مقامات ارشد دولتی اختصاص یافته به کروناویروس در جریان بحران قانونگذاران مجلس یکشنبه و به آنها اطمینان داد که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است نه مانع کار خود و یا ارتباطات خود با مردم است.

نمایندگان در هر دو طرف راهرو را مورد تحسین قرار گرفته برخی از جنبه های شیوع پاسخ در حالی که ابراز نا امیدی با دیگران است.

"من به حمایت دولت اعلان اضطراری برای بهداشت عمومی" گفت: Rep. رزا DeLauro D-Conn., در سخنان افتتاحیه به جلسه. "که گفت: من قبر نگرانی در مورد عدم شفافیت و عدم تمایل به اجازه می دهد کارشناسان بهداشت عمومی به صحبت آزادانه در مورد آنچه که اتفاق می افتد. "

پس از گزارش روز شنبه که معاون رئیس جمهور مایک پنس دفتر خواهد بود هماهنگی دولت تمام ارتباطات درباره ویروس " گسترش, Dr. Anthony Fauci گفت: نمایندگان مجلس در روز جمعه در جلسه که او را حمایت کردن از یک سری از T. V. مصاحبه این آخر هفته.

Fauci مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی است و در میان کارشناسان برجسته کشور در بیماری های مسری. او به قانونگذاران گفت که تا به حال تصمیم به انجام این کار با تغییر رهبری در سراسر coronavirus این هفته است.

در چهارشنبه پنس شنود گذاشته شد با مغلوب ساختن پیشی جستن به رهبری دولت واکنش معاون رئیس جمهور دفتر پنج شنبه اعلام کرد که آن را به حال نام جداگانه coronavirus هماهنگ کننده.

"دکتر Fauci گفت که زمانی که همه چیز تغییر کرده و به معاون رئیس جمهور که با توجه به اختیارات رهبری تلاش دکتر Fauci شده بود در حال حاضر رزرو در تعدادی از برنامه" گفت: Rep. علامت Tacano D-کالیفرنیا. "او به همه گفت: — من که محدود من می خواهم برای روشن است که تا."

تشکر. Adam Schiff, D-کالیفرنیا که در میان برگ برنده دولت اکثر منتقدان گفت به اعتقاد او Fauci.

"رئیس جمهور ساخته شده است که بسیاری از اظهارات نادرست در بسیاری از چیزهایی که شما واقعا نمی تواند تکیه بر کاخ سفید اما خوشبختانه ما خوب شغلی افراد در سازمان است و ما در حال رفتن به تکیه بر آنها به پرده با ما" شیف گفت. "در همان زمان من فکر می کنم [Fauci] باید شده اند مجاز به حفظ تعهدات است که او ساخته شده بود... او در میان آگاه ترین در دولت فدرال است."

کاخ سفید مشاور اقتصادی لری Kudlow روز جمعه گفت که "هیچ سخت و سریع می روند" در مورد نیاز به کسب اجازه از معاون رئیس جمهور را قبل از اظهار نظر عمومی بلکه به این است که دولت در تلاش بود تا "هماهنگ کردن پیام های ما."

"هیچ کس را در حال خفه هیچ کس را در حال گفت چه می گویند" Kudlow به خبرنگاران گفت: در داخل کاخ سفید است. ""شما جانبازان در [موسسه ملی بهداشت] CDC و با دانش بسیار زیاد از این چیزها بوده و از طریق این قبل از ما همه گوش."

"ما می خواهیم به شنیدن آنچه که آنها می گویند," او گفت: "وجود دارد یک تفاوت بزرگ بین خفقان و هماهنگی."

در ظاهر محافظه کارانه عمل سیاسی کنفرانس اقدام کاخ سفید رئیس ستاد میک Mulvaney گفت دموکراتیک اعضای کنگره تنها شکایت در مورد شفافیت در مورد کوروناویروس در تلاش برای "پایین آوردن رئیس جمهور."

او گفت: دولت بود و برگزاری کم با حضور در جلسات در مورد شیوع هفته پیش اما دموکرات ها تنها شروع به مراقبت از یک بار استیضاح شده بودند.

"است [coronavirus] واقعی است ؟ آن است که کاملا واقعی" Mulvaney گفت: قبل نیز اشاره کرد که نرخ مرگ و میر این ویروس کمتر از دیگر جهانی اخیر شیوع بیماری مانند ابولا و سارس.

Mulvaney همچنین bemoaned چگونه رسانه های سازمان را تحت پوشش شیوع گفت: توصیه می شود یک راه برای آرام کردن بازارهای مالی شده اند که در سقوط آزاد این هفته است که توسط "گفتن مردم به خاموش کردن تلویزیون های خود را برای 24 ساعت."

تست نگرانی

پس از روز جمعه جلسه بسیاری از اعضای ابراز نا امیدی با آهسته پاسخ از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری به طور خاص مربوط به تست برای coronavirus.

کالیفرنیا نمایندگان مانند Rep. جان Garamendi که منطقه شامل یکی از پایگاه های نظامی که در آن افرادی که تخلیه از چین در حال قرنطینه می گوید: مقامات بهداشتی می گویند که آنها باید به روز رسانی سیاست های ساخته شده است که آن را دشوار است برای آزمون یک طیف گسترده ای از مردم که ارائه نشانه های مرتبط با COVID-19 ویروس.

"آنها بسیار سخت پروتکل که گفت: شما نمی توانید آزمایش مگر اینکه شما می توانید نشان می دهد که شما از آمدن چین و سپس در معرض کسانی که اینجا بودند که از چین آمد," Garamendi به خبرنگاران گفت: پس از یک جلسه. "که پروتکل ممنوع تست. در نهایت می توانید آنها توضیح دهد که چرا آنها این کار را کرد ؟ حماقت است. که من کلمه ایشان نیست."

Garamendi و دیگران می گویند که آنها نیز نا امید است که وجود دارد کمبود دقیق آزمون در دسترس برای کارکنان مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده آمریکا

"آنها در نشسته دست خود را برای دو ماه" Garamendi گفت. "آزمون به راحتی در دسترس هستند از کره جنوبی در حال حاضر."

دیگران از جمله Rep. Michael Burgess, R-تگزاس بود که یک تمرین با پزشک خود را تا زمان انتخابات در سال 2003 به او می گوید نگران آن است که تعداد موارد در ایالات متحده ناچار خواهد شد رشد می کنند و تعدادی از تست های موجود کافی است.

"ما باید نوع نقل مکان کرد و از روز از مهار به کاهش" بورگس گفت. "درک من این است که دو هفته پیش یک آزمایش بود که در حال توزیع و سپس یک سوال وجود دارد در مورد اثر بخشی."

در واقع یک مشکل با یکی از مواد تشکیل دهنده در کیت های آزمایش که CDC توزیع شده به آزمایشگاه در سراسر کشور ایجاد کرده خسته کننده تنگنا در تست نیاز اکثر تست به رخ می دهد در CDC در آتلانتا به عنوان NPR راب استین گزارش کرده است. CDC پنج شنبه اعلام کرد که آن را تا به حال حل و فصل این موضوع است.

کنگره در توافق است که بودجه اضطراری مورد نیاز است به آدرس شیوع نیز آلوده کرده است که بیش از 80 ، 000 نفر در سراسر جهان و بیش از ده نفر در ایالات متحده, اما مجلس نمایندگان و سنا رهبران هنوز haggling بیش از این آمار و ارقام دقیق.

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., روز پنجشنبه گفت که اتاق خود را در نظر بگیرید یک مکمل طرح بودجه برای coronavirus طی دو هفته آینده و دموکرات مجلس نانسی پلوسی گفت: کنگره "در آینده نزدیک به یک توافق دو حزبی."

شماره دو رهبر حزب دموکرات مجلس سنا دیابت, دیک دوربین توییتی جمعه که پنس رسیده به او در مورد کار با هم.

و در روز جمعه قانونگذاران هنوز هم سعی به پروژه احساس آرامش در مورد ویروس.

"مردم نباید وحشت" گفت: Rep. جو Morelle D-n. y. "خطر در حال حاضر در ایالات متحده بسیار پایین است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب